31,307 posts, 1,566 pages, 10,126,679 views
siis voi jumalauta et oon kyl niin saatanan idiootti paskapää et kuulan kalloo vois laittaa nyt.. mut joo vituttaa ku vituttaa ja suutuspäissää tulee laitettuu kaikkee tyhmää ja sellasii asioit mitä ei muuten laittas... JEP KILL ME NOW PLEASE!!!!!!zenny, 3.6.2006 21:16:
Edellee yksinäisyys vaivaa.. kaikki kaverit jossain dokaas ja itel 15e kaheks viikoks rahaa et ei sil paljo juhlita...masentaa ja itkettää
zenny, 3.6.2006 21:16:
Edellee yksinäisyys vaivaa.. kaikki kaverit jossain dokaas ja itel 15e kaheks viikoks rahaa et ei sil paljo juhlita...masentaa ja itkettää
sapeli, 5.6.2006 14:57:
---
zenny, 3.6.2006 21:16:
---
Mie oon huomannu että ne asiat mistä eniten elämässä nautin on ihan ilmasia
pitäs osata niistäki tehä jotenki positiivisempii..
no toivottavast koht uuet tuulet alkaa puhaltaa ja pääsen töihin helsinkii ja muuttamaa sinne ja sit alkaa ihan uus elämä kokonaa
jännittää vaa ku 12päivä ois haastattelu.. sen pitäs mennä erittäin hyvin et ois mahis päästä siihen paikkaa... 
Late, 5.6.2006 17:58:
Ulkona on kiva ilma ja mulla ois vapaata töistä. Ylläri että oon kipeenä flunssan kourissa sisällä jo 4ttä päivää.
una pistola por favor.