päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,242,740 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#421 • • hallucinogen Edain
Pitäähän nyt muutama sata perseilijää lisää olla allekirjoittaneen lisäksi *nauru* *pahis*
En oo oikeest kehdannu kattoo sitä postia kun tiedän et jotain paskaa siellä on *nauru* kai se on pakko viikonloppuna kattoa mitä siel on mut luulis ettei siellä mitää oppjuttui oo tullu kesken kesälomaa *justjoo* mut kuiteskin on vaikka kuinka paljon...*eiei*

--
pikku-*possu*

OverDose

Posts: 1,714

#422 • • OverDose Team Emmätajuu

äm:
Meidän koulussa tulee siis olemaan vuosikurssillinen täysin hukassa olevia ihmisiä *nauru*



Nooh, Heliassa tuo tieto ei oo koskaan kulkenu oikein reaaliaikaisesti, joten en usko että mitenkään poikkeusta teette muihin vuosikursseihin nähden. Toivottavasti tänäkin vuonna järkätään tarpeeks pippaloita että tota opiskelua jaksaa *plur**iloinen**plur*

--
Once Upon a Time...

Mark

Posts: 7,311

#423 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
paskoja uutisia heti aamusta *uuh*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

MaSari

Posts: 1,986

#424 • • MaSari space jammer

Mark:
paskoja uutisia heti aamusta *uuh*

-M



Saako udella minkälaisia uutisia? *uuh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

hallucinogen

Posts: 8,190

#425 • • hallucinogen Edain
Yksi kännipällipossukuva pääs dorkan sensuurista läpi ja on jaossa *eiei**nauru**nauru*

--
pikku-*possu*

kuu

Posts: 1,174

#426 • • kuu tyttttö
Missämissä? *nauru*

--
köh köh

Mark

Posts: 7,311

#427 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

MaSari:
Saako udella minkälaisia uutisia? *uuh*



tyttöystävä ei tuukkaan kotiin tänään vaik sen piti -> ikävä *uuh* mut toi nyt on aika pientä kumminki..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Epailija

Posts: 5,636

#428 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen:
Yksi kännipällipossukuva pääs dorkan sensuurista läpi ja on jaossa *eiei**nauru**nauru*



Päivän :( = Niitä pääsi vain se yksi. *eiei**vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

Posts: 8,190

#429 • • hallucinogen Edain
Ois huonomminkin voinu käydä kun niitä oli enemmän ja vielä kamalampia *nauru*

--
pikku-*possu*

MaSari

Posts: 1,986

#430 • • MaSari space jammer

Mark:

tyttöystävä ei tuukkaan kotiin tänään vaik sen piti -> ikävä *uuh* mut toi nyt on aika pientä kumminki..

-M



Pientä? On sekin masentavaa.. Kyllä mua ainaki masentais *uuh* Onneks nään kultani tänään, helpottaa tää ikävä vähän..

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Epailija

Posts: 5,636

#431 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen:
Ois huonomminkin voinu käydä kun niitä oli enemmän ja vielä kamalampia *nauru*



Kansalla on oikeus nähdä nuo kuvat! *hmph**vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

Posts: 8,190

#432 • • hallucinogen Edain

Epailija:


Kansalla on oikeus nähdä nuo kuvat! *hmph**vink*



Teillä mitään oikeuksia ole *nauru*
Pitää hommaa joku naamari bileitä varten et jos joku alkaa kuvaan niin ei sit ainakaan naama erotu vaiks porukka arvais kenestä örveltäjästä on kyse *pahis*

--
pikku-*possu*

-xx-

Posts: 5,001

#433 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

hallucinogen:
Yksi kännipällipossukuva pääs dorkan sensuurista läpi ja on jaossa *eiei**nauru**nauru*



Toihan on hieno ... no hätä *piis*
Musta olikin varmaan niin kauheita ettei edes päässyt läpi *nauru*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Epailija

Posts: 5,636

#434 • • Epailija Physicist, 2nd class.

-x-:

Toihan on hieno ... no hätä *piis*
Musta olikin varmaan niin kauheita ettei edes päässyt läpi *nauru*



Toivo kuitenkin elää sen suhteen, että niitä kuvia ei sentään olla tuhottu... *pahis**vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

MaSari

Posts: 1,986

#435 • • MaSari space jammer
Tää oli kyl eilisen päivän :( mut silti. Pahoitin yhen ihanan ihmisen mielen ja samalla omanikin.. Ja kaduttaakos nyt sitten *uuh* Tekis mieli hakkaa päätä seinään *pumpum* Kyllä ihminen sitten osaa olla tyhmä.. *nyyh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Epailija

Posts: 5,636

#436 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Prkl. Tanssikengät olivat hukassa, joten missasin treenit. Etsintään liittyi raivoamista, kaappien tyhjentelyä ja painokelvotonta tekstiä ja sitten tunti etsintöjen aloittamisen jälkeen ne saatanan kengät löytyivät siitä samaisesta kaapista, johon olin jo tiirannut kolme kertaa ja jonka olin käytännössä tyhjentänyt kokonaan kertaalleen. Olivat penteleet jääneet puoliksi lumilaudan taakse. *dissaa**dissaa*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

-xx-

Posts: 5,001

#437 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Epailija:
Prkl. Tanssikengät olivat hukassa, joten missasin treenit. Etsintään liittyi raivoamista, kaappien tyhjentelyä ja painokelvotonta tekstiä ja sitten tunti etsintöjen aloittamisen jälkeen ne saatanan kengät löytyivät siitä samaisesta kaapista, johon olin jo tiirannut kolme kertaa ja jonka olin käytännössä tyhjentänyt kokonaan kertaalleen. Olivat penteleet jääneet puoliksi lumilaudan taakse. *dissaa**dissaa*



Tekevälle sattuu *joo*. Mä olin unohtanut ratsastushanskat kotiin ... ja oli vielä sellainen kuuma heppa vuorossa, joten rakkoja olis tullut sormiin aikas varmasti. Onneksi sain lainattua jonkun toisen käsineet. Kenkien kanssa ei varmaan olisi käynyt yhtä hyvin lainatavara *hih*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Epailija

Posts: 5,636

#438 • • Epailija Physicist, 2nd class.

-x-:

Tekevälle sattuu *joo*. Mä olin unohtanut ratsastushanskat kotiin ... ja oli vielä sellainen kuuma heppa vuorossa, joten rakkoja olis tullut sormiin aikas varmasti. Onneksi sain lainattua jonkun toisen käsineet. Kenkien kanssa ei varmaan olisi käynyt yhtä hyvin lainatavara *hih*



No kyllä mä olin jo yhdet toiset kengät repussa lähdössä sinne tunnille, mutta olin valmiiksi myöhässä ja vitutti koko juttu niin paljon, että käännyin noin 50 m käveltyäni takaisin. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

bansq

Posts: 931

#439 • • bansq leftfield winger.
aika liikkuu hitaasti pitkin pohojanmaata. elämä toistaa itseään arkipäiväsykleissä, syklin alkuna on äärimmäisen huono päivä. IÄRIMMÄÄSEN HUONO PÄIVÄ.

--
plip goes on.

Chatte

Posts: 4,085

#440 • • Chatte Team Teknolipat :)
Tähän aikaan yöstä postattuja ei pitäis ees hyväksyä, mutta... olipa taas paska ilta täällä Lrannassa, onneksi perjantaina on tiedossa parempaa. Hyvä puoli tietty, että pääsee \”aikaseen\” nukkuun.
nim. promilleja, mutta ei sentään känniääliö...

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas