päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,383,896 views

jeesboks

Posts: 4,064

#9361 • • jeesboks p u p u
kaikki paikat tukossa, mä sit inhoon allergioita *uuh*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#9363 • • sapeli jokukukamikä?
Sattuu... *poks* Nenä alkoi vuotamaan eilen illalla, joku semmonen pistävä ärsytys joka saa nenän valumaan semmosta ärsyttävää litkua - ja se sai sitten myös nielun ja kurkun kipeäks, ja kun nukku vasemmalla kyljellä että toinen sierain ois pysyny auki niin sitten sitä litkua näköjään pakkautu myös toiseen poskionteloon, jota jomottaa nyt niin ettei saa nukuttua *uuh*

Saa nähdä tuleeko kipeeks...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

jansku=p

Posts: 108

#9364 • • jansku=p sheikkeri
Vasta pesusta tulleille vaatteille roisku rasvaa*grr*

Piti olla vapaa viikonloppu mutta mulle oli laitettu työvuoro jälkikäteen.Mitään mulle ilmottamatta tai kysymättä käykö vuoro..prkl.Olisin menemättä muuten mutta rahatilanne niin huono..mut ei tollanen voi olla laillista*eiei*

Ja parveke menee taas remonttiin kun pässinpää remonttimiehet ei osaa sitä kerralla korjata..Saapi sit taas kattella ulos muovien läpi ties kuin kauan*hmph*

--
Everything looks bad if you remember it

onni3mk

Posts: 3,973

#9365 • • onni3mk Onni on.
Mulla on koko viikon ollu rakkula tuolla ylähuulen sisäpuolella. Siis just siinä kohassa, mihin hampaat osuu kun suuta liikuttaa (kun esim. syö, hymyilee ym.) Ei kiva *igor* Se on tosi kipee.

Mut hartiat ja niska on niin jumissa, et sattuu, kun käännän päätä vasemmalle.

Mun hiukset on liian pitkät.

Töissä on tylsää just nyt ja kohta on kauhee hulina ja sit taas monta tuntia tylsää ja sit taas hulinaa.

Mut päivä on kyl enemmän :) kun :(

--
Onni on.

Gleba

Posts: 549

#9366 • • Gleba
mullaki on liian pitkät hiukset. korva on tosi kipee, sattuu kun liikuttaa päätä ja oikeestaan koko ajan. tuntuu, että toinenki alkaa kipeytyä. niskahieronnastakaan en pahastuisi *iihhih*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Maihku

Posts: 1,186

#9367 • • Maihku neiti hankala
Flunssa*grr*
Elmiira

Posts: 1,446

#9368 • • Elmiira
Kurkku on vähän kipee *uuh*
En halua sairastuu nyt, EN HALUU!!! *grr*

Ja 13h työpäivästä vielä 7h jäljellä... ääh...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

sapeli

Posts: 11,768

#9369 • • sapeli jokukukamikä?

Onni3mk, 3.8.2005 13:40:
Töissä on tylsää just nyt ja kohta on kauhee hulina ja sit taas monta tuntia tylsää ja sit taas hulinaa.



Mut hulina on hassu sana *hih* Sanopa se kymmenen kertaa nopeasti peräjälkeen ja koita olla hymyilemättä *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

clupipeipe

Posts: 323

#9370 • • clupipeipe
Siis elokuun alku on vielä ihan kesä, eikä kesällä VOI olla kipee...joku on nyt kämmänny, kelle voin reklamoida?! Mä haluun OIKEUTTA! *kuumeestaväsyneenätuuperrus* *nuha*
UnityF

Posts: 15,721

#9371 • • UnityF joo just se
hymynaama otuksen puolesta vituttaa *grr*
Sinza

Posts: 2,227

#9372 • • Sinza
Ens viikon ma takas duunii 4 vkon loman jälkeen *dissaa**nyyh*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

subu

Posts: 1,174

#9373 • • subu Suski
OKO pankki on perseestä!!

Olikohan jo neljäs kerta ku kävin kysyy lainaa tai korttii.. aina sama vastaus, EI! Pyydä takaajii tai jotain vastaavaa *dissaa* Nordeasta liukenee heti.
Twist

Posts: 925

#9374 • • Twist Team Kemuttajat
ON vähän tylsää!!! *nyyh* eii oo mitään tekemistä ... ! *ding*
lostgone

Posts: 2,493

#9375 • • lostgone
mä niin rakastan epähymyilemistä ja itsensä kehumista..*dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#9376 • • Galadhan Guest
Duunissa on viksu mikrotuho-osasto. Menivät päivittämään kasan työasemia ilman kysymistä k.o. pisteiden työntekijöiltä. Onneksi ei omalta kohdalta tullut mitään vahinkoa aikaan, käyttiksenvaihtotunkkaus riittää.
Emilii

Posts: 81

#9377 • • Emilii MaMMa!
inhoan turhia riitoja *uuh*

--
Koko elämän ajatus on kuolla nuorena, niin myöhään kuin se suinkin on mahdollista!

Avatar
#9378 • • Viola00 Guest
Kuukaus sitten kuulin, että se mun yks parhaimmista ystävistä mututaa Suomesta pois.. no nyt vettä myllyyn ja toinenkin muuttaa *nyyh* Miksi miksi miksi? Kaikki vaan lähtee.. Nooh, onneksi on meilit ja eset.. kaikki keksitty. Ja ainahan voi lomailla puolin ja toisin, et ei tää nyt tarkoita ystävyyden loppua. Mut ikävä kyllä se vaikuttaa kaikkeen. Tuhannet kilometrit on kuitenkin paljon *eiei*

Ja kaikenlisäks mulla taas selkä jumissa, oon ainakin tänään ja huomenna saikulla vielä *eiei*
AnssiV

Posts: 1,798

#9379 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Auton huolto... ...reilun 700e lasku...*poks*
xl8r

Posts: 2,227

#9380 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Tuhosin sit just puolen vuoden mailit...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe