päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,509,449 views

Mellu-

#25841 • • Edited Mellu-

domi, 3.3.2008 13:21:
---
Steven Hoaks, 3.3.2008 11:09:
---
Mellu-, 3.3.2008 11:07:
Jeppistä.. olipas ällöttävä kokemus tuo magneetikuvaus tai mitä lie tekivätkään.. hemmetin moine meteli ja makaat paikalas 15min jossai hemmetinmoises laitoksessa.. meinas iskee ahtaapaikankammo *sars* never again.. tack!

---

Ai 15min oli sulle ahdistavaa... Mun selkää kun kuvattiin kahdesta eri kulmasta, josta sitten todettiin tuo selkärankareuma niin joutu olee reilu tunti paikallaan *poks*

---

Lol, mulle tehään kaks kertaa vuodessa pään ja keskivartalon magneettikuvaukset, ja ainoo mikä välillä vituttaa on se, että lävistyskorut meinaa kuumeta mukavasti :D

Mun piti ottaa kaikki pois *ding* oli sillee vähän alaston olo ilman niitä :D JA esim rustoista en oo noit korui ottanu vuosiin veke..meinas olla aika juntturassa ja kiva oli laittaa takas :D Samoin napa oli jotenki kummalisesti jämähtäny.. siis pallo irtos hyvin mut joutu voimal kiskoo sen tapin pois nahasta*nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Kit^

#25842 • • Kit^ ihme höpöttäjä
väsyttää vaa koko ajan.. ei saa oikee mitää aikaseks.. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

jusqu

#25843 • • jusqu pilipalipilotti

juuco, 3.3.2008 08:56:
*nuha**haukottel**poks*

Hyi saasta mikä fiilis.. Luultavasti kuumetta ja päätä särkee. Kiva olla duunissa *poks*

--
*pupu**piis*

#25844 • • astaroth Guest
varmaankin 80% jääkaapin sisällöstä oli puoli kuukauttaa vanhaa -> roskiin

tosi inhottavaa heittää ruokaa pois. mutta tulipahan nyt sitten opittua, ettei kannata ostaa monipuolista gastronomiaa kaappiin, kun ei kuitenkaan jaksa / ole aikaa tehdä mitään kunnollista. mennään sit pelkästään noilla epäterveellisillä pika- ja valmissafkoilla periaatteella "kunhan hengissä pysyy". kauppaankin pitäisi mennä ja pankkitili on tyhjä, kuin kenialainen kaivo
Zeratul

#25845 • • Zeratul Captain miserable

candyraver, 3.3.2008 11:02:
---
subu, 2.3.2008 10:26:
ei digiboxii.. ei telkkuu.. *uuh*

---

tääl sama homma*nauru*

Tääl ois töllöttimen ja digiboksin lisäks vielä hyvin tilaa parille nuorelle neidille. ;)

Mut eihän sielt ees tuu mitää nii hyvää ohjelmaakaan et jaksais seurata?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

#25846 • • Zeratul Captain miserable
Mul tuntuu olevan joku paha karma joka estää mua pääsemästä mihinkään tapahtumaan mikä kiinnostais, tänäänkää ei tarvinnu ku avata kalenteri todetakseen et ois ollu tarjolla Smashing Pumpkinsin keikka. :(

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Heli

#25847 • • Heli vai kuka se oli
oon läde.

--
ei se väärin ole.

Sparkling

#25848 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Taas iha järkyttävä räkätauti :S vaihtareita, anyone? :D

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Timce

#25849 • • Timce

Sparkling, 3.3.2008 20:43:
Taas iha järkyttävä räkätauti :S vaihtareita, anyone? :D

Espanjantauti. En kyl pysty päittäin vaihtamaan.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Nelli

#25850 • • Nelli
En saanu tänää luettua yhtään tentteihin vaikka piti. Huomenna ja ylihuomenna vielä kuuteen asti koulua ja miljoona koulujuttua pitää palauttaa ja tentit alkaa torstaina, YHYYYYYENJAKSA.
isfnbojbbssn

#25852 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
Dublin! *igor*

täällä on vitun kylmä (tänään satoi jopa lunta), kaikki
hostellit on kalliita ja psyykkavia ghettoluukkuja... ja
ihmiset ihan vitun tyhmiä! haluan takas etelään!!

joo... ei mulla muuta, kiitos ja hei! :D

--
dasinoaisnvs

ezzy

#25853 • • ezzy Droid-pappa
Alkaa olemaan jo krooninen vitutus tän sairastamisen takia.
Tänään meni taas 3h sairaalassa, kun alko nielussa vuotamaan taas suoni...perkele. Ei se nyt jumalauta voi olla nykyaikana niin vaikeeta polttaa kiinni tollasta.
Freja

#25855 • • Freja Sihteeri
Selkä *nyyh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miltzu

#25856 • • Miltzu
Liukastuin lumisilla kengillä töihin tullessa metallisella rappurallilla ja tulin polvi edellä siihen kivaan metallipintaan. Tottakai työkavereita siinä ympärillä ettei saanut edes rauhassa keräillä... Oon taas ylpeä itsestäni.

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

jusqu

#25857 • • jusqu pilipalipilotti

juuco, 24.2.2008 20:52:
Voitin lotossa vaan 9 euroa :(

Ei sitten tullut sitä 3,7miljoonaa euroa viime arvonnassa. Enkä pässi laittanu edes Jokeria, olis tullu kompensaationa edes 11eemeliä :( Flunssaki painaa päälle. Taas kerran.

--
*pupu**piis*

Kultakisu

#25858 • • Kultakisu una sambista
Sain kovalla työllä ja tuskalla varatttua itelleni hammaslääkäriajan Vantaan kaupungilta nelisen kuukautta sitten, asuin silloin vielä Vantaalla. Nyt tänään sitten soittivat, että peruvat kyseisen ajanvarauksen, joka ois ollut ylihuomenna torstaina. Koska olen asunut jo kaksi viikkoa Helsingissä!! Hehän eivät ota helsinkiläisiä *sars* vastaan!

Mitä ihmettä??! Reillu kerho! Eikö raha ja maksava asiakas kelpaa *ding* ihme Vantaa vs Helsinki meininkiä, en tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa *täh* *hih* Ei muuta kun jonoon vaan uudestaan, ehkä pääsen hammaslääkäriin tossa ens heinäkuussa.
RiD

#25859 • • RiD Nukemi
Tää vitun päivä.

39 kuumetta

4päivää PALKATONTA sairaslomaa.

~-400euroa

3euroa rahaa.

EI ollut varaa ostaa resepti antibiootteja.

Mitähän vielä.

Ainiin

Vuokra maksamatta, laskut maksamatta, visalasku erääntyy

Kyrpä kasvaa otsaan.

--
*super* *possu*

plink

#25860 • • plink team paska
ollaan kolmeen mieheen kiskottu sellasessa asuntovaunun kokosessa kopissa pari päivää tupakkaa niin maan perkeleesti, ja jumalauta, että särkee päätä. ei toi tupakka niin hirveen terveellistä taida olla.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.