päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,587 views

_zulik_

Posts: 182

#3242 • • _zulik_
en ollu viellä KOSKAAAN hävenny kavereita NOOOOOOOOOOOIIIINNN
PALJOOOONNNN... annan anteksi kuitenkin,,*taputapu*((heille))

--
Teoriassa: ensin ajatellaan ja vasta sitten toimitaan!
Kuitenkin: ensin tehdään ja sitten mietitään miten näin pääsi käymään.

UnityF

Posts: 15,721

#3243 • • UnityF joo just se
huoh.. eilen illalla mun lompakko varastettiin... henkkarit ja hallu kortti ja visa-elecron ja jotain muita kortteja hävis ja 20e rahaa mut eniten vituttaa itse lompakko.. se oli mun rakas pieni vihreä frogie- lompakko *super**nyyh* niitä lomakoita kun ei oo kauheen monta suomessa just tota sammakko-aihetta... prkl... *nyyh* tilin sain kuoletettuu jaoissa ja mitään eo keretty sieltä vinguttaa ja poliisillekkin on ilmoitettu et henkkarit on viety jne jne... mut se prkl lompakko sattuu sydämmeen enemmän kuin tarpeeksi se oli niin rakas mulle.. *nyyh*


*uuh**uuh**uuh**uuh**uuh*
Avatar
#3244 • • pia^^ Guest
Kuulin tänää aamull et serkku ollu pahas autokolaris ja makaa täll hetkell koomas sairaalas. Sille on tehty jo kolme leikkausta. Lääkärit sanoo et päivä kerrallaa ja mulle se merkitsee et kuoleman riski on suuri. Se o just täyttäny 18 ja elämä edessä. se on mulle tosi läheinen serkku. Ajatukset ei oikee pysy kasas. Paska päivä. *nyyh*
~caro~

Posts: 184

#3245 • • ~caro~
neljättä päivää kipee..ei pysty syömää, juomaa eikä puhumaan!!! *eiei*
ei kiva!! *dissaa*
pyhimys

Posts: 622

#3246 • • pyhimys
pitäisi olla klo. 9 valmiina kertaamaan Mikkelissä *igor*. Linja-auto lähtee 4.40 eli näyttää tulevan mukavasti unta *uuh*. No tuleepahan rahaa ihan mukavasti *hymy*
Avatar
#3247 • • astaroth Guest
Kaverien mukamas ”kaverillinen” v*ttuilu... Kyllähän kaveriporukassa aina välillä kiusoitellaan, mutta alkaa pikkuhiljaa keittää kunnolla. Saa nähdä, miiloin räjähdän heille kunnolla, ja sitten itse vetävät siitä herneen nenään.*dissaa*
UnityF

Posts: 15,721

#3248 • • UnityF joo just se

Astaroth:
Kaverien mukamas ”kaverillinen” v*ttuilu... Kyllähän kaveriporukassa aina välillä kiusoitellaan, mutta alkaa pikkuhiljaa keittää kunnolla. Saa nähdä, miiloin räjähdän heille kunnolla, ja sitten itse vetävät siitä herneen nenään.*dissaa*




*hali**lohduttel* kyllä ne aikanaa lopettaa... Kyllä pitäis tajuu et tiettyy pisteeseen se raja on vedettävä.. *joo* sanot niille nätisti hei toi ei tunnu enää kivalle.. jos ne jatkaa niin mennään vetää yhessä niitä pataan *vink*
Avatar
#3249 • • pipa Guest
Ei ollu varaa ostaa äidille muuta kuin kukkia... *nyyh*
UnityF

Posts: 15,721

#3250 • • UnityF joo just se

pipa:
Ei ollu varaa ostaa äidille muuta kuin kukkia... *nyyh*



*lohduttel* mie en ostanu edes niitäkään... tääkin juhla tuntuu jotenkin ”pakko” juhlii äitii.. Häntä kun voi muistella joku arkipäivä kukkasilla niin sen se muistaa 40-vuotta kun sen että se saa joka äitienpäivä ne samat ruusut...
Avatar
#3251 • • astaroth Guest

UnityF:
*hali**lohduttel* kyllä ne aikanaa lopettaa... Kyllä pitäis tajuu et tiettyy pisteeseen se raja on vedettävä.. *joo* sanot niille nätisti hei toi ei tunnu enää kivalle.. jos ne jatkaa niin mennään vetää yhessä niitä pataan *vink*


Joo, mä sanon: \”Lopettakaa, tai Maria vetää teitä kaikkia käkättimeen!\”*nauru*
innae

Posts: 1,377

#3253 • • innae PaskaJätkä
Harmittaa kun ei ole ehtinyt/jaksanut pitää kavereihin paljoa yhteyttä.
Erityisesti kahta ihmistä ei ole nähnyt pitkään aikaan*hmph*(lapsena vietettiin kesät yhdessä). Eniten varmaan harmittaa kun kaikki kasvoi erilleen toisistaan.
Olisi mukavaa jos kaikki pääsisivät samaan aikaan nuotiolle. Ehkäpä se vielä joku päivä toteutuu...

--
PaskaJätkä

tematsu

Posts: 436

#3254 • • tematsu Innovator
kauhia flunssa yhdistettynä siitepölyallergiaan, ei todellakaan oo kivaa, ja tulee jatkumaan vielä monen monta päivää... *nuha*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Maihku

Posts: 1,186

#3255 • • Maihku neiti hankala
yli viikon kestänyt *ällölimayskä**dissaa*
Avatar
#3256 • • *Mirri* Guest
Tääkin on pipi.*nuha* Perjantaina lähti ääni ja tänää iski siihe päälle nuhan ja yskän.. *uuh*
Skrapa

Posts: 157

#3258 • • Skrapa
kauhee ilma, auto tempuilu jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.., iltaa myöten kasvo vaa ”itsesäälipaskaolo”... Tulis se vkl nii pääsis locoon polkka polkka, ja hyvät fiilarit päälle

--
No more pain, I'm floating away..

innae

Posts: 1,377

#3259 • • innae PaskaJätkä
Ei ole tullut vielä tietoa että tuleeko takas vai mätkyjä...
Ja mulla on nälkä... Eikä jääkaapis oo pahemmin muuta kun bissee*hmph*

--
PaskaJätkä

karkki

Posts: 241

#3260 • • karkki
viinat loppu ja sato räntää*nyyh*