päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,383,995 views

zenny

Posts: 1,145

#8101 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

lostgone, 14.4.2005 11:13:
---
zenny, 13.4.2005 20:58:
Opinnäytetyön kans vähä stressii.... pitäs kehittää 10 jos ei peräti 20 sivuu tekstii aiheesta Hinta ja kaikkee siihen liittyvää....*grr*

---
Paljonko maksaisit?*vink*




Paljonko pyytäisit? *nauru*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

lostgone

Posts: 2,493

#8102 • • lostgone

zenny, 14.4.2005 12:32:
---
---
Paljonko maksaisit?*vink*

Paljonko pyytäisit? *nauru*


Aiheestasi päättelisin, että olet tietoinen siitä, että kysyntä määrittää tarjonnan hinnan*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#8103 • • MiSSy* Guest
*poks**poks**poks**poks*
Daverian

Posts: 491

#8104 • • Daverian
Meni sitten tämäkin päivä aivan päin persettä kun sain takaisin yhteiskunta tiedon kokeen. Meni niin penkin alle kuin vain voi. *grr* Että osaa pientä miestä vit#&?aa.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Avatar
#8105 • • Marianne Guest
Nyt on niin vitun iso kyrpä otsassa, tulis äkkiä prkl se lauantai!!!!!!!!*grr* *igor*
Ninka

Posts: 564

#8106 • • Ninka
kaikista masentavinta on se kun TäyDeLLiNeN päivä muuttuu hetkessä huonoks *taputapu* *dissaa* *igor* *piru* mikähän vois piristää vähä mieltä *ding*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Jammailija

Posts: 3,224

#8107 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Vittu mä koitan tsempata ja pitää mielen positiivisena. Pyrin eteenpäin ja autan, ja sitä ei arvosteta. On kyl niin lähellä, että tää optimistisuus häviää. Mul hajoo pää joihinkin ihmisiin. Tekis mieli raivota ja huutaa, mut ny se on jo siinä pisteessä että melkein itkettää.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#8108 • • astaroth Guest
Olen perseaukinen ja palkka vasta ensi viikolla.
sapeli

Posts: 11,768

#8109 • • sapeli jokukukamikä?

Jammailija, 14.4.2005 20:24:
Vittu mä koitan tsempata ja pitää mielen positiivisena. Pyrin eteenpäin ja autan, ja sitä ei arvosteta. On kyl niin lähellä, että tää optimistisuus häviää. Mul hajoo pää joihinkin ihmisiin. Tekis mieli raivota ja huutaa, mut ny se on jo siinä pisteessä että melkein itkettää.



Aika usein ihmiset oppii jotkut asiat ainoastaan kantapään kautta, joten anna niiden tehdä näin. Elämä saattaa olla helpompaa jos sen osaa ottaa löysin rantein, mutta toisaalta jos ihmisillä on vielä paljon opittavaa elämästä niin sen on tunnuttavakin vaikealta (ja silloin sen ottaa todennäköisemmin pessimistisesti) - jos oppitunti on liian helppo, siitä ei jää päähän mitään, ja sitten taas toisaalta kärsimyksestä on aina mahdollisuus oppia. *yingyang*

Mutta päivän päätteeks, sinä ja minä tiedetään että maailma oikeasti ON valoisa paikka, ja se on se tärkein juttu. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Daverian

Posts: 491

#8110 • • Daverian

Ninka, 14.4.2005 20:21:
kaikista masentavinta on se kun TäyDeLLiNeN päivä muuttuu hetkessä huonoks *taputapu* *dissaa* *igor* *piru* mikähän vois piristää vähä mieltä *ding*



Niin on juu. Koin saman tänään itsekkin.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8111 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
saksia ei löydy mistään *nyyh* oon ettiny tässä varmaan puol tuntii niitä, enkä jaksa enää pyöriä tyhmänä ympäri kämppää kun en tiedä edes mistä etsisin enää *grr* miten ne voi kadota näin, en tajua *sekoaa*

en luovuta ennen kun ne löytyy, kesti vaik kaks päivää *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Fresia

Posts: 764

#8112 • • Fresia vähän outo
Yksinkertaisesti surullinen päivä. Mikä mättää, sen kun tietäis *uuh* Liikaa stressiä, töistä joita on liikaa ettei ehdi lukemaan pääsykokeisiin mutta liian vähän, että pärjäisin taloudellisesti. Hurja ikävä poikakaveria, jota en ole nähnyt kohta viikkoon eikä sitä näe seuraavaan yhdeksään päiväänkään...*uuh*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Lin

Posts: 230

#8113 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Hyzenthlay, 14.4.2005 21:00:
saksia ei löydy mistään *nyyh* oon ettiny tässä varmaan puol tuntii niitä, enkä jaksa enää pyöriä tyhmänä ympäri kämppää kun en tiedä edes mistä etsisin enää *grr* miten ne voi kadota näin, en tajua *sekoaa*

en luovuta ennen kun ne löytyy, kesti vaik kaks päivää *igor*



Mä luin, että seksiä ei löydy mistään...
*iihhih**nauru*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8114 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Blinda, 14.4.2005 21:23:
Mä luin, että seksiä ei löydy mistään...
*iihhih**nauru*



No ei sitäkään nyt liikaa löydy *igor* (*nauru**nauru*)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Amma

Posts: 2,383

#8115 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Hyzenthlay, 14.4.2005 21:00:
saksia ei löydy mistään *nyyh* oon ettiny tässä varmaan puol tuntii niitä, enkä jaksa enää pyöriä tyhmänä ympäri kämppää kun en tiedä edes mistä etsisin enää *grr* miten ne voi kadota näin, en tajua *sekoaa*

en luovuta ennen kun ne löytyy, kesti vaik kaks päivää *igor*


Onks sulla vain yhdet sakset? Kannattaa hakea esim. läjä halpis-saksia Ikeasta (ne siniset on muuten hyvät imo), niin voi löytyä helpommin.

Nimim. "Reilu 30 neliön yksiö ja ainakin kolmet sakset omistava"

--
*etsiskel*

Ninka

Posts: 564

#8116 • • Ninka

Daverian, 14.4.2005 21:00:
---
Ninka, 14.4.2005 20:21:
kaikista masentavinta on se kun TäyDeLLiNeN päivä muuttuu hetkessä huonoks *taputapu* *dissaa* *igor* *piru* mikähän vois piristää vähä mieltä *ding*

---


Niin on juu. Koin saman tänään itsekkin.



SAitko minkään piristämään mieltä??

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Daverian

Posts: 491

#8117 • • Daverian

Ninka, 14.4.2005 21:58:
---
Daverian, 14.4.2005 21:00:
---
Ninka, 14.4.2005 20:21:
kaikista masentavinta on se kun TäyDeLLiNeN päivä muuttuu hetkessä huonoks *taputapu* *dissaa* *igor* *piru* mikähän vois piristää vähä mieltä *ding*

---


Niin on juu. Koin saman tänään itsekkin.

---


SAitko minkään piristämään mieltä??



Enpä saanut. Edelleen on vähän vittuuntunut olo asiasta. Eiköhän yöunet auta.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Kianoni

Posts: 357

#8118 • • Kianoni pomputtaako?
kiva herätys, innokkaana kattomaan nettipankista tilin saldoa.
edelleen 0. prkl. vituttaa. pari viikkoo ollu ilman rahaa.
syö miestä. velkojat hönkii niskaan. rahaa vaan ei o.
vittu. helvetti.
ahdistaa.
tuntuu ettei jaksais tehdä mitään. tai ei vaan huvita
UnityF

Posts: 15,721

#8119 • • UnityF joo just se

osama, 15.4.2005 10:38:
-clip-



Mulla oli toi eilen sama mut mun rahat ilmesty sitten tossa klo 14 aikaa tilille... joten kannattaa tarkkailla tilii kuitenkin ja yhen kerran oon saanu rahat vasta klo 19 pintaan.. *ding* joten älä menetä toivoo viel ihan kokonaan.. *hymy*
Shaz

Posts: 324

#8120 • • Shaz team Wittupäät
Heräsin aamulla yksin.