päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,363,312 views

Epailija

Posts: 5,636

#9881 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Flunssa. Tänään piti aloittaa opinnotkin. Prkl.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Mellu-

Posts: 4,006

#9883 • • Mellu-
tää kaupunki ja nää ihmiset *grr*
on tietysti mukavaa ku ihmiset tulee juttelemaan mutta ei helvetti ku samat asiat kaikkien kanssa.. mulla on muutaki elämää ja ajateltavaa ku viime viikonloppu ja tuleva kausi *igor*

nii ja miehet *poks*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

hemuz

Posts: 2,178

#9884 • • hemuz kätevä emäntä
Flunssaa näköjään liikkeel *uuh*
Sen siitä saa, ku hajoo kenkä ja joutuu kävelee avojaloin syyskuus *grr*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9885 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Vapaapäivä. Ei ole rahaa tehdä mitään. Jos ois tänään töissä niin tulis ainakin vähän tota rahaa lisää. Ja liikaa aikaa miettii ja huolehtii asioita *justjoo*

Voispa vaan mennä jo nukkuun *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

jeesboks

Posts: 4,064

#9886 • • Edited jeesboks p u p u
lintu lensi ikkunaa päin ja sen kävi kovin huonosti

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Fresia

Posts: 764

#9887 • • Fresia vähän outo
Missasin bussin ja samalla jumpan. Nyt syön kotona karkkia *dissaa*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Jupe

Posts: 571

#9888 • • Jupe
Psyykkinen sekä fyysinen olotila ihan hirviä. Sakkoo ja ajokieltoo reilusti päälle niin johan menee päivä mukaavasti. *igor**uuh*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

Jocular

Posts: 1,359

#9889 • • Jocular Janni
Ennen ku Joni lähti inttiin ni kelasin, mitä kaikkee teen sit tääl himas. Tein pitkän listan kaikkea mitä pitää tehä, ikkunoiden pesusta tuolien päällystämiseen ja levareiden opetteluun.
Joni lähti maanantaina. Istun himas enkä voi tehä mitään. Niin paha mieli, et en jaksa tehä. Tuijotan vaan seinään ja mietin, et pitäs tehä, mut ku ei jaksa/haluu. Kissa on ihan sekasin ja käyttäytyy normaalii villimmin. Sekoo näköjään seki.
Tiiän ettei Joni oo siel ku pari kk, mut silti tääl kaatuu seinät päälle ku on niin yksinäistä. Jos menis vaik viettää kolmatta unetonta yötä tonne sängynpohjalle ja jaksais aamulla nousta aamuvuoroon.

Hirmu ikävä *nyyh* *piis*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#9890 • • liikkuva muna an egg on the move
Perkele kun jäi lukujärjestys tyhjäxxx. Q en ehtiny ilmottautumaan kursseille q ei saatu tiäxikkalupia ajoissa. *hmph*
Rocca

Posts: 3,064

#9891 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Kurkku taas kipeä *grr* mikä hemmetti tässä on ku se ei parane sitten milläään *uuh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#9892 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Jos eilen olin väsynyt..niin nyt en enää osaa kuvata tätä olotilaa.. Aivan liikaa ollut kaikkea viime viikkoina. Yöunet jääneet minimiin. Viime yönä sitten sen pari tuntia minkä nukuin, näin painajaisia..ja sen jälkeen valvottiinkin kuuteen asti, kunkello soi..

Kuinka kauan ihminen jaksaa tällaista? *uuh*

*nukkuu*

Opinnäytetyökin on vaan lojunut pöydällä monta viikkoa..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Darkness

Posts: 518

#9893 • • Edited Darkness Spank~monkey
Joku oli pölliny mun pyörän.
Nyt joutuu menee bussil töihin*nyyh*

--
There aint no party like an alcoholic party!

domi

Posts: 7,069

#9894 • • domi Työn sankari.

noena, 6.9.2005 20:58:
Löysin kuvia viime joululta. ex-poikaystäväni oli silloin meillä. Itkettää vieläkin vaikka se kaikki loppui puoli vuotta sitten. ei vittu *poks*


Kyllä se siitä *hali*
UnityF

Posts: 15,721

#9896 • • UnityF joo just se
Heräsin aamulla kauheeseen päänsärkyyn.. Hammasta vihlo ja kun katoin niin tsiiisus mulla on lähteny alahampaasta palanen pois! *nyyh*
Nyt särkee hammasta ihan sikana.
Noo koitin soittaa yleiselle ja niillä on aika vantaalla vasta 21.12.05 !!!!
Nyt sit pitää metsästää yksityiselle aika... *grr*
toi on mun elämäni 3 reikä *poks*
sapeli

Posts: 11,768

#9897 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF, 7.9.2005 15:15:
Heräsin aamulla kauheeseen päänsärkyyn..

(snip)



Au au au au au! *uuh* Yksityiselle kipin kapin - kun on terveydenhuollosta kyse niin kyllä ne rahat jotain kautta hoituu *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#9898 • • UnityF joo just se

sapeli, 7.9.2005 15:18:
---
UnityF, 7.9.2005 15:15:
Heräsin aamulla kauheeseen päänsärkyyn..

(snip)

---


Au au au au au! *uuh* Yksityiselle kipin kapin - kun on terveydenhuollosta kyse niin kyllä ne rahat jotain kautta hoituu *joo*



mmm... kysyin just tarulta missä yksityisellä se käy... ootan et se vastaa... huoh. vähän vituttaa mut nyt on niin *super**poks* kipee olo et mä teen mitä vain et pääsen sinne laittaa ton reijän kuntoon. ihan kuin jo ennestään oisin kylpeny rahoissa niin nyt tää *grr*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#9899 • • Lost-Soul los pallos

UnityF, 7.9.2005 15:15:
Heräsin aamulla kauheeseen päänsärkyyn.. Hammasta vihlo ja kun katoin niin tsiiisus mulla on lähteny alahampaasta palanen pois! *nyyh*
Nyt särkee hammasta ihan sikana.
Noo koitin soittaa yleiselle ja niillä on aika vantaalla vasta 21.12.05 !!!!
Nyt sit pitää metsästää yksityiselle aika... *grr*
toi on mun elämäni 3 reikä *poks*


siis jos on palanen lähteny pois, ni pääsee aika helposti jonojen ohi. Hamppulääkärit hoitaa sen ns. pikana. Myös jos pitää kipee viisaudenhammas repii pois, ni pääsee vähän jonon ohi.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

UnityF

Posts: 15,721

#9900 • • UnityF joo just se
No niiiiiiiin kiitos ciran ym vinkeistä.
Nyt sit huomenna mun pitää herää 7.30 aamulla ja soittaa tikkurilaan jossa ne ottaa hätätapauksia ja samana aamuna ne antaa koko päivän ajat et tänään soittaminen ei onnistu.
Ihmeellistä että se nainen ei puhelimessa tälläisestä sanonu et tälläinenkin on kun sanoin et mulla on hammas lohjennu joka painaa nyt jotain hermoo en tiiä mitä mut päänsärky on erittäin voimaksa ja eilen jo huippasi ja tänään kanssa. huoh..

Ehkä tää tästä kattoo nyt aamulla kun sinne soittelee mitä ne sanoo.