päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,440 views

Avatar
#5681 • • astaroth Guest
Myöhästyin parturista, eikä aikakaan ollut sen aikaisempi, kuin 12.45.
Mukavaa nukkua 14h, mutta nyt vituttaa.
Avatar
#5682 • • . Guest
Voi vittu menee herrrmot kun fucking fruityloops bugailee eikä mitään toivoa tehdä biisiä valmiix!!!! *huutoa hymiö*
UnityF

Posts: 15,721

#5683 • • Edited UnityF joo just se

mayah:
Ei mee kivasti.



*super* *hali* saat kinderin... *pus*
Laita hyvää musiikkia soimaan ja ajattele kivoja asioita.. Älä anna murheen piinaa vaan potki se pellolle.. *joo*

Muista sateen jälkeen paistaa aina aurinko.. *sydän*
zenny

Posts: 1,145

#5684 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
taas itketti ku poikakaveri jätti...tosin siit on jo pari viikkoo ku se on mut jättän mut en tunnu pääsevän siit mitenkää yli...*uuh* ärsyttävää....

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Dacey

Posts: 671

#5685 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

zenny:
taas itketti ku poikakaveri jätti...tosin siit on jo pari viikkoo ku se on mut jättän mut en tunnu pääsevän siit mitenkää yli...*uuh* ärsyttävää....



*haliruttaa toisen*

omana on hmm.. no.. on pakko erota, katkasta kaikki välit erääseen ihmiseen kenestä välitän niin vietävästi..
pakko katkaista koska ei toimis.. ei oo koskaan toiminu, eikä toimi nyt, eikä toimi tulevaisuudessakaan.. epäilemme näin..
zenny

Posts: 1,145

#5686 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
[q

*haliruttaa toisen*

omana on hmm.. no.. on pakko erota, katkasta kaikki välit erääseen ihmiseen kenestä välitän niin vietävästi..
pakko katkaista koska ei toimis.. ei oo koskaan toiminu, eikä toimi nyt, eikä toimi tulevaisuudessakaan.. epäilemme näin..
[/quote]

joo mäki yritän saaha mun tunteet kaveri pohjalle... asiaa auttaa kyl se et ei asuta samas kaupungis... mut tosi vaikeet tulee olee... toivottavast siel joskus pystyn olee vaa kaveri...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Mellu-

Posts: 4,006

#5687 • • Mellu-
olen niin kyyninen ihminen

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

innae

Posts: 1,377

#5688 • • innae PaskaJätkä
Turhaa vittuilua duunikaverlta. Ja kato hän tietää että miten noi baarihommat tehään kun hän on TARJOILIA*kivatsulle* Joten vittu turha tulla neuvomaan. Onneksi pidin suuni supussa (jos sen olisin aukaissut niin sieltä olisi päässyt monta sammakkoa). Elämää turhempi ilta muutenkin duunissa.
Vittu-päivä.
Asiakkaat jotka voittavat paljon rahaa koneesta rupeavat sikailemaan ja ovat niin juntteja että huh.
Tämän kuukauden :( auton korjaukseen meneekin enemmän rahaa koska sitä hitsattiin, ke vaihdetaan edestä alatukivarret, venttiilikannen tiiviste, vetonivelen suojakumi. Vittu yli puolet liksasta menee autoon:( Noh, eipä tarvinnut tässäkään kuussa pahemmin dokata*hmph*

--
PaskaJätkä

ee102

Posts: 775

#5689 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Kurkku on kipeä ja väsyttää. Vissiin flunssa alkamassa. *nuha* Ja töihin pitää silti mennä.
Urjala

Posts: 134

#5690 • • Urjala vauhko
Huomasinpa tuossa juuri kun suihkusta tulin että kahvi on loppu...perkele...nyt pitää sitten päättää että rupeeko tässä uuestaan nukkumaan vai repiä tapetteja seinistä että hereillä pysyy... huoh...
Tiinuliinu81

Posts: 510

#5691 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Tänään vaan on kaikin puolin huonoin mahdollinen päivä!*uuh*
Ei tarvinnut edes nousta väärällä jalalla, kun ei saanut nukuttuakaan*grr*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Avatar
#5692 • • GoA Guest
Treeni ei sujunu odotusten mukaan. *igor*
j-p

Posts: 103

#5693 • • j-p
hohhoijaa... ollut kyl sellanen alkuviikko, että rasittanut muutenkin n+1 asiaa ja nyt oon sitten kaupanpäälle flunssassakin. tällaset viikot sais vetää vessasta alas....
S-T

Posts: 1,195

#5694 • • Edited S-T Pieni
Pitihän tää arvata - ensimmäinen tenttikausi ois alkamassa ja syysflunssa iskee päälle...

*niist* *niist* *stress* ja *niist* *nuha*

edit: ja syksyn hyvin alkaneet treenitkin menee vituilleen...

--
Pieni on kaunista.

Epailija

Posts: 5,636

#5695 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Lukutavoite ei tule täyteen. Perkele. Jää taas kolmasosa koealueesta lukematta. Noh, ei auta kuin yrittää huomenna ymmärtää vanhoja tenttikysymyksiä ja näiden vastauksia. Lisäksi pitää varuiksi käydä ostamassa yksi kaavakirja tenttiin mukaan, mikä vaatii 30e:n panostuksen.

...kotona on aivan pakko katsoa Keisarin Uudet Kuviot.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#5696 • • Enkeli Guest
Iha vitun huono päivä *nyyh*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#5697 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ei kellään olis heittää 1100 egee..?? Kiitti..*nyyh* *uuh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Saara

Posts: 1,954

#5698 • • Saara #2970
Ei helvetti, mikää ei tunnu menevän oikein tänään taas.....

Tulin kouluun vahingossa tunnin myöhässä, koska mulla oli vanhentunut versio tän jakson lukkarista, sitten kuulin että niille tunneille jonne olin menossa olisi parempi suorittaa tukiopetuksen kautta (1h viikossa) jotta se sopisi mun lukkariin, ja nyt sitten istun täällä vielä yhen tunnin että pääsisin taas tunneille takas. Onneksi kuitenkin ton lukkarin uudistumisen takia tänään kuitenkin loppuu tuntii aikasemmin koulu :)

Jotain hyvääkin siis.

(ainiin, unohdin ettei täällä saa käyttää hymyilevää hymiötä :/ )

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5699 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
koko tää päivä on ollut sellanen, ettei paljon syvemmällä enää voi käydä *uuh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Verottaja

Posts: 1,174

#5700 • • Verottaja no-life / luuviulu
Tänään olisi ollut koulussa tärkeitä juttuja, mutta nukuin pommiin. Herättyäni huomasin, että kappas, kolupäivä onkin jo loppunut jokin aikaa sitten. Ei näin. *eiei*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.