päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,235,230 views

KaveriTavara

Posts: 440

#1881 • • KaveriTavara pyryharakka
mulla näitä päivän :( riittää tänään enemmän kuin laki sallii..
tuli pränättyä taas vaihteekis äipän kanssa..
pitäisi repästä jostain 110 euroa...pitää kai ruveta jakaa persettä tossa kaupan kulmalla..
menee taas vaihteeksi hermot!!!
argh kun osaa nyt vituttaa!!!

--
hyvässä lihassa ei harmita

äm

Posts: 2,376

#1882 • • äm
Nyt rupee ihan oikeesti vtuttamaan, kun en saa mitään aikaiseksi koulun suhteen. Teen kaikkea muuta, paitsi luen tentteihin ja sitten taas ihmettelen, kun ne menee huonosti.
Ärsyttää, etten saa itestäni sen vertaa irti, että olisin tänään lukenut. Ei. Minä otin päiväunet *dissaa*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#1883 • • hyperventilaatio Guest

äm:
Nyt rupee ihan oikeesti vtuttamaan, kun en saa mitään aikaiseksi koulun suhteen. Teen kaikkea muuta, paitsi luen tentteihin ja sitten taas ihmettelen, kun ne menee huonosti.
Ärsyttää, etten saa itestäni sen vertaa irti, että olisin tänään lukenut. Ei. Minä otin päiväunet *dissaa*


Oot kyl asian ytimessä. Paitsi et mä kun huomaan etten ookaan lukenut, niin skippaan tentit käymättä niissä. *igor*
Avatar
#1884 • • jesus Guest
Masentaa, vituttaa, töissä, nälkä. Eiköhän sitä tossa ollut.*uuh*
ezzy

Posts: 8,060

#1885 • • ezzy Droid-pappa
toimiston muutto vituttaa, kun kaikki järjestelyt kusee. ja just, kun olin kirjoittamassa tätä, konekin päätti kaatua. voi sheitan!
Raha-asiat taas ns. ”kerran vuodessa olevassa kondiksessa” vitun autonhankinta *ding*
sts

Posts: 7,969

#1886 • • sts Sama pyynti aitta!

CandyRaver:
---
astiasto:
Vihalistaan listättävää (lue sivulta 100 lähtölista): Tekotaiteellinen namipääravereiden tekemä whatsoever taide, IDOLS & astiasto

[muokattu 7.1.2004 13:54]

---


joo..kiitti kiitti...mitä säkin voit musta tietää..mua vituttaa tollanen tuntemattomien ihmisten dissaaminen..mun nimimerkillä ei oo mitään tekemistä mun luonteen kans..niin että jos vuosia sitten otettu nimimerkki märittää sun mielestä ihmisen luonteen,ni ei kyllä sullakaan hyvin mene..

Ja kaikki tekstit mitä oon ikinä kirjottanu..ni..ei vittu,antaa olla..
Jos sun päämääräs elämässä on saada mahdollisimman monelle ihmiselle paha mieli,ni kuule ONNEX OLKOON!! voit lisätä yhen puumerkin lisää seinälles!


*uuh*



En kyl tarkoittanut sinua, mutta jos luet itsesi tuohon ihmisryhmään, niin en voi sille mitään lähinnä se lähti siiitä että eräs tuttu joka tekee huumehöyryissään ”taidetta” mitä hän sitten esittelee kuin jotain van gohia *eiei*

En ees lukenut kommenttiasi tai nimimerkkiäsi, tälläkertaa täysi vahinko :)

anteeksi *hali*

[muokattu 8.1.2004 01:42]
UnityF

Posts: 15,721

#1887 • • UnityF joo just se

ezzy:
---
Unity(f):
ja tää odottavan aika on piinaavaa... monia työpaikka hakemuksia oon jättäny mut huoh.. eikö ne osaa vastaa? tää odottaminen käy hermoille..*dissaa*

---

Ikävä tosiasia on, että työpaikkahakemuksiin harvoin vastataan *dissaa*



niimpä.. jotenkin alan huomamaan sen...*dissaa*
Sithil

Posts: 77

#1888 • • Sithil Drifter
Tänään kaksitoista tuntia koulua ja takana vain viitisen tuntia yöunta. Jipii. *nukkuu*

[muokattu 8.1.2004 08:13]

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

Avatar
#1889 • • kelasin Guest
liian monta tuntia koulua, eikä verkko toimi ysist eteenpäin *dissaa*
Avatar
#1890 • • Marianne Guest
Kahden tunnin yöunet, silmät sirrillään istun nyt duunissa*poks*, noo kunhan tässä penkillä edes pysyisin niin kukaan ei huomaa mitään ja klubbari pitää hereillä*joo*
UnityF

Posts: 15,721

#1891 • • UnityF joo just se
se että mä en oo nukkunu vielä minuttiakaan... ei vaan tuu uni simmuu.. liika ajateltavaa...*uuh*
MaSari

Posts: 1,986

#1892 • • MaSari space jammer
Ei oo aina ihan yhtä loistavaa herkkua tää työelämä *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

India

Posts: 475

#1893 • • India
meilläkään ei tule vettä!!!!
Korjaavat kuulemma koko päivän enkä tajunnu illalla hamstrata sitä mihinkään pulloon..
(nyt maistuu suussa kakka kun ei oo voinu pestä hampaita)
India

Posts: 475

#1894 • • India
inhottavaa kun vessassa käyntejäkin täytyy säännöstellä kun eihän se vesi sielläkään kulje... yöks!!
Iro

Posts: 103

#1895 • • Iro

Lene:
Ei tule vettä. Olisi luullut, että kun muuttaa maalta kaupunkiin niin tällaista ongelmaa ei välttämättä enää olisi. Damn. *hih*




juu..meitsin vessa ei vedä.siistii joutuu ny kaataa aina ämpärillisen vettä joka käynnin jälkee *igor*

--
=`..´=
im way cool im off with my way cool friends to sniff floor wax.

Avatar
#1896 • • GoA Guest
Herätä 4 aikaan yöllä ja tuumata ettei saa unta enään. *igor*
Avatar
#1897 • • kelasin Guest
herätä tähän aikaan aamusta ja tuumata et helvetti; pitää lähtee kouluun *dissaa*
ezzy

Posts: 8,060

#1898 • • ezzy Droid-pappa
15h duunissa toimiston muuton yhteydessä eilen, nyt kolottaa...onneks on PE ja saa nukkua viikonlopun.
Chatte

Posts: 4,085

#1899 • • Chatte Team Teknolipat :)
Nyt on mieli ihan maassa. *uuh*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Nefertete

Posts: 665

#1900 • • Nefertete pile-eläin
viisaudenhampaan poisto *igor*
nooh, päivän ”:)” vois olla se, että kysessä oli viimeinen..tänään pitäneen hankkia kokovartalopuudutus! *iloinen*

--
Toiset tykkää muhkummasta.