päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,321 views

asdf

Posts: 3,155

#18301 • • asdf
Kiitos Keksi. Sait mun orastavan lentopelon puhkeamaan kukkaan.

Nimim. autolla Prahaan.
Freja

Posts: 8,775

#18302 • • Freja Sihteeri
Asiakkaat oli tänään ihan tyhmiä :( Itseäni siis surettaa vain se, kun ne ovat tyhmiä. Niillä mahtaa olla hankala elämä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Santutar

Posts: 405

#18303 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Aamuharkat... just nyt ahistaa huolella*igor*
Verano

Posts: 4,649

#18304 • • Verano Merituuli
Tää on varmaan niitä asioita, joista joskus tulevaisuudessa taaksepäin katsoessaan ihmetellen ajattelee, et kuinka hemmetissä mä annoin asioiden jatkua sillä tolalla. Sellaisista syistä.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#18305 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ärsyttää rahatilanne! palkka tulee vast kuun lopussa, eikä alussa niin kun luukin. Vuokra nousee ja luottokorttilasku on suorastaan tähtitieteellinen *igor* Muuten tekisin tässä tilanteessa töitä yöt päivät, mutta kun oon opiskelija niin en voi! *toktok*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

lostgone

Posts: 2,493

#18306 • • lostgone
*hmph*Mitättömät pienet asiat.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Jutu

Posts: 3,054

#18307 • • Jutu Blondi
Ajattelin olla fiksu ja ostaa halvempaa Pirkka fetajuustoa, mutta sitten kun maistoin sitä niin *poks*. Kamalan makusta ja nyt ne pitää nyppiä pois sieltä salaatista. Yhyy.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

martina

Posts: 1,875

#18308 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
tänään ei kiinnostais sit ollenkaan mennä töihin... ehdin vasta 1.5h sitten kotiutua turusta... ois niin ihanaa vaan koko ilta olla pehmeitten peittojen alla ja keksittyy Brownin Meteoriitti-kirjaan.
Peppi Pitkätossu

Posts: 143

#18309 • • Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio
Tiputin sitten aivan sattumalta ja vahingossa mun tärkeimmät ja kalliimmät työvälineeni lattialle ja vituikshan ne meni... *eikä*

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

Lerna

Posts: 320

#18310 • • Lerna
tulipas valvottuu taas 2h turhantakii. piti hakee kaveri stadista ja sen piti ilmotella heti ku se tietää aikatauluist.. nooh 3h venailin ja soittelin. ei mitää ja ny tuli viesti et tuli taksil himaa... :(
ilmari

Posts: 124

#18311 • • ilmari NightFreak
VOI VITUN TELE FINLAND... yllätysrikas puolivuosi jatkuu... TeleFinland muisti kanta-asiakastaan H-E-L-V-E-T-I-L-L-I-S-E-L-L-Ä laskulla.

ihmetyttää vaan, kun on samaan aikaan ollu kanukki liittymä kanssa käytössä, et en oo ees oikeestaan sitä käyttänyt. no kaippa se selviää, kun sinne soittelee ens vuoden puolella. ei tää kuitenkaan mun lomaa pilaa. puuteria riittää liiaksikin, jos sitä ikinä voi olla liikaa... lomalla kun on niin ei jaksa liikaa murehtia..

--
*if you can feel it you're too close*

Mellu-

Posts: 4,006

#18312 • • Mellu-
tahtoo normaalin elämän.. :/

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Freja

Posts: 8,775

#18313 • • Freja Sihteeri

Jutu, 29.12.2006 19:40:
Ajattelin olla fiksu ja ostaa halvempaa Pirkka fetajuustoa, mutta sitten kun maistoin sitä niin *poks*. Kamalan makusta ja nyt ne pitää nyppiä pois sieltä salaatista. Yhyy.



Mäkin oon huomannut, että joissain asioissa ei vaan kannata tinkiä. Toi on yks :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ella_

Posts: 1,329

#18314 • • ella_

Freja, 30.12.2006 04:39:
---
Jutu, 29.12.2006 19:40:
Ajattelin olla fiksu ja ostaa halvempaa Pirkka fetajuustoa, mutta sitten kun maistoin sitä niin *poks*. Kamalan makusta ja nyt ne pitää nyppiä pois sieltä salaatista. Yhyy.

---


Mäkin oon huomannut, että joissain asioissa ei vaan kannata tinkiä. Toi on yks :/



suosittelen: patros-merkkinen feta. saatvissa normikaupoista ja hyvveeee.

--
Elementary, my dear.

plink

Posts: 1,405

#18315 • • plink team paska
oli eilen rankimmat kiipeilysessiot aikoihin ja nyt on koko yläruumis aivan tukkeessa. hyvä, että sai ittensä sängystä kammettua ylös:P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Jocular

Posts: 1,359

#18316 • • Jocular Janni
Ei oo ihmisten aika herätä.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Yoni

Posts: 440

#18317 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Mul on aivan kaamee krapula!
oooo

Posts: 1,249

#18319 • • oooo

Freja, 30.12.2006 04:39:
---
Jutu, 29.12.2006 19:40:
Ajattelin olla fiksu ja ostaa halvempaa Pirkka fetajuustoa, mutta sitten kun maistoin sitä niin *poks*. Kamalan makusta ja nyt ne pitää nyppiä pois sieltä salaatista. Yhyy.

---


Mäkin oon huomannut, että joissain asioissa ei vaan kannata tinkiä. Toi on yks :/



Mä tykkään siitä *slurps* Mutta mä nyt syönki ihan mitä vaan.
India

Posts: 475

#18320 • • India
Paska reissu mutta tulipahan tehtyä *toktok* tyhmä minä, tyhmä .
Nyt sitten taas vollotetaan viikko ja mietitään et kuinka vois unohtaa kaiken *nyyh* Mä meen peiton alle maailmaa piiloon ja kurkkaan sieltä vasta ens vuoden puolella.