päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,996 views

akiapina

Posts: 2,729

#16381 • • akiapina apinaki
ihan hiton tyhjä olo. periaatteessa kaikki on kuten haluan, stressiä ei ole juuri mistään ja yliopistossa on juuri niin rentoa kuin kuvittelin, mutta jotain tästä puuttuu. tiedä johtuuku se tosta syksystä vai mistä, mutta just nyt joka päivä tuntuu lähes yhtä merkityksettömältä ja tyhjältä kuin edellinenkin..
xandra

Posts: 281

#16382 • • xandra bambi
Neljättä viikkoa flunssassa, alkaa pikkuhiljaa ärsyttää.. *hmph*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

ninscu

Posts: 635

#16383 • • ninscu candydelic
Piti huutaa huuto.netistä yhdet hienot housut, mut se ehti sulkeutuu kun selailin jotain ihan muuta ja nyt joku muu ehti huutaa ne *toktok* *nyyh* Ois ne ollu aika kalliit, mutta just sellaset mitä oon etsiny jo kauan.. *hmph*

--
.. grooving with the eternal now ..

nyyti

Posts: 169

#16384 • • nyyti
Joku tuntematon nuori heppu päätti avautua baarissa... Kyseisen henkilön mielestä olen vääränlainen, huono ihminen. Näytän väärältä, ja olen todella huono äiti.*eiei* Siinäpä sitä piristystä kerrakseen.*uuh*

--
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

ella_

Posts: 1,329

#16385 • • ella_

Annakins

Itse asiassa, koirille tarkoitetut safkat on yksi syy siihen, miksi koirilla on alkanut yleistymään mitä erilaisimpia vatsatauteja ja allergioita.



Allergioita ainakin varmasti, mutta kyllä sen huomaa että meidän veijarin maha on parhaimmillaan kun syö ihan omia ruokiaan. Tosin pitää koputtaa puuta, ettei vielä yhtään mahatautia ole edes koettu.

--
Elementary, my dear.

Avatar
#16386 • • Taika Guest
viikon sairasloma*uuh*
mutta toisaalta pääseepähän huomenna sitten heti aamusta matkaan ja suoraan OYKSin teholle katsomaan veljeä.
Fresia

Posts: 764

#16387 • • Fresia vähän outo
Kun en just nyt jaksais tällasta *uuh* Pitäskö vaan lyödä hanskat taas tiskiin eikä tuhlata omia voimavaroja yhtään enempää...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

asdf

Posts: 3,155

#16388 • • asdf

Fyraett, 29.9.2006 14:40:
miks et käytä silmälasei ?



Hävitin ne vuos sit erään nimeltä mainitsemattoman baarin eteen ja oon aika saamaton joten ne on vähä jääny :P
asdf

Posts: 3,155

#16389 • • asdf

akiapina, 1.10.2006 14:35:
(---) mutta just nyt joka päivä tuntuu lähes yhtä merkityksettömältä ja tyhjältä kuin edellinenkin..



Samasta tunteesta oon kärsiny nyt pari viikkoa. Mikään ei oikein jaksa innostaa eikä kiinnostaa, ja vaikka kokeilis kaikkia uusiakin asioita tai tapais uusia ihmisiä, ne kaikki vaan sulautuu yhteen eikä mikään erotu joukosta. Blaah, ja sellast. *uuh*
anis

Posts: 2,451

#16390 • • anis
perkele!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Sintsu

Posts: 75

#16391 • • Sintsu

Annakins, 1.10.2006 10:24:
---
FS, 1.10.2006 00:25:
---
Sintsu, 1.10.2006 00:05:
Koiralla mahatauti, saakelin saakeli. Olikohan kanamakkara pilaantunutta vai miksi perä vuotaa? Ei jaksais, väsyttää ja sataa..

---

Syötä sille koirille tarkoitettua ruokaa niin näin ei käy jatkossa

---


Itse asiassa, koirille tarkoitetut safkat on yksi syy siihen, miksi koirilla on alkanut yleistymään mitä erilaisimpia vatsatauteja ja allergioita.



Oli ihan Pedigreeta, mutta paras tyytyä nappuloihin. Tulee ees kiinteempää tavaraa! *uuh*
Gleba

Posts: 549

#16392 • • Gleba
kuolettavan tylsää ja ankeeta.
*poks*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

tir

Posts: 951

#16393 • • tir
miksei tää tuska vois jo loppua.
osais edes vihata kunnolla.
Avatar
#16394 • • Annakins Guest
miten voikin tulla niin *uuh* siitä, että käy vain yhdessä paikassa...

Kauhee ikävä *uuh*
Dacey

Posts: 671

#16395 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
aamukahvit ei tykänny olla masussa vaan lens kaaressa syliin. taitaa seurata kahviton kausi *nyyh*
kahvi on hyvää *uuh*
lunake

Posts: 800

#16396 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
*nukkuu*

--
Hedelmällisyys on påp!

Maina

Posts: 261

#16397 • • Maina
Miesten pippelit pitäs leikata irti!
ipe

Posts: 1,845

#16398 • • ipe X-Rust / Holvi

Maina, 2.10.2006 09:57:
Miesten pippelit pitäs leikata irti!



*lmao*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

larzizi

Posts: 1,661

#16399 • • Edited larzizi
Tuntuu, että joka päivä joku ihminen pudottaa uuden pommin niskaan, juuri kun on luullut ettei tää enää pahemmaksi voi muuttua. En tiedä paljon tätä enää kestän, mutta alkaa pikku hiljaa tuntua, että en enää paljoakaan. *nyyh*

Sitten kun vielä koulukin kärsii tästä, kun on koeviikko menossa ja sen sijasta että lukisi, niin viettää aikansa hajoillen tähän kaikkeen paskaan *dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

anniharha

Posts: 1,937

#16400 • • anniharha
Työkaverit päätti pitää tänään vapaapäivän, eikä mua päästetä töihin yksin. Eihän se ollutkaan kuin viiskybää. *dissaa*

--
and though my words could save the world they never come out right