päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,312 views

lostgone

Posts: 2,493

#5201 • • lostgone
Tämä ihminen.Tämä universumi.Ei taas liian todellista toimintaa.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Hibi

Posts: 28

#5202 • • Hibi Pikku kenguru
Tyttöystävä meillä yötä. Suuttui eilen illalla. Ei vaihdettu sanaakaan nyt aamulla. *nyyh*
Dementation

Posts: 2,892

#5203 • • Dementation wednesday?
Tää fiilis...
*poks*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Chanvre

Posts: 26

#5204 • • Chanvre
Päänsärky
Toista viikkoa jatkunut nuha
Maailman politiikka

--
The Spice extends Life
the Spice expands consciousness
the Spice is Vital to Spacetravel

Dementation

Posts: 2,892

#5205 • • Dementation wednesday?
Äsken telotut pari varvasta...
AI SAATANA!! *kivatsulle*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

wattsson

Posts: 146

#5206 • • wattsson
en oo saanu koko päivänä mitää aikaseks. huone pitäis siivota ja keksiä jotaa tekemistä illaks.... *justjoo*
Sucy

Posts: 256

#5207 • • Sucy
flunssa on näköjään iskemässä uudestaan*uuh*
Ja vaikka mä istun hiljaa ja kiltisti, ni mulle tullaan huutamaan*grr* Vihaan vaihdevuosii!!!!
Maihku

Posts: 1,186

#5208 • • Maihku neiti hankala
paska työpäivä ja paska fiilis...kiva viettää perjantai yksin kotosalla ku ei ollut voimia liikkuu minnekkään*uuh*
Avatar
#5209 • • Cera Guest
uaaaaa miten ihana uni :|
Late

Posts: 3,441

#5210 • • Late team Lasse

Cera:
uaaaaa miten ihana uni :|



sama juttu *uuh*
TeppoPerkele

Posts: 87

#5211 • • TeppoPerkele Kumikameli
Sillei hiukkasen vitutti toi eillinen päivä aamulla olin lähössä liikkeelle ni sinivuokot pysäyttää ja lätkäsee kouraa 210 egee sakkoa sen jälkeen pääsin duuniin auto sano ittensä irti..... *kivatsulle**grr**dissaa**eiei**piru**hmph*

--
<--- With Every Beautiful Note....
I'm Where I Want To Be..... --->

TiiTu

Posts: 240

#5212 • • TiiTu
sovittiin porukoiden kans että oon täällä koko v.lopun että saan lukee rauhassa kirjotuksiin...NOH, kuitenki aamulla ensimmäisenä heräsin suureen paukkeeseen kun täälä rakennetaan uutta terassia! ja sitten kun pääsin sängystä ylös ni mulle vaan ilmotettiin että nyt saat hoitaa siskos lapsia!!! nyt ne on koko päivän huutanu ja mekastanu tossa mun ympärillä. Äsken menin kiltisti sanomaan porukoille että mulla ois nyt vähän tärkeempääkin tekemistä eli LUKEMISTA, ni mulle sanottiin oikeesti että ÄLÄ JAUHA PASKAA!! aarrgghh! aina sanotaan että koulu pitää sujua jne. ja sit ku parhaansa yrittää ni jauhetaanki vaan paskaa. *grr*
sapeli

Posts: 11,768

#5213 • • sapeli jokukukamikä?

TiiTu:
sovittiin porukoiden kans että oon täällä koko v.lopun että saan lukee rauhassa kirjotuksiin...



No, kato asiaa näin päin - jollei ne mene hyvin niin ainakin voit suoraan sanoa että mitäs eivät antaneet sun lukea. *hih* Tietenkin oman uran kannalta on ikävää jos ne menee tän takia huonosti, mutta muista myös se että ainahan ne voi uusia myöhemmin. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

TiiTu

Posts: 240

#5214 • • TiiTu

sapeli:
---
TiiTu:
sovittiin porukoiden kans että oon täällä koko v.lopun että saan lukee rauhassa kirjotuksiin...
---


No, kato asiaa näin päin - jollei ne mene hyvin niin ainakin voit suoraan sanoa että mitäs eivät antaneet sun lukea. *hih* Tietenkin oman uran kannalta on ikävää jos ne menee tän takia huonosti, mutta muista myös se että ainahan ne voi uusia myöhemmin. *joo*




niin..tottahan tuo on*joo* mutta ärsyttää vaan ku sanotaan että oo täälä vaan, paremmin saat luettuu ku sielä vaasassa. joopa joo, näköjään *justjoo*
Fyrisch

Posts: 4,525

#5215 • • Fyrisch
Krapula *poks* nomut koht baanalle taas *jiihaa*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5216 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
miten voikin olla tää päivä niin totaalisen perseestä *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

typ0

Posts: 1,892

#5217 • • typ0 syntax error
emmä tie tulin just baarist.. olo on et voisin tappaa kaikki... joten haistakaa paska!

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Elmiira

Posts: 1,446

#5218 • • Elmiira
Tulin bilettämästä...
Yx "kullannuppu" soitti et tuu kainaloon...
Sit kun raahaudun sinne asti, niin arvon herra
on kerennyt sammua, eikä avaa ovea *grr*

Ja eikun takas kotiin...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Emulator

Posts: 213

#5219 • • Emulator The Lost Soul
En oo saanu oikee mitää tehdyks.. tänää piti siivoto kaikki, lähetellä postia, koulu hommia tehä.. ja mitään niistä en tehny :S kaikki jää sunnuntaille :/

--
&lt;3

Howdy

Posts: 7,955

#5220 • • Howdy Oldie

typ0:
emmä tie tulin just baarist.. olo on et voisin tappaa kaikki... joten haistakaa paska!



Mut hei hyvä herra .. eihän täysiverinen bilettäjä missään baareissa käy *ding* suosittelen tamppausterapiaa .. se auttaa parhaiten *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa