päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,384,038 views

Freja

Posts: 8,775

#24621 • • Freja Sihteeri

UnityF, 10.12.2007 11:44:
Olen aika varma että vasemassa korvassa on ekaa kertaa elämässäni tulehdus *uuh* Se on kokoajan lukossa ihan kun se korva olis veden alla. Kaippa sitä lääkäriin pitää mennä vai tietääkö joku onko jotain reseptivapaita lääkkeitä olemas? *ding*



Mulla auttaa duact/atarax. Itelläni tuntuu korvassa tosi usein painetta, ja se johtuu siitä et mun poskiontelot on tukossa, tai jotkut hengitystiet (mitkä lie, en muista :D) kuitenkin.
Mähän en kuitenkaan oo lääkäri, ni en tie et mikä sul on oikeesti, mut tässä vaan mun hoito korvakipuihin.

Mulla päivän :( on J06.9. Kolme päivää lepoa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#24622 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Teenpäs tässä nyt joulukortit kun naperot nukkuu.. Tulostanpa hienot kuvat ja liimaanpa kortteihin.. Nojoo,ehkä sit illalla kun saan muut tarvikkeet autosta,johon niin lahjakkaasti ne taas unohdin.. Pöh.

Ulkona tihuttaa taas vettä ja pitäis lähteä vähän vaunuilemaan. Mulla ei ole vaatteita jotka pitäs vettä. No eikai se mitään. Pakko silti mennä. Katotaan minkä kuumeen saan sit.

VITTU TÄMÄ OLE MIKÄÄN TALVI!!!!!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kinderi

Posts: 1,783

#24623 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Freja, 10.12.2007 12:14:
---
UnityF, 10.12.2007 11:44:
Olen aika varma että vasemassa korvassa on ekaa kertaa elämässäni tulehdus *uuh* Se on kokoajan lukossa ihan kun se korva olis veden alla. Kaippa sitä lääkäriin pitää mennä vai tietääkö joku onko jotain reseptivapaita lääkkeitä olemas? *ding*

---


Mulla auttaa duact/atarax.


..ataraxihan sitten väsyttää,ite sain sitä unilääkkeeks *nauru* Ei kyllä toiminu niinku luvattiin *dissaa*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

oooo

Posts: 1,249

#24624 • • oooo

Freja, 10.12.2007 12:14:
---
UnityF, 10.12.2007 11:44:
Olen aika varma että vasemassa korvassa on ekaa kertaa elämässäni tulehdus *uuh* Se on kokoajan lukossa ihan kun se korva olis veden alla. Kaippa sitä lääkäriin pitää mennä vai tietääkö joku onko jotain reseptivapaita lääkkeitä olemas? *ding*

---
Mulla auttaa duact/atarax. Itelläni tuntuu korvassa tosi usein painetta, ja se johtuu siitä et mun poskiontelot on tukossa, tai jotkut hengitystiet (mitkä lie, en muista :D) kuitenkin.
Mähän en kuitenkaan oo lääkäri, ni en tie et mikä sul on oikeesti, mut tässä vaan mun hoito korvakipuihin.



Duact ja Atarax ovat reseptilääkkeitä elikkäs kannattaa Unityn mennä lääkäriin tarkistuttamaan korva. Mulle määrättiin pari vuotta sitten Duactia kun oli ekaa kertaa elämässä korvatulehdus ja oireena juurikin se, että korva oli lukossa koko ajan. Meni kyllä monta viikkoa ennen kuin se korva "aukesi".
wiwi

Posts: 1,575

#24625 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mulla on huomenna tentti, johon pitäisi lukea kaksi kirjaa ja luentomatskut. Luennoilla en ole viihtynyt, toista kirjaa en saa käsiini mistään, toinen mulla jo on. Yritin eilen alkaa lueskella ja - ylläri!- nukahdin lähes välittömästi. On se nyt perkele! Mulle käy noin ihan jokainen kerta kun yritän lukea jotain opiskeluun liittyvää, riippumatta siitä olenko oikeasti väsynyt.

Yöllä en sitten tietenkään saanut unta ja kun viimein nukahdin, näin koko yön painajaisia ja hikoilin. Ylös sängystä pääsin töin ja tuskin klo 12 ja nyt vituttaa ja ahdistaa ja tuntuu ettei olisi levännyt ollenkaan. Tekis mieli itkeä ja huutaa.

Lisäksi mua mietityttää tällä hetkellä asia, josta en voi puhua kellekään ja tuntuu että pää räjähtää. En uskalla katsoa peiliin, kun oon varma että mun otsassa on hillitön L-kirjain.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Freja

Posts: 8,775

#24626 • • Freja Sihteeri

kindertin, 10.12.2007 12:27:
..ataraxihan sitten väsyttää,ite sain sitä unilääkkeeks *nauru* Ei kyllä toiminu niinku luvattiin *dissaa*



Juu niinhän se on, ite oon saanut sitä allergialääkkeeksi kun peruslääkkeet ei tehonneet. Toimii kyl, mut tosiaan saan vaan ottaa nukkumaan mennessä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#24627 • • Verano Merituuli
Vaivun epätoivoon katsellessani kämppien vuokria *poks* *poks* *poks*
Android

Posts: 3,908

#24628 • • Android

UnityF, 10.12.2007 11:44:
Olen aika varma että vasemassa korvassa on ekaa kertaa elämässäni tulehdus *uuh*
Se on kokoajan lukossa ihan kun se korva olis veden alla. Kaippa sitä lääkäriin pitää mennä vai tietääkö joku onko jotain reseptivapaita lääkkeitä olemas? *ding*



Voi myös johtua siitä että vaikkua on kertynyt liikaa korvaan. Tällöin kannattaa mennä terveysasemalle jossa korva huuhdellaan. Se on ihan kivuton homma. Tai voi myös ostaa esim. Remo-Waxia ja itse huuhdella korva mutta tätä ei pidä tehdä ellei ole varma siitä mistä oireet johtuvat.

Minulla on ollut 100% identtiset oireet kuin sinulla ja joka kerta on johtunut siitä että vaikkua on ollut liikaa. Millään vanupuikoilla ei missään nimessä kannata mennä tökkimään korvaan, ne pahentaa asiaa huomattavasti.
KritikaL

Posts: 207

#24629 • • KritikaL Teiniprinsessa
Väsyttää taas...takana jälleen huonosti nukuttu yö. Pakko varmaan kohta mennä lääkäriin*eiei*.
Taas illalla töitä, mikä tarkottaa sitä, että huomiseen kokeeseen en kerkeä lukea*uuh*.

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

CM

Posts: 1,507

#24630 • • CM

Android, 10.12.2007 13:57:
---

Voi myös johtua siitä että vaikkua on kertynyt liikaa korvaan



Itsellä voi tulehtuneen korvan erottaa ainakin siitä, että lukossa ollessaan korva suhisee ja tinnittaa. Sen lisäks äänet kuulostaa just vähän "vesimäiseltä", puuttuu taajuuksia välistä jne. Just oli flunssa, niin luulin kanssa, että taas on korvat tukossa, mutta seuraavana päivänä kun flunssa oli poissa, oli korvakin taas normaali. Luulisin, että korva oli lievästi tulehtunut.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#24631 • • Hitchhiker

Hitchhiker, 9.12.2007 18:32:
Kaikki paikat ihan jumissa ja päätä jomottaa (ei siis ole krapulasta kyse), eli taitaakin sitten flunssa päästä yllättämään pusikosta.


Ja tuska sen kuin vain jatkuu, hieman nihkeää kävellä töissä melkein perinteisen hiihdon tapaan. Tulisi sitten se flunssa äkkiä päälle, niin ei tarvitsisi kärsiä tästä särystä ja väsymyksestä.
Flügel

Posts: 212

#24632 • • Flügel Leicht begeistert
Tänään on ihmeellinen ahdistus päällä, ei ole pitkään ollut näin paskaa oloa. Yleensä jaksan hymyillä säässä kuin säässä ja olossa kuin olossa, mut nyt kyllä tekee jo aika tiukkaa.
Noh ehkä tää tästä, jos lähtisi vaikka pumppaamaan vähän endorfiineja kehoon kuntoilemalla pitkästä aikaa. *igor*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Freja

Posts: 8,775

#24633 • • Freja Sihteeri
Korvaa kivistää iha liikaa. :'(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anniharha

Posts: 1,937

#24634 • • anniharha
Vielä neljä päivää palkatonta paskaa jäljellä. Tai kolme ja puoli, ehkä. Oon helvetin ahdistunut, väsynyt ja kiukkuinen, eikä tää olo helpota kuin hetkittäin Riikan seurassa tai kun joku oikeasti välittävä halaa. Nautin kyl tosta duunista välillä, mutta nää paniikkikohtaukset ja itkuunrepeämiset mitä se työilmapiiri aiheuttaa on vähän liikaa. Asiaa ei helpota tää pimeys eikä se, etten ikinä ehdi kotiin ennen ysiä illalla, nytkin oon ollut tunnin ja pakko mennä nuq ku ei jaksa muutakaan. Ääh *poks*

--
and though my words could save the world they never come out right

Heli

Posts: 1,489

#24635 • • Heli vai kuka se oli
synttärit rocks

--
ei se väärin ole.

Avatar
#24636 • • Annakins Guest
Taas snadisti ahdistunut olo. Juttu meni läpi leijonan kidasta, mut se sit vaan tarkottaa sitä et todellinen pyöritys alkaa. Yritä tässä nyt sitten revetä joka suuntaan, kun toisaalta puskee palestiinaa ja pariisia. argh.

Ois muuten kiva tietää miten ne on meinannu hoitaa mun duunit jos mun sopimusta ei jatketa, koska nää vaatii reilusti enemmän aikaa kuin mitä päivässä on työaikaa. Siitä vaan jakamaan kahdelle myös ylityöllisetylle ihmiselle...
J Raninen

Posts: 950

#24637 • • J Raninen
Viime yönä sain unta huikeet 2h. Nyt on olo sellanen, että voisin näytellä jonkun Day of the deadin itekseni. Ja töissä pitäs muka antaa joku 110% taas...
jeesboks

Posts: 4,064

#24638 • • jeesboks p u p u
poskiontelon tulehdus taas vaihteeksi :(

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

ludde

Posts: 148

#24639 • • ludde Anna
Kylläpäs on kipee olo. Ja ihan sairaan väsynyt, nukuin just vaatimattomat kolmen tunnin päikkärit. Varmasti yöllä sit nukuttaa *joo* Ja aamuseiskaks töihin *sydän* No ehkä tää menee täst ohi --> Kuumaan suihkuun!
Freja

Posts: 8,775

#24640 • • Freja Sihteeri
Argh, siel vakuutusyhtiössäkin pitäis käydä. Ahistaa ny taasen ku on hirveesti tekemistä eikä mulla ole aikaa kaikkeen. No, kaipa sitten torstaina töiden jälkeen, toivottavasti oon jo siihen mennessä kunnossa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been