päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,230,454 views

xl8r

Posts: 2,227

#11621 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Siirryin taas katselemaan elämää sinkun silmin puolentoista vuoden jälkeen :(

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

jeesboks

Posts: 4,064

#11623 • • jeesboks p u p u

jeesboks, 28.12.2005 19:36:
Korva särkee ja on lukossa. Yskittää ja yskänlääkekkin on loppu. Täytyy ainaskin apteekissa käydä. mutta onneks tänään käymään klubilla.



Päätin käydä näyttämässä päivystyksessä tuota korvaa ja onneksi niin, korvatulehdushan siellä oli. Sain muutenkin flunssaan lääkettä. Nyt toivottavasti alkaa parantumaan.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

AnssiV

Posts: 1,798

#11624 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
...yksi kaveri sai sitten lähteä kaveripiiristä... *joo* ...olen aina ollut niin rehellinen kavereilleni kuin suinkaan mahdollista ja odoten sitä myös heiltä, nyt kuitenkin selvisi että eräs kaveri ei sitä ole minulle ollut eräässä minulle hyvin tärkeässä asiassa... *uuh* ..joulu meni jo vituiksi eikä sitä voi enää pelastaa mutta miksi tämän pitää jatkua saatana!!*grr*
Dacey

Posts: 671

#11625 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
läppäristä pongahti entteri irti toissapäivänä. Nyt pari päivää yrittäny tapella sitä tonne.. kieli keskellä suuta.. taitaa kyllä olla peukalo keskellä kämmentä koska en vaan saa *grr* näppäin on ehjä, kuten myös toi kohta mihi se laitetaan.. Oon varmaan vaan liian nainen ku en sitä paikoilleni saa *pepsodent* Käy kyrsii ku autoon osaa lampun vaihtaa ja sulat, koneen forkkaa ym mut sit yks näppis vaatii konetohtorille menemista *nauru* *toktok* ts tänää sit pitää raahata tää loota mukaa töihin et ehtii jossai näytättää tän *hmph*
jeesboks

Posts: 4,064

#11626 • • jeesboks p u p u
olo ei mikään mahtava *nuha*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

efo

Posts: 1,908

#11627 • • efo Laserpoint
12h duunipäivä*aplodit**pökr*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

subu

Posts: 1,174

#11628 • • subu Suski
Raivostuttaa meijän pyykkitupa ku siel ei oo yhtäkään vapaata aikaa tästä päivästä maanantaihin!! *grr*
Avatar
#11629 • • GoA Guest
Flunssa.

Ja 2000 viestiä. *ding*
minski

Posts: 17

#11630 • • minski trio oksetti =D
fucking flunssa ei meinaa hellittää*nyyh*koht 3 viikkooo*ding**grr**igor*
Aamu

Posts: 999

#11631 • • Aamu you had me at hello
oon niin kiva

:(

--
Do you think the expansion will make me fat?

jeesboks

Posts: 4,064

#11632 • • jeesboks p u p u
kummallinen olo, toinenkin korva nimittäin meni lukkoon. Eli tällä hetkellä kuulo ei ole paras. Sitä paitsi toinen korva on edelleen tosi kipee, lääkkeistä huolimatta. Periaatteessa on hyvä fiilis mut sit kuitenkin tälläset jutut masentaa. Viimeset päivät on periaatteessa ollu vähän huonompia. Ja huomaa et tännekin on tullu enemmän kirjoteltua...

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

iriil

Posts: 371

#11633 • • iriil
On se niin ihanaa kun ihmiset vetävät hernettä nenään joka asiasta. Olettaako jotkut että olen muistihirviö joka muistaa jokaisen sanan joka on tullut sanottua? Ja miettiikö eräät mitä oikeasti olen blogiini kirjoittanut?? Sanoilla on tarkoituksensa, toki sitä voi väännellä ja muutella miten huvittaa jos siihen pisteeseen haluaa mennä. Jos minua ei tuontaki enää haluta nähdä niin antaa olla, en kaipaa sellaista jonka kanssa saan jatkuvasti varoa mitä sanon ja miten toinen sanani käsittää.
Jos on huono olo henkisesti niin mars mars lääkäriin jos siltä tuntuu. Se osaa auttaa ainakin jotenkin. Mutta on myös hieman mietittävä ensin mitä on itse tehnyt kun tuntuu että ei ole kavereita, ei ole hyvä syyttää ihmisiä asioista jota ne eivät ole tehneet,vaikka tämä vaihtoehto tuntuukin selvimmältä. Sillä saa vain kaksi vihaista ihmistä. Argh...nyt ei kulje ajatus selvästi, koska ottaa päähän että otetaan itseen ihan turhasta ja tyhjästä.
Jos haluat jousimiehen ystäväksi niin valmistaudu kuulemaan kommentteja jotka on sanottu ennen kuin ajateltu. Ja ei, hän ei välttämättä edes huomaa että on loukannut, koska ei ole sitä tarkoittanut. Silloin parempi unohtaa asia ja antaa olla, ei se pölhö sitä tajua kuitenkaan.
Avatar
#11634 • • infiana Guest
mä oon fädääs!
onni3mk

Posts: 3,973

#11635 • • onni3mk Onni on.
Mä murehdin taas...*uuh*

--
Onni on.

sapeli

Posts: 11,768

#11636 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Yöllä oli klubbari pitkän aikaa rikki *nyyh* Hirveet vieroitusoireet kun ei mesessäkään ollu ketään tuttua *eiei*

edit: ja nii joo, viisaudenhammas kenkkuilee, en saanu yöllä oikein nukuttua *hmph*

edit2: vielä tänäisen piikkiin: ainoissa mustissa kengissä läpireikä *grr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#11637 • • Annakins Guest
Tääl on nyt sit niinku tyhjää ja tos toises huonees kaikuu *uuh*
Avatar
#11638 • • astaroth Guest
napattiin nyt sitten esitutkintaa toisena päivänä peräkkäin. saas nähdä, paloko uv:n lomat :(

...vaikka syvällä sisimmässäni naurattaa niin pirusti, kun perseily on vaan niin hauskaa *nauru*
innae

Posts: 1,377

#11639 • • innae PaskaJätkä
Pieni darra.
Ei ole tällä kertaa mikään iso onneksi.
Bisse maistui taas vähän liiankin hyvältä :S
Pitäis lähtee työvaatteitakin pesemään, muttei jaksaisi.

Kai tää tästä.

--
PaskaJätkä

JayVee

Posts: 887

#11640 • • JayVee FINRG / Supercharged

astaroth, 29.12.2005 16:34:
napattiin nyt sitten esitutkintaa toisena päivänä peräkkäin. saas nähdä, paloko uv:n lomat :(

...vaikka syvällä sisimmässäni naurattaa niin pirusti, kun perseily on vaan niin hauskaa *nauru*



mitäs sä oot sählänny että oikee esitutkintaan oot päässy ? *nauru*

--
FINRG / Supercharged