päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,109,939 views

Jush

Posts: 103

#30461 • • Jush
Vieläkin krapula.. ja piti alottaa lady gagan soittelut paikallisessa..

--
DJ, Graphic design

Snowie

Posts: 601

#30462 • • Snowie Ihku Hiutale

Replying to päivän :(:

Tapahtuu niin järjettömän hirveitä asioita, ettei voi muuta kuin vihata tätä maailmaa.


Niinpä. Viimeksi edellispäivänä, ei oikein osaa vielä ymmärtää.
Goala

Posts: 332

#30463 • • Goala It is your own imagination!
Sataa VETTÄ!!! Nöyyyyhhh *poks*

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

kinderi

Posts: 1,783

#30464 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Paskaa, kuraa, skeidaa, paskaa, paskaa, paskaa.
Varsin positiivinen ja ilonen fiilis.
Grrrrääääähhhhhh *poks*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jago

Posts: 4,039

#30465 • • Jago un-trained monkee
Paljon on jätetty sanomatta, mikä ajaa kiilaa meidän välissä vaan syvemmälle, mutta en oikeen nää asioista puhumisessakaan mitään positiivista*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

m1kk3

Posts: 5,560

#30466 • • m1kk3 no-life
Pitkästä aikaa taas sellanen fiilis että vittu ku vituttaa. KAIKKI. Työt, elämäntilanne yleensä ja ihmiset.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

mariq

Posts: 2,154

#30467 • • mariq
Kyllä näköjään nämä masennusaallotkin pääsee iholle asti.
Vaikka koittaa keskittyä hyviin asioihin rakentavuuden nimissä, ei voi kieltää etteikö ois tosi pahojakin tuntoja meneillään sisuksissa.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jutu

Posts: 3,054

#30468 • • Jutu Blondi
Surun lintuja ei saisi antaa rakentaa pesää päähän, mutta milläs sitä estää *uuh*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

anis

Posts: 2,451

#30469 • • anis
Aikainen herätys :/ mutta kiva pv tulossa silti.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Oj

Posts: 1,349

#30470 • • Oj Keep it FILTHY
Kaikki taas.. *uuh*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Sssan*

Posts: 651

#30471 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
3pvn darra päällä, ihan sairaasti univelkaa ja ihan tooosi jumi/sekava olo... blääääh.. Oliko pakko? *poks*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

fatal_error

Posts: 275

#30472 • • Edited fatal_error ........⌘........
Työkkäri lämmäs 2 kk karenssin....että näin...rahaa tulee siis ens kerran Joulukuussa. KIITOS MOL JA METALLILIITTO!!!! Perkele! *toktok*

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!

m1kk3

Posts: 5,560

#30473 • • m1kk3 no-life

Replying to päivän :(:

Työkkäri lämmäs 2 kk karenssin


Etkö ottanut työpaikkaa vastaan vai irtisanoitko ittes vai mitä ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

pululu

Posts: 1,102

#30474 • • pululu .jemmutti.
Saikkua vihdoin.... mut nii, eihän yrittäjä ehdi/voi sairastella. Perseestä tämä.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

fatal_error

Posts: 275

#30475 • • fatal_error ........⌘........

Replying to päivän :(:


---
Työkkäri lämmäs 2 kk karenssin
---

Etkö ottanut työpaikkaa vastaan vai irtisanoitko ittes vai mitä ?



Lopetin koulutuksen sairauteen vedoten, oli kaikki mahdolliset saikkulaput ym ym...mutta EI!! Karenssin löi silti...paska laitos sanon mä!!!

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!

Jago

Posts: 4,039

#30476 • • Jago un-trained monkee
Tää on sellanen :( / :) - juttu
Oon kipeenä mikä on tietty mälsää. Olin viimeviikollakin kipeenä ja tauti uusi damin matkan jälkeen(onneks siellä olin terveenä). Toisaalta oon saanu paljon aika ajatuksille ja saan paljon aikaa vahtia kissaa. Kissa sairastu mun flunssaan ilmeisesti sunnuntaina(tää on pelkästään :( - juttu). Onneks silläkin tuntuu menevän kaikki ihan hyvin nyt

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

kinderi

Posts: 1,783

#30477 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän :(:

Työkkäri lämmäs 2 kk karenssin....että näin...rahaa tulee siis ens kerran Joulukuussa. KIITOS MOL JA METALLILIITTO!!!! Perkele! *toktok*



Jeh, mä sain 3kk. Ois varmaan pitäny myydä muksut ni ois voinu jatkaa töissä.
Kyllä nää systeemit vaan toimii ja hienosti tässä maassa.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

KeijoK

Posts: 1,495

#30478 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to päivän :(:


---
Työkkäri lämmäs 2 kk karenssin....että näin...rahaa tulee siis ens kerran Joulukuussa. KIITOS MOL JA METALLILIITTO!!!! Perkele! *toktok*
---


Jeh, mä sain 3kk. Ois varmaan pitäny myydä muksut ni ois voinu jatkaa töissä.
Kyllä nää systeemit vaan toimii ja hienosti tässä maassa.



3kk pamahti tännekin kiitos kusipäisen työnantajan lausunnon. Tässä sitä sitten ollaan ja ihmetellään millä maksellaan asuntolainaa yms...alkaa olla pinna siinnä kunnossa muutenkin kiitos koko tämän vitun vuoden ettei mitään rajaa eikä määrää....

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

pululu

Posts: 1,102

#30479 • • pululu .jemmutti.
Tää on kyl päivän :(((((((((((((((((((((((((((((( mut näissä fiiliksissä ei oo kyl kiva lähteä viikon mittaiselle työreissulle. Katotaan, onko enää duunia tallella kun palaan.....

VOI VITTU.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

sapeli

Posts: 11,768

#30480 • • sapeli jokukukamikä?
Voi kun tuo meidän Arttu-kisu parantuisi jo, alkaa uuvuttamaan kun pitää herätä aikaisemmin antamaan sille lääkkeitä ja ruokaa ruiskulla, ja nukkumaankin olen päässyt tällä viikolla joka päivä normaalia myöhemmin samasta syystä. *poks*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.