päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,365,223 views

Mizfir

Posts: 2,472

#11001 • • Mizfir pittuinen
Äiti soitti että meidän Rakas vanha koiramme joudutaan lopettamaan lähipäivinä*nyyh* yhtä itkua ollut siitä puhelusta asti. Toinen on ollut 13 vuotta enemmän kuin paras ystävä*sydän*

Tänään pidetään sille pikkujoulut..se kun rakastaa joulua ja odottaa aina lahjojen avaamista.

--
-Mannanen-

Pauha

Posts: 515

#11002 • • Pauha
On ihan kooma olo, koulussakaan ei viihtyny kuin pari tuntia... Toivottavasti nyt huomiseksi vähän piristyis...

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

-lera-

Posts: 394

#11003 • • -lera-
krapula + työpäivä kuuteen = :(
ja tuntuu et olen ollut täällä jo ikuisuuden *poks*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#11004 • • Peikkotyttö
Onpa avuton olo kun selkä on rikki:( En saa itse edes sukkia jalkaan,Lämmin kylpy tekis varmasti selälle hyvää,mutta sinnekään en yksin kotona ollessani uskalla mennä,jos en pääsekkään enää ylös sieltä.

--
Groove is in the Heart

sapeli

Posts: 11,768

#11005 • • sapeli jokukukamikä?
Videotykin lamppu simahtamaisillaan... Eikä oo varaa kustantaa uudesta edes osaa (onneks on äveriäs veli *iloinen*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

KooKie

Posts: 4,338

#11006 • • KooKie aka. Petress Pan
Luin just loppuun Sotaromaanin ensimmäistä kertaa elämässäni... Laskeskelin kyynelehtineeni silleen suht arvokkaasti muutaman kerran, mutta jotenkin vaan revähti liitokset kun lopetin... Nyt oon porannu silmät ummessa päälle vartin, eikä vieläkään tää ruutu oikeen selväst näy.
*uuh*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Sintsu

Posts: 75

#11007 • • Sintsu
Kotiavaimet on kadoksissa jo kolmatta päivää.. *nyyh*
Vara-avaimet onneksi löytyy, mutta mutta - pesutuvan avain meni siinä mukana. Kylppäri täynnä likaisia vaatteita ja just niille lempparifarkuille meni tomaattia.
MaSari

Posts: 1,986

#11008 • • Edited MaSari space jammer

Mizfir, 14.11.2005 14:54:
Äiti soitti että meidän Rakas vanha koiramme joudutaan lopettamaan lähipäivinä*nyyh* yhtä itkua ollut siitä puhelusta asti. Toinen on ollut 13 vuotta enemmän kuin paras ystävä*sydän*

Tänään pidetään sille pikkujoulut..se kun rakastaa joulua ja odottaa aina lahjojen avaamista.



*lohduttel* On se niin väärin.. Nimim. kokemuksen syvällä rintaäänellä

Ja pieni lisäys omaan päivän :(:eeni. olin tänään hammaslääkärissä poraamassa, ja sit ne laitto sen puudutuksen. Ja se ei tietty toiminu *pökr* Siinä kituuttelin kun ne poras ennätymäärän reikiä multa pois. Prkl, en todellakaan meinaa maksaa puudutuksesta, joka oli niin mitätön! on se nii hyödyllstä kun se puudutti kielen ja huulen vaan.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Fresia

Posts: 764

#11009 • • Fresia vähän outo

KooKie, 14.11.2005 20:48:
Luin just loppuun Sotaromaanin ensimmäistä kertaa elämässäni... Laskeskelin kyynelehtineeni silleen suht arvokkaasti muutaman kerran, mutta jotenkin vaan revähti liitokset kun lopetin... Nyt oon porannu silmät ummessa päälle vartin, eikä vieläkään tää ruutu oikeen selväst näy.
*uuh*



Mulle käy noin joskus...jonkin tv-sarjan/leffan/kirjan kohtauksen takia alan vaan itkemään, si en vaan enää voikaan lopettaa...alan miettii pieleen menneitä suhteita, kasaantuneita töitä ja muuta turhaa *blush* Monesti vähän ajan päästä en enää oikein tajuakaan, mille siinä itken. Ja saan lopetettuakin jonkin ajan kuluttua...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#11010 • • UnityF joo just se
poltin käteni luonnollisesti jälleen kerran kun silitin.. *grr*
Onneksi en niin pahasti kuin viimeksi..
Ehkä joku päivä mä opin silittää.. sitä päivää ootelessa...
UnityF

Posts: 15,721

#11011 • • UnityF joo just se
niih ja ehkä kauhein jo muutaman päivän :((( ollu se että..
....mulla on ihan kauhee ikävä Chassee...*nyyh*
kml

Posts: 1,142

#11012 • • kml Keyhole Markup Language
Eikö tää saatanan flunssa vois jo loppua... Tää vaan pahenee perkele. *sars*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Jone

Posts: 8,258

#11013 • • Edited Jone Archibald Haddock

MaSari, 14.11.2005 20:55:
Prkl, en todellakaan meinaa maksaa puudutuksesta, joka oli niin mitätön! on se nii hyödyllstä kun se puudutti kielen ja huulen vaan.



Puudutuksesta maksetaan käsittääkseni käytettyjen ampullien lukumäärän mukaan (tjsp), joten joudut tietenkin maksamaan käytetyn aineen - käytettiin sitä sitten tarpeeksi tai ei. Olisit pyytänyt enemmän ja yleensähän hammaslääkäri vielä ihan erikseen kysyykin onko puudutus riittävä.
Avatar
#11014 • • Taika Guest
puuttuva kurssimerkintä.
ei luulisi kauaa vievän opettajan arvokasta aikaa kun sen sinne winhaan merkitsisi*igor*

kai se on pakko alkaa ahdistelemaan myös puhelimitse ettei jää valmistuminen yhdestä kurssista kiinni.
Charlotte

Posts: 303

#11015 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Joudun olee tänään yksin töissä *nyyh* Muuten ihan kivaa, mutta töitä on ihan prrkuleesti! Asiakkaat rupee kiukuttelemaan, koska en voi olla monessa paikassa samaan aikaan*grr* En myöskään pääse hakemaan ruokaa*hmph* Ihan pyllystä *igor*
Waakku

Posts: 158

#11016 • • Waakku

Jone, 14.11.2005 23:30:
---
MaSari, 14.11.2005 20:55:
Prkl, en todellakaan meinaa maksaa puudutuksesta, joka oli niin mitätön! on se nii hyödyllstä kun se puudutti kielen ja huulen vaan.

---


Puudutuksesta maksetaan käsittääkseni käytettyjen ampullien lukumäärän mukaan (tjsp), joten joudut tietenkin maksamaan käytetyn aineen - käytettiin sitä sitten tarpeeksi tai ei. Olisit pyytänyt enemmän ja yleensähän hammaslääkäri vielä ihan erikseen kysyykin onko puudutus riittävä.



Kokaiini maksaa.

--
- ? -

tintsu

Posts: 96

#11017 • • tintsu pikkuriiviö. ^_^
Kamala ilma :/ Tulis jo lumi.
Ja tää päättötyö ei nyt onnistu, ei yhtään. Eipä sinä mitää, deadline 25.11. *uuh*

--
a Devil without the horns.

zaler

Posts: 1,545

#11018 • • zaler e h k i s
flunssa iski *nuha*

--
let´s eat to the beat!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#11019 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Nää mun päivän :( ei sit ota loppuakseen! *grr*

Mun opinnäytetyön piti eilen mennä tarkistettavaksi. Ohjaajasta ei kuitenkaan ollut kuulunut mitään reiluun viikkoon, vaikka piti. Mä väänsin yötä myöten korjauksia oppariini, jotta ohjaaja sen hyväksyisi ja saisin laittaa sen eteenpäin. Mitään ei kuitenkaan kuulunut viime viikolla, eikä vielä eilenkään. Laitoin sähköpostia ohjaajalle useaan otteeseen, mutta mitään ei kuulunut. Tarkistus aikaa on enää alle 3 viikkoa, jos haluan paperit ulos jouluksi. Eli oikeastaan ihan viimeiset hetket laittaa työtä tarkistettavaksi.. Tänään sitten ohjaajalta tuli viesti, ettei ole ehtinyt katsomaan työtäni, eikä ehdikään koko viikkona! *GRR*

V..u!!! Juuri näin.. Ite teen kaiken ajoissa ja sit ohjaajan takia valmistumiseni lykkääntyy.. Ei siinä muuten mitään, mut mun palkankorotus on kiinni mun valmistumisesta! *igor*

Ja tässä vielä ohjaajalle! *dissaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

lostgone

Posts: 2,493

#11020 • • lostgone

Taika, 15.11.2005 07:13:
puuttuva kurssimerkintä.
ei luulisi kauaa vievän opettajan arvokasta aikaa kun sen sinne winhaan merkitsisi*igor*

kai se on pakko alkaa ahdistelemaan myös puhelimitse ettei jää valmistuminen yhdestä kurssista kiinni.

Pure sitä.*joo* Ja totako vaille meidän kakkuhetki on?*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.