päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,384,409 views

La Petite

Posts: 1,160

#16221 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Viime yön huonot unet alkaa tuntua... Olo on kuin humalassa ja päänsärky hiipii kimppuun...

Unettomuus ei vaan sovi mulle lainkaan *poks*

--
Rem tene, verba seqventur

Piiuzki

Posts: 870

#16222 • • Piiuzki
en löyä puolikaa mun tavaroita ku muuttolaatikot on tiellä ja muutenki *grr* pääsis jo muuttaa ettei ois näin sotkusta *grr*
Mimir

Posts: 1,366

#16223 • • Mimir Rouva Yninä
Nyt alkaa näyttää jo aika iloisesti siltä, että mun valmistuminen siirtyy puolella vuodella melko pitkälti itsestäni riippumattomista syistä. Sormet ristiin, että asia vielä korjaantuisi, mutta ei ole mitään takeita. Miten tää koulun systeemi voi olla tällainen *uuh**nyyh*

--
[Wings are growing on her.]

sune

Posts: 2,096

#16224 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Harmittaa taas oma käytös tän viikonlopun osalta. Ois voinu tehä muutaman asian vähän eri tavalla ni olis asiat paljon paremmin. Mut turha sitä täs enää on itkeä. Oma moka.

Koskahan sitä saa itteesä sen verran niskasta kiinni et vois olla yhen viikonlopun edes kunnolla ja säästää samalla miljoooooona euroa *toktok*

--
ei kovin ihku eikä plur

Burncycle

Posts: 106

#16225 • • Burncycle Konttorirotta
DoNiin!! Tuli sitten erottua vaimosta viikonloppuna! Jotenkin ahdistaa IHAN sikana, mutta toisaalta se on helpotus kun sitä ollaan yritetty ja yritetty niiiiin kauan!

Mutta toivottavasti tää nyt on oikea ratkaisu. Ärsyttävää kun sitä ei tiedä kukaan. Miksi elämään ei oo olemassa cheatcodeja!! *paina F10 ja H, niin saat suoraan oikean elämänkumppanin* *Paina F10 ja K, niin saat suoraan elämäsi työpaikan*

Aargh!!

Vituttaa!!!!

Mutta toisaalta onneksi kämppä järjestyi helposti keskustasta, vaikka sitä ei uskoisi, helsingissä kun ollaan.
blastic

Posts: 930

#16226 • • blastic ballistic ballstick
Väsyttäny koko päivän. Kiva yrittää töitä tehdä kun pilkkii koko ajan. Ja vielä pitäis koittaa muita hommia tehdä.
*poks*
ipe

Posts: 1,845

#16227 • • ipe X-Rust / Holvi

Burncycle, 25.9.2006 17:12:
DoNiin!! Tuli sitten erottua vaimosta viikonloppuna! Jotenkin ahdistaa IHAN sikana, mutta toisaalta se on helpotus kun sitä ollaan yritetty ja yritetty niiiiin kauan!

Mutta toivottavasti tää nyt on oikea ratkaisu. Ärsyttävää kun sitä ei tiedä kukaan. Miksi elämään ei oo olemassa cheatcodeja!! *paina F10 ja H, niin saat suoraan oikean elämänkumppanin* *Paina F10 ja K, niin saat suoraan elämäsi työpaikan*

Aargh!!

Vituttaa!!!!

Mutta toisaalta onneksi kämppä järjestyi helposti keskustasta, vaikka sitä ei uskoisi, helsingissä kun ollaan.



Voimia sulle kohtalotoveri. Ite olin täysin samassa tilanteessa heinä-elokuun vaihteessa. Välillä on menny hyvin, välillä vitun huonosti. Meillä kans oli suhde pitkälti toista vuotta katkeamispisteessä ja vaikka yhteisymmärryksessä erottiin niin onhan se helvetin iso juttu. Varsinkin kun on tosiaan tottunut elämään ja olemaan jo todella pitkään sen kumppanin kanssa.

Kyl se siitä!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Fyrisch

Posts: 4,525

#16228 • • Fyrisch

sune, 25.9.2006 16:49:
Koskahan sitä saa itteesä sen verran niskasta kiinni et vois olla yhen viikonlopun edes kunnolla ja säästää samalla miljoooooona euroa *toktok*



Toi onnistuu vaa sillon ku ei oo rahaa .D

nimim. kokemusta on!
Pacho

Posts: 107

#16229 • • Pacho
väsyttää taas vaihteeks aivan älyttömästi. yhtään helpota että olis vinopino koulutehtäviä tekemättä
sune

Posts: 2,096

#16230 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Fyraett, 25.9.2006 18:07:
---
sune, 25.9.2006 16:49:
Koskahan sitä saa itteesä sen verran niskasta kiinni et vois olla yhen viikonlopun edes kunnolla ja säästää samalla miljoooooona euroa *toktok*

---


Toi onnistuu vaa sillon ku ei oo rahaa .D

nimim. kokemusta on!



Mä oon niin pro et saan tuhlattua vaikkei oikeesti oo ees rahaa! *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

Zandy

Posts: 273

#16231 • • Zandy
En oo saanut mitään fiksua aikaiseksi koko päivänä, tenttikirjat makaa tossa pöydällä edelleen avaamattomina. Ja sen lisäksi oon ollut nihkeä, kiukutteleva ja ärsyttävä ihan syyttä suotta.

*toktok*
asdf

Posts: 3,155

#16232 • • asdf
On ollu huono olo koko päivän ja muutenki tosi aneeminen fiilis. Mikää ei oikee tunnu piristävän *uuh*
rose

Posts: 1,047

#16233 • • rose vakaasti epävakainen
Olin ekaa kertaa tollasella kurssilla, mikä on tarkotettu taidekouluhin pyrkiville. No ensinnäkin oon vissiin ainoa, joka EI oo päässy vikaan vaiheeseen Taikin pääsykokeissa ja oli AINOA joka EI saanu kotitehtäviä *igor* Vittu. No mutta voin mä harjotella ilman varsinaisia tehtäviäkin.

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#16234 • • Marianne Guest
Vittu *dissaa*
Freja

Posts: 8,775

#16235 • • Freja Sihteeri
Vieläki iha hirvee olo. Just sain buranaa ni jospa se vähän auttaisi.. Vaikka ensin vannoin että "MINÄHÄN EN MITÄÄ SÄRKYLÄÄKKEITÄ OTA KUN ITSEAIHEUTETTU TÄMÄ OLO" mut kai täs näköjää olikin pakko ottaa *poks*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Ozma

Posts: 867

#16236 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Tänään tallustellessa pois YleX-risteilyltä odotti kyllä aika näky. Nainen suojakopin takana itkien ja poliisit kuvaamassa jokaista tulijaa 2xvideokamera + 1xdigijärkkäri. Tiedä sitten mitä oli tapahtunu, mut aika selvästi oli tunnistamisesta kyse. Pahoin pelkää, että oli seksuaalirikos. Tuli aika :( olo
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#16237 • • Aziz Combat Fighter

Ozma, 25.9.2006 22:26:
Tänään tallustellessa pois YleX-risteilyltä odotti kyllä aika näky. Nainen suojakopin takana itkien ja poliisit kuvaamassa jokaista tulijaa 2xvideokamera + 1xdigijärkkäri. Tiedä sitten mitä oli tapahtunu, mut aika selvästi oli tunnistamisesta kyse. Pahoin pelkää, että oli seksuaalirikos. Tuli aika :( olo



oho mä en nähny sitä, ihmettelinkin et miks ne siinä kuvaa, peittelin naamaa kun aattelin et ne kuvaa vittuillaksee vaan.
Inferno@Tre

Posts: 678

#16238 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Muuttolaatikoiden pakkaaminen on syvältä. Tooodeeellllaaaa syvältä! *igor*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

larzizi

Posts: 1,661

#16239 • • larzizi
Liikaa univelkaa. Ei väsytä iltaisin, mutta koulussa taas päivisin väsyttää ja ei oikein jaksa tehdä mitään, voimat lopussa ja keskittymiskyky huono. Ja vielä kun tätä on jatkunut jo muutama viikko. Pitäisi aika lailla kiriä sitä unimäärää. Jos nukkuisi muutaman päivän putkeen. Ei myöskään oo tullut syötyä kovinkaan paljon viime aikoina *ding*

Vähän huolettaa oma terveys *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

jeesboks

Posts: 4,064

#16240 • • jeesboks p u p u
ei saa unta :(

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*