parhaat ajantappolinkit ja pelit

826 posts, 42 pages, 476,119 views

miGGi

Posts: 236

#681 • • miGGi ...same shit, different asshole...
ite tykkään youtubessa ja riemurasiassa käydä kattoo videoit!

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

bubbelgum

Posts: 2,477

#682 • • bubbelgum ~sylikissa~

Miksan, 6.10.2007 04:40:
---
Zeratul, 5.10.2007 19:11:
No just joo. Mut pääsinpähän päänvaivasta, kiitokset siitä.
Pienonen pettymys tosin ettei siin vikas kentäs ollukkaa mitään tehtävää.

---

Joo ois kyl oottanu jotai ubervaikeet perustahtävien sijaa.
Mut aina ei voi saada kaikkee



Mulla pää hajoo ku en nyt muka millään tavalla tajuu et miten kentän 61 pääsee läpi. *igor*
Kaikki muut mitä vaan on mahollista selvittää ilman että ton saa auki on menny kirkkaasti läpi, mut jostain kumman syystä mä en vaan tajuu mikä tossa on pointtina. *ding*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Miksan

Posts: 1,464

#683 • • Miksan

bubbelgum, 6.10.2007 11:14:
Mulla pää hajoo ku en nyt muka millään tavalla tajuu et miten kentän 61 pääsee läpi. *igor*
Kaikki muut mitä vaan on mahollista selvittää ilman että ton saa auki on menny kirkkaasti läpi, mut jostain kumman syystä mä en vaan tajuu mikä tossa on pointtina. *ding*


Vedät ruudun vasemmasta yläreunasta sojottavan neliön esiin ni saat sellasen kulmamittarin et voit asettaa ne tähden osat oikeisiin asentoihin.
En nyt just muista miten ne tarkalleen meni mut muistikuva ois se et alin piikki osottaa suoraan alaspäin.
bubbelgum

Posts: 2,477

#684 • • Edited bubbelgum ~sylikissa~

Miksan, 6.10.2007 11:25:
Vedät ruudun vasemmasta yläreunasta sojottavan neliön esiin ni saat sellasen kulmamittarin et voit asettaa ne tähden osat oikeisiin asentoihin.
En nyt just muista miten ne tarkalleen meni mut muistikuva ois se et alin piikki osottaa suoraan alaspäin.


[o]
Yääh... Kyllä mä löysin sieltä sen "mittarin" heti ekalla kerralla, mutta ei siitä kyllä oo sitten pennin verran hyötyy! Mä en vaan tajuu. *nyyh*[/o]

Hihii! Perun puheeni! Onnistuhan se sit lopultakin. *jiihaa*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Verano

Posts: 4,649

#685 • • Verano Merituuli
Sapelin pyynnöstä linkki Carcassonneen *iloinen*

Netissä siis nimellä Toulouse.

Me loves.
sapeli

Posts: 11,768

#686 • • sapeli jokukukamikä?

Verano, 12.10.2007 13:46:
Sapelin pyynnöstä linkki Carcassonneen *iloinen*

Netissä siis nimellä Toulouse.

Me loves.



No höh ja pöh, sain sen toimimaan mut tossa tulee time-out niin nopeesti että jos tulee työjuttu ni toi peli menee poikki *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Verano

Posts: 4,649

#687 • • Verano Merituuli

sapeli, 12.10.2007 14:48:
No höh ja pöh, sain sen toimimaan mut tossa tulee time-out niin nopeesti että jos tulee työjuttu ni toi peli menee poikki *hmph*



Joo ei sitä voi työn lomassa pelata. Pitää keskittyy vain siihen, ja tietenkin jos pelaa ihmisiä vastaan ni ei oikein toimi ellei oo koko ajan messis :D
sapeli

Posts: 11,768

#688 • • sapeli jokukukamikä?

Verano, 12.10.2007 15:18:
---
sapeli, 12.10.2007 14:48:
No höh ja pöh, sain sen toimimaan mut tossa tulee time-out niin nopeesti että jos tulee työjuttu ni toi peli menee poikki *hmph*
---
Joo ei sitä voi työn lomassa pelata. Pitää keskittyy vain siihen, ja tietenkin jos pelaa ihmisiä vastaan ni ei oikein toimi ellei oo koko ajan messis :D



Bottipelit kelpaa mulle ihan hyvin, ja toi on sinänsä harmi ku mul on vaihtelevia taukoja ettei oo mitään tekemistä, mielellää vaan jättäis ton pauselle... *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Verano

Posts: 4,649

#689 • • Verano Merituuli

sapeli, 12.10.2007 15:49:
Bottipelit kelpaa mulle ihan hyvin, ja toi on sinänsä harmi ku mul on vaihtelevia taukoja ettei oo mitään tekemistä, mielellää vaan jättäis ton pauselle... *uuh*



Totta, oishan se tietty kiva jos pystyis pistää pauselle. Mut muuten voidaan pelaa joku kerta yhdes ^^
Lyylikki

Posts: 2,975

#691 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Olisko jollain linkkiä semmoseen nettipeliin, jossa on käytävä/putki, jota pitkin tulee eri värisiä palloja. Valuu sillain hitaasti ja jos pääsee pidemmälle, niin sitten ne tulee nopeammin. Sitten sä lauot sinne pallojen väliin itse uusia palloja ja jos tulee yli 3 saman väristä peräkkäin, niin ne räjähtää pois.

Tarkoituksena siis, että ne pallot ei ehdi menemään sen radan loppuun, vaan että sä ehdit hajottaa sen koko ketjun ennen sitä.

Toi topkanin Luxor on sillä periaatteella toimiva, mutta mä en tykkää siitä, kun siinä on mukana myös aika. Pelin tarkoituksena saisi siis olla vain ja ainoastaan se niitten pallojen hajoittaminen.
Jypä

Posts: 116

#692 • • Edited Jypä Raep

Lyylikki, 27.10.2007 11:35:
Olisko jollain linkkiä semmoseen nettipeliin, jossa on käytävä/putki, jota pitkin tulee eri värisiä palloja. Valuu sillain hitaasti ja jos pääsee pidemmälle, niin sitten ne tulee nopeammin. Sitten sä lauot sinne pallojen väliin itse uusia palloja ja jos tulee yli 3 saman väristä peräkkäin, niin ne räjähtää pois.

Tarkoituksena siis, että ne pallot ei ehdi menemään sen radan loppuun, vaan että sä ehdit hajottaa sen koko ketjun ennen sitä.

Toi topkanin Luxor on sillä periaatteella toimiva, mutta mä en tykkää siitä, kun siinä on mukana myös aika. Pelin tarkoituksena saisi siis olla vain ja ainoastaan se niitten pallojen hajoittaminen.



http://gprime.net/game.php/snakecoil

Ole hyvä.
Sparkling

Posts: 740

#694 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Pakko pistää tää aikuisten muistipeli tänne *nauru* (sori jos joku on jo pistäny saman aikasemmin..)

http://www.neiaberau.de/memory/

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

sapeli

Posts: 11,768

#696 • • sapeli jokukukamikä?
En vielä ehtinyt tutkimaan mitä kaikkea täältä löytyy mut laitan itelleni tän kans tähän muistiin:

http://www.mindhabits.com/home.php

Eli tieteeseen ja psykologiaan perustuvia pelejä, ainakin yhden olisi tarkoitus vähentää työstressiä 17% jos sitä pelaa 5 min ennen töitä *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.