päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,245,943 views

Piiuzki

Posts: 870

#12561 • • Piiuzki
Eipä suotta ota päähän.. Jos on välillä kipeä niin ei vissiin ees sais olla ku tulee toiselta pomolta valitus siitä kun se ei oo osannu lukea mun viestiä oikein..jos sanoo et tän päivän lisäksi pari päivää saikkua niin ne lukee et yks päivä saikkua *grr* ja äsken sain taas kuulla et mun pitäis vissiin mennä huomenna kipeänä töihi.. *dissaa* *nuha*
Android

Posts: 3,908

#12562 • • Android
Olin kirjoittanut tenttipäivän väärälle päivälle kalenteriin, se onkin kahden eikä kolmen viikon kuluttua. Nyt tuli kiire, kun on muitakin kouluhommia edessä.
Howdy

Posts: 7,955

#12563 • • Howdy Oldie

Super-Kerttu, 22.2.2006 14:18:
Vituttaa vaan kaikki! Mun elämä on super tylsää..Päivät vaan toistaa itseään..*dissaa* *igor* Olis edes joskus vaikka lomaa..

No joo..Tää on taas näitä päiviä!




Roger that .. missä se elämä oikein on ... *hmph*

--
Käpy vailla vertaa

wammi

Posts: 627

#12564 • • wammi
luvattoman kaputväsy.
e-nergique

Posts: 568

#12565 • • e-nergique STT
Pitäis siivota mutkun ei jaksais *igor*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Freja

Posts: 8,775

#12566 • • Freja Sihteeri
Kipeys vaan pahenee *nyyh* Silmä alkaa pikkuhiljaa olemaan kunnossa, mutta korva... *eiei* Sain eilen kortisoni-antibioottikorvatippoja, ja laitoin sitten niitä illalla. Nyt on korva entisestään paisunut, edes topsipuikko ei mahdu sisään (yritin siis laittaa pumpulia suojaamaan) ja syke tuntuu ikävänä jyskeenä. Koko niska/kaula on oikealta puolelta kipee, kiitos korvani *sydän* Ja kuulo? Joo, tosi kiva mennä töihin puolikuurona. Taidan olla plokkari tänään *hmph*
Vimma tulee huomenna, ja mä oon tässä kunnossa *nyyh* tosi kivaa *dissaa*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#12567 • • ezzy Droid-pappa

wammi, 22.2.2006 21:01:
luvattoman kaputväsy.



Tätä on liikenteessä, alkaa oleen veto pois kyl ihan totaalisesti.
Ehkä se kertoo jotain, että pidin koko viime vuonna yhteensä joku 10 lomapäivää kolmestakymmenestä...olis ehkä aika jo käyttää niitä. Sama tahti ollu muutaman vuoden ajan.
äm

Posts: 2,376

#12568 • • äm
Mä en voi sietää lintuja, enkä varsinkaan puluja, mutta tuli paha mieli, kun näin taas tänään aamulla pienen pulunpoikasen, joka kyyhötti pää piilossa seinän vierustalla keskustan vilinässä, aivan näkyvällä paikalla. Sillä ei oo ees minkäänlaista pesää suojana *uuh*
Ihmetteleeköhän se pienessä päässään, että mihin se on joutunut ja missä äiti on.

Eilen sen äiti oli siinä ja sillon se räpytteli siivellään äitiään ja rääkyi.

Se on niin pieni!

Ja syytön siihen, että se on ällöttävä pulu.

Onkohan sillä kylmä?

*nyyh*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Piiuzki

Posts: 870

#12569 • • Piiuzki
Saamari mikä päänsärky.. ei se sit riittäny et oli kolmepäivää kuumetta ja sitten kauhee nuha.. kaikki ku muuten on loppunu nii sit vaan särkee päätä et pää repee *grr*
mariq

Posts: 2,154

#12570 • • mariq
*nuha* *uuh* *eiei*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sune

Posts: 2,096

#12571 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
V*tuttaa, oksettaa, kylmä, ikävä *uuh*

--
ei kovin ihku eikä plur

Yrjösen Pirre

Posts: 718

#12572 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Äänikortti edelleen mäsänä eikä uutta vielä hankittu. Ite viel hajotin jo ennen joulua kun yritin kattoa Lostia niin et mun tietokone pyörittää levyä ja sit siirtää äänipiuhalla sen kuvan ja äänen kämppiksen dvd:een ja edelleen telkkariin. Oonko tyhmä vai en...*toktok* En voi kuunnella mitään mitä koneella on enkä viitti lataa uutta.

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Yrjösen Pirre

Posts: 718

#12573 • • Yrjösen Pirre R A K S A

äm, 23.2.2006 10:18:

Ja syytön siihen, että se on ällöttävä pulu.



haaskasti sanottu *pepsodent*

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Fresia

Posts: 764

#12574 • • Fresia vähän outo
Typerä ikävä turhia asioita ( ja yhtä vielä turhempaa ihmistä...) *hmph*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

luba

Posts: 226

#12575 • • luba
oon menettämässä yhen tärkeimmän henkilön mun elämäst *uuh* ja vituttaa liikaa...
Jutu

Posts: 3,054

#12576 • • Edited Jutu Blondi
Paska asiakas haukku mut tänään ihan pystyyn. Syytön minä siihen oon jos vuorossa on liian vähän työntekijöitä ja kaikki menee päin helvettiä *uuh*

Ja nyt ne vihjailee, että olisin ottanut rahaa kassasta kun puuttuu. Vittu en minä ollut ainoa työntekijä siellä *grr* Helvettiäkö kaikki tulee mulle valittamaan.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#12577 • • Mao & Taikahattu UG-///
*uuh*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

ezzy

Posts: 8,060

#12578 • • ezzy Droid-pappa

Pirjo Yrjönen, 23.2.2006 20:25:
Äänikortti edelleen mäsänä eikä uutta vielä hankittu. Ite viel hajotin jo ennen joulua kun yritin kattoa Lostia niin et mun tietokone pyörittää levyä ja sit siirtää äänipiuhalla sen kuvan ja äänen kämppiksen dvd:een ja edelleen telkkariin.



häh?
susanna*

Posts: 36

#12579 • • susanna* -kaikki tänne mulle heti- :)

Fresia, 23.2.2006 20:56:
Typerä ikävä turhia asioita ( ja yhtä vielä turhempaa ihmistä...) *hmph*



samma här.kerrassaan typerää*toktok*
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#12580 • • Yrjösen Pirre R A K S A

ezzy, 23.2.2006 22:29:
---
Pirjo Yrjönen, 23.2.2006 20:25:
Äänikortti edelleen mäsänä eikä uutta vielä hankittu. Ite viel hajotin jo ennen joulua kun yritin kattoa Lostia niin et mun tietokone pyörittää levyä ja sit siirtää äänipiuhalla sen kuvan ja äänen kämppiksen dvd:een ja edelleen telkkariin.

---


häh?



Niinpä. Mulla meni piuha tietokoneesta stereoihin. Yritin kattoa poltetulta dvd:ltä Losteja, jota dvd-laite ei pyörittänyt, ajattelin että mun tietokone tunnistaa levyn. Ja ajattelin ohjata sitten sen Lostin (kuvan ja äänen siis) piuhalla kämppiksen dvd-laitteeseen. Ainoa piuha, mikä mulla oli, oli tää rca-piuha (joka toistaa kuitenkin pelkkää ääntä) stereoihin. Otin piuhan stereoista irti, laitoin kiinni dvd-laitteeseen, pistin levyn mun tietokoneeseen, joka ei kyllä sitten pyörittänyt levyä, kun kappas vaan mulla oli vaan cd-asema eikä dvd-asemaa. Virrat oli päällä sekä tietokoneessa että dvd-laitteessa. Laitoin piuhan takasin stereoihin kiinni ja eipä kuulu enää ääntä ei. Kaveri (mun henk.koht. atk-tuki) tutki kaiken (ajurit, ym kaikki kunnossa), xp-kin asennettiin tähän uudestaan muista syistä, niin tultiin siihen tulokseen että pakko olla äänikortti vahingoittunut. Joku ristioikosulku kuulemma on mahdollinen. Niin ja nyt mulla on myös dvd-asema.

Ensinnäki, mikähän mielenhäiriö mulla on ollu ku tota oon alkanu säätämään...Toisekseen, kun kerran mul on vaan cd-asema, jonka ei siis kaiken järjen mukaan pitänyt tunnistaa dvd-levyä, niin miten se äänikortti olisi vahingoittunut, kun mitään ääntä ei pitänyt edes siirtyä...

täysin *ding*

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway