päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,384,709 views

anniini

Posts: 917

#10141 • • Edited anniini a-double n-double i-n-a

Arrrmi, 21.9.2005 00:47:
---
anniini, 21.9.2005 00:39:
---
Apo, 21.9.2005 00:30:
---
Arrrmi, 21.9.2005 00:12:
Potkut tuli kun en kyennyt töihin lauantaina.

---
-clip-
---


voimia ja jaksamista. toivottavasti saat aikaa toipua rauhassa ja purettua tuota asiaa ystäville ja ammattiauttajalle. *lohduttel*

---

Ei ole edes hyvä ihminen. Olen jokin ihmishirviö kun hakataan ja sitten saa potkut.



se ei todellakaan tee susta huonoa ihmistä, että saat potkut tai joudut väkivallan uhriksi. maailmassa on paljon pahuutta ja pahoja ihmisiä. paskamaista siinä on, että ikinä ei tiedä, koska sellainen ihminen tulee omalle kohdalle ja itsestä tulee uhri. mutta lääkärin ja muiden läheisten ihmisten apu on varmasti suureksi avuksi, koska tuollaista tai mitään traumaattista kokemusta ei saisi jättää käsittelemättä. uskoa parempaan huomiseen. :)

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

sapeli

Posts: 11,768

#10142 • • sapeli jokukukamikä?
V*ttu v*ttu v*ttu v*ttu v*ttu v*ttu v*ttu v*ttu v*ttu v*ttu v*ttu *grr**eiei**hmph**nyyh**eikä**pökr**poks*

Muutenkin ihan tarpeeks vaikee syödä mitään kun ei oo vielä ruokahalu parantunut... No, tein sit vähän herkkusienikeittoa ja annoin sen jäähtyä tossa kupissa jonku vartin. Varovasti otan huikan siitä ja se on ihan passelin lämpöstä ja aika hyvääkin, niin otan sitten isommankin hörppäyksen. Ja v*ttu se oli kuumaa! Ei oo koskaan kieli palanu näin pahasti! *nyyh*

Kiva nyt sit syödä kun ei oo ruokahalua ja kieli on ihan turta *poks*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kilobitti

Posts: 2,419

#10143 • • kilobitti 1-2-3 techno

Apo, 21.9.2005 00:30:
---
Arrrmi, 21.9.2005 00:12:
Potkut tuli kun en kyennyt töihin lauantaina.



Jos kyseessä on laiton irtisanominen, on normaali korvaussumma muistaakseni 3krt kuukausipalkka.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Sirppu

Posts: 685

#10144 • • Sirppu
Mie en löydä kotiavaimia ja mun pitäs mennä terveyskeskukseen ko oon kipeä ja kai korvatulehus ko sattuu nii vietävästi*nyyh*
Nightmare

Posts: 137

#10146 • • Nightmare
Noh nyt iski viikon saikku ja jännetupetulehdus....
Kyllä vituttaa*grr**eiei*
UnityF

Posts: 15,721

#10147 • • UnityF joo just se
en saanu viel uutta puhelinta.. *uuh*
mut ens viikolla sitten *joo*
sapeli

Posts: 11,768

#10148 • • sapeli jokukukamikä?
Nyt alko kotona oleminen ahistamaan, mut ei oikein viitti yli 39 asteen kuumeessa lähteäkään mihinkään *hmph*

Mä en oikein jaksais enää tätä flunssaa...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mirah

Posts: 257

#10149 • • mirah Starchild
Yks ehkä kivoimmista työkavereista sai uuden työpaikan ja lopettaa meillä.
Ja toinen tosi kiva lähti tänään pois. *uuh*
Muhvi-

Posts: 303

#10151 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Mulla on flunssa ja huomenna pitäs lähteä Lontoosee. No kuhan kuume ei nouse ni eiköhän se matka ihan onnistu. Mut silti ottaa päähän! Johtuu niistä tarhan lapsista.

...Hemskatin räkäiset vaahtosammuttimet!!!! *grr*






Noei. *enkeli*

--
It was once my life - it was my life at one time.

alpha_

Posts: 122

#10153 • • alpha_
vituttaa toi koulu kun tuntuu et mikään kurssi ei kiinnosta sit yhtään. tekis mieli vaihtaa koulua mut voi olla vähän myöhäst kun tuol on jo toka vuosi menossa. ja en mä tiedä mikä muukaan ala vois sit kiinostaa.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#10154 • • Kon-tiki The Unsinkable
Olen käynyt siedätyshoidossa vuoden. Siinä juostaan ensin Meilahden perukoilla piikillä kerran viikossa 3kk ajan, sen jälkeen kerran kuussa. Maksaa 6 euroa/kerta ja kestää yht. pari tuntia/kerta. Heinäkuussa sairaanhoitajat eivät suostuneet piikittämään mua, koska mulla oli heidän mielestään niin paha heinänuha. Olin ihan tavallinen, ainahan kesällä vähän nenä vuotaa. Käskivät tulemaan takaisin syksyllä.

Menin takaisin tänään. Toinen hoitaja sanoi, että koska olin ollut poissa niin kauan, siedätys joudutaan aloittamaan alusta. Ei voi kiistää, etteikö olis aika vitun hyvät fiilikset tällä hetkellä, vittu. Vuosi sinne tai tänne, vittu.

Ja ensi kesänä mun nenä vuotaa varmasti taas... *nuha*
Coon--

Posts: 640

#10155 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Oli hiukan tyyris junamatka leppävaarasta helsingin keskustaan *toktok*
jeesboks

Posts: 4,064

#10156 • • jeesboks p u p u
Nilkka on taas ärtynyt... *eiei*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

pirpeli

Posts: 5,533

#10157 • • pirpeli
Mulla on vanhojen mummojen lahjekalsareitten värinen käsituki ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri ottaa mut lääkäriin 27.12.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Tarsu

Posts: 2,449

#10158 • • Edited Tarsu
aloitin urheilemisen liian räväkästi
ja nyt on paikat aivan puuta :(

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

jeesboks

Posts: 4,064

#10159 • • jeesboks p u p u

pikkutapsa, 21.9.2005 21:57:
aloitin urheilemisen liian räväkästi
ja nyt on paikat aivan puuta :(



perinteinen...

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Sphyxia

Posts: 3,308

#10160 • • Sphyxia Maracujá!
Kun tämä lattiani vielä minua jaksaa ärsyttää ... *eiei*