päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,977 views

sapeli

Posts: 11,768

#6521 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Kai tää tänne kuuluu vaikka ei ookkaan mitenkään hirveän *uuh*...

Kävin hammaslääkärillä ja kuulin että kahteen lohjenneeseen hampaaseen tarvii juurihoidon, ja toinen aloitettiin tänään. Ei ollut kyllä (ainakaan toistaiseksi) ollenkaan niin paha kuin minkälaisen käsityksen olin saanut, mutta veikkaanpa että ennenkuin purukalusto saadaan kuntoon niin tästä pääsee maksamaan pitkän pennin... *hmph* Mistä tosin ainakin osan maksaa Kela ja toisen osan todennäköisesti sossu... *iloinen*

(PS: eli tän siitä saa kun asuu ulkomailla useamman vuoden ilman kunnon vakuutuksia... *uuh* nyt jännätään alkaako hammasta särkemään eli saiko ne sen juuren tulehtumaan eli pääsenkö vielä antibioottikuurille... *justjoo*)

Ja sit pitäis alkaa töihin... Mut ku ei viitsis... Freelancen huono puoli *hih* Ja mä olen ihan liian hyvä keksimään tekosyitä miks vielä ei voi aloittaa - nytkin teoriassa tarvis yhdet lisäkuvat ennenkuin pääsee leiskan tekoa aloittamaan mut mä saan ne vasta kuudelta... *vink*

No jos sitten kuudesta eteenpäin *joo* *juonittel* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ninni

Posts: 489

#6522 • • ninni sydän

-Linda-:
Päivä-lukio, ilta-lukio, autokoulu ja duuni... Liian paljon tekemistä, liian vähän aikaa. Sellanen kutina, etten tätä tahtia kauaa kestä. Onneksi joululoma lähenee, vaikka sitä ennen pitää palauttaa miljoona esseetä jne.
*uuh**uuh**uuh*



juu jotenki kuulostaa niin samalta ex:kin valitti ku ei ole aikaa sosiaaliselle elämälle *nyyh**eiei*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Kianoni

Posts: 357

#6523 • • Kianoni pomputtaako?
tosi yksinäinen olo, ei nukuta vaikka tietää et pitäis herätä aamulla
ahdistaa.
Tropico

Posts: 246

#6524 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Tilasin uuen levarin. Ajattelin et sais tänään. Mut soittivat et tulee vasta 24 päivä *uuh*
Late

Posts: 3,441

#6525 • • Late team Lasse
vittu saatana *grr* vähänkö väsyttää taas *igor*
-P

Posts: 4,972

#6526 • • -P
törkeä väsymys :(

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#6527 • • Aziz Combat Fighter
Epäselvästi asiansa esittävät ihmiset ja mun syyksi koituvat, siitä johtuvat väärinkäsitykset. Siis duunissa. JOS OOT TÖISSÄ TÄÄLLÄ, SEN VOI SANOA SUORAAN EIKÄ KIERRELLÄ JA KAARRELLA JA LUOTTAA SIIHEN ETTÄ MÄ MUISTAN ULKOA JOKAISEN NIMEN NIISTÄ 300 IHMISESTÄ JOTKA TÄÄLLÄ TYÖSKENTELEE.

Ja se, että ihmiset sopii tapaamisia, vieraat ilmoittautuu respaan, ja sitten ei vastata puhelimeen kun yritän ilmottaa vieraista ja sit ne haetaan jotenkin sniikisti niin etten edes huomaa koko asiaa koska aulassa on tällä hetkellä noin 45 ihmistä, ja kehdataan olla närkästyneitä kun soitan puolen tunnin kuluttua että "ois vieras täällä odottamassa" - "No minähän hain sen jo sieltä vartti sitten! Meillä on kokous käynnissä!"

Arrghgraah perkele. Ja kuinka vaikea on pitää ne avaimet mukana kun tulee duuniin!
Zyklonius

Posts: 1,629

#6528 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

sapeli:

Kävin hammaslääkärillä ja kuulin että kahteen lohjenneeseen hampaaseen tarvii juurihoidon, ja toinen aloitettiin tänään. Ei ollut kyllä (ainakaan toistaiseksi) ollenkaan niin paha kuin minkälaisen käsityksen olin saanut, mutta veikkaanpa että ennenkuin purukalusto saadaan kuntoon niin tästä pääsee maksamaan pitkän pennin... *hmph* Mistä tosin ainakin osan maksaa Kela ja toisen osan todennäköisesti sossu... *iloinen*



Onneksi olkoon. *aplodit* Nyt sulla on edessä kaksi vaihtoehtoa. Vaaaaanha bändikaveri meni lukioaikoinaan elämää suuremman nousuhumalan synnyttämän katteettoman itsevarmuuden saattelemana vittuilemaan kymmenpäiselle uusnatsilaumalle. Turpaanhan siinä tuli ja hampaat tohjoksi. Eikun tämä sanan- ja älyvapauden hedelmällisen symbioosin omaava heppu hammaslääkäriin ja juurihoitoon. Sanoi että oli niin infernaalisen tuntuista se hoito, että olisi kernaammin ottanut turpiin uudemman ja useamman kerran.

Tuosta meni sitten vuosi, niin jouduin itse juurihoitoon, kun olin puoli vuotta naureskellut takahampaalle, josta lohkesi palanen. Juurihoitoa, sanoi purukalustolekuri. Hikoilua ja valkoisia rystysiä, sanoi allekirjoittanut. Vielä mitä, koko homma oli aivan lasten leikkiä. Tanakka puudutus varmisti sen, ettei homma sattunut tippaakaan. Juurihoitorupeaman päätteeksi kiitin hammaslääkäriä sanomalla tätä virkaheitoksi ja pataluhaksi, koska hän ei osannut sitä, minkä hammaslääkärit ovat perinteisesti parhaiten osanneet - siis satuttamisen ja sadismin. *hihu*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

mirah

Posts: 257

#6529 • • Edited mirah Starchild
Joku täti soitti äsken ja kysy mun äitiä puhelimeen, mut äiti oli töissä vielä niin se sano että se soittaa myöhemmin uudestaan. Ja sitten vielä loppuun lisäsi että soitto liittyy erään lehden [jonka tilausta olen pyytänyt joululahjaksi] tilaukseen. Vähän pisti pännii kun tyhmä täti tolleen pilasi mun joululahja yllätyksen. *grr*
Mutta äitille ei mitään sanota, shh, ettei tyhmä täti pilaa sen yllätystä.
misi

Posts: 120

#6530 • • misi
Hirveä hammassärky... Huomenna pitäisi uskaltaa mennä lääkärille, mut nämä tarinat juurihoidoista yms ei asiaa helpota yhtään.. Olen nähnyt jo painajaisia viimeisen viikon hammaslääkärille menosta, joka yö.. *nyyh**eiei*
sapeli

Posts: 11,768

#6531 • • sapeli jokukukamikä?

misi:
Hirveä hammassärky... Huomenna pitäisi uskaltaa mennä lääkärille, mut nämä tarinat juurihoidoista yms ei asiaa helpota yhtään..



Älä huoli, tosiaan se ei oikeasti tuntunut missään - ja vieläkään ei tunnu. Rentoudut vaan ja annat ammattilaisten hoitaa hommansa, ja pyydät rohkeasti lisää puudutusta jos hoito sattuu. Kyllä se siitä *hihu* *hali*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

FAIRI

Posts: 558

#6532 • • FAIRI
tuntuu etten jaksa.
ou jee.

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Rocca

Posts: 3,064

#6533 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
VITTU....se siitä sitten...just ku olin saanu setin kuntoon kaikki hyvin ok meen kuuntelee ni vittu eiks se ollu nauhottanu sitten vaan puolet SAATANA...eli ette saanu vielä dark side of finland 2 *nyyh**uuh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

-lera-

Posts: 394

#6534 • • -lera-
ärsyttää, väsyttää. paska sää...
ja viel koiran kaa ulos--- blaah *grr*
Avatar
#6535 • • Viola00 Guest
Mun 1kk vanhasta autosta "hajos" kokonaan se ilmastointi/lämmitys.. siis ei toimi ollenkaan *eiei*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#6536 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Moon ihan loppu..*uuh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#6537 • • astaroth Guest
Firman palaveri. Ne mulkut sitten jaksaa kiristää paskaduunarin nälkävyötä yhä tiukemmalle. Nyt ei sitten polteta kessua edes 14h päivinä, tauot lyhentyivät, viikkotunnit vähenevät (enemmän porukkaa vaan työvuoroihin ja itse saa sen takia listoihin jotain 4h esarinvenytysvuoroja) ja näin ollen eniten tunteja tekevänä duunarina saatan saada tätä menoa jopa 200e kuussa jne.

Thumbs up, päälliköt!

Ei kukaan haluaisi tarjota uutta työtä? Nykyisestä hommastani ja kokemuksestani johtuen ei tarvitse edes olla hehkeä sellainen.
Kolera

Posts: 4,256

#6538 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Haukottelin juuri suupielen auki! Nyt on sit taas viikon ajan taas ton kanssa pelleilyy et saa sen parantuu kunnolla.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

DagO

Posts: 1,066

#6540 • • DagO häröö

Kolera:
Haukottelin juuri suupielen auki! Nyt on sit taas viikon ajan taas ton kanssa pelleilyy et saa sen parantuu kunnolla.


Miten voi haukotella suupielen rikki? kysympä vaan???