päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,363,529 views

innae

Posts: 1,377

#24301 • • innae PaskaJätkä
Byhyyh.
Kävin viemässä ton pojan kentälle:( Ensi viikon torstaina nähdään seuraaavan kerran:S

--
PaskaJätkä

Siren

Posts: 826

#24302 • • Siren Seinäruusu
Meijän koulu selkeesti tähtää siihen, et mä oon työkyvyttömyyseläkkeellä valmistumispäivänä burnoutin vuoksi *uuh* *nyyh* *poks*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

%

Posts: 568

#24303 • • %

Siren, 21.11.2007 15:58:
Meijän koulu selkeesti tähtää siihen, et mä oon työkyvyttömyyseläkkeellä valmistumispäivänä burnoutin vuoksi *uuh* *nyyh* *poks*


Eikös sitä omaan opiskelutahtiinsa pääse vaikuttamaan jotenkin jo lukiossa ja muuallakin? Toisaalta ajattele niin, että stressin sietokyky kasvaa ja sitähän sitten tuolla markkinatalouden palveluksessa todellakin tarvitaan.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Siren

Posts: 826

#24304 • • Siren Seinäruusu

%, 21.11.2007 16:05:
---
Siren, 21.11.2007 15:58:
Meijän koulu selkeesti tähtää siihen, et mä oon työkyvyttömyyseläkkeellä valmistumispäivänä burnoutin vuoksi *uuh* *nyyh* *poks*

---

Eikös sitä omaan opiskelutahtiinsa pääse vaikuttamaan jotenkin jo lukiossa ja muuallakin? Toisaalta ajattele niin, että stressin sietokyky kasvaa ja sitähän sitten tuolla markkinatalouden palveluksessa todellakin tarvitaan.



Lukiossa pääsi, mutta nyt on valmiit lukujärjestykset. Tietty niistä vois TEORIASSA poiketa mut käytännössä asiat meneeki sit vaikeemmaks ku ei tiiä millon kursseja järjestetään uudestaan. Tää vaan ei oo reilua että oon yheltä vitun tunnilta koko syksynä pois ni tulee hillittömät lisätehtävät.

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Synchronicity

Posts: 41

#24305 • • Synchronicity Nunc est bibendum!
Otin flunssarokotteen ja sain flunssan =(

Nyt on kuumetta enempi ku laki sallii, ja toki huono omatunto kun en oo duunissa (koskahan sitä oppis ettei todellakaan ole korvaamaton...)

Ja tuskissani sit kiukuttelen raksulle, joka on täysin syytön koko asiaan. Kohta se ei uskalla puhua mitään, mun huumorintajuni on täysin kadonnut ja käsitän kaiken Ihan Väärin.

Enkä ees alota aiheesta tulehtunu akillesjänne johon ei löydy hoitoa. Kolme lekuria, kolme eri mielipidettä so far...

--
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Mellu-

Posts: 4,006

#24306 • • Mellu-
aamuherätys oli jooh.. heräsin.. ok.. jes.. en nukkunu pommii..alkaa vatsassa vääntää ja kurkkua kirvellä.. nice.. ja nyt tulee muuten yrjöt.Onneks noi vessat oli ihan mun huoneen vieressä ni kerkesin *uuh* Oksensin siinä sitten 10min ...*sars* Nyt särkee,koskaa ja kirvelee koko kroppaa, pää painaa tonniin ja mikää ei pysy sisällä *uuh*

oksennustauti <3

Mitähä mä oon sellasta syöny mikä tän ny aiheutti.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Miinapiina

Posts: 3,494

#24307 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Mellu-, 21.11.2007 18:42:

oksennustauti <3



*lohduttel* *hali*

oksutauti on kyl niin rasti, mul on ollut kolme kertaa parin vuoden aikana, ja joka kerta niin rajuna et taju lähteny joka kerta ku on laatannut... *poks*
sit on ollut ihan mustelmilla ja joka paikkaa kolottanu ku on kaatuillut *uuh*
(ja en oo ees saanut sitä muksuilta vaan jostain muualta ja muksut ollut kyl ihan terveinä *ding* kerran ne sai tartunnan multa ja molemmat ykäs kerran ja se oli siinä ku ite oli pari vuorokautta ihan paskana...)

eli siis paljon jaksuja ja voimia sulle *hali* *hali*

--
pinkki on pop!!!

Synchronicity

Posts: 41

#24308 • • Synchronicity Nunc est bibendum!

Mellu-, 21.11.2007 18:42:
Mitähä mä oon sellasta syöny mikä tän ny aiheutti.



Et varmaan mitään erityistä, yleensä ku se ruokamyrkytys iskee tosi nopeesti syömisen jälkeen - ellet sit käyny jääkaapilla yön aikana ;) Luulen et toi on joku bugi kuitenkin. Parasta siinä on varmaan se, ettei yleensä kestä päivää tai kahta pitempään.

Otan osaa, toi on abt paskin tauti mitä on (ainaki sillä hetkellä kun sitä sairastaa). Koeta saada nesteet pysymään sisällä, limuu tai tuoremehuu tai teetä sokerilla tai hunajalla - mitä vaan missä olis ees vähän energiaa, ettei verensokeri putoa ihan nolliin.

Ja jossei noi pysy niin sit ees vettä, ettet kuivu ihan kasaan.

--
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

UnityF

Posts: 15,721

#24309 • • UnityF joo just se
Tuntuu niiiiiiin pahalle ystävän puolesta. *super**uuh*
Sitä alkaa miettimään miten elämä voi muuttuu sekunissa onnellisuuden huipusta pohjamudaksi. *uuh*
Sanaton olo. *uuh*




Kultaakin ikävä ja menee viel muutama viikko ennen kuin sitäkään näkee. *uuh*
Avatar
#24310 • • Muussika Guest

Mellu-, 21.11.2007 18:42:

Nyt särkee,koskaa ja kirvelee koko kroppaa, pää painaa tonniin ja mikää ei pysy sisällä *uuh*

oksennustauti <3



Voe reppanaa. *lohduttel* Toi tauti on kyllä niiiin aunerista. *dissaa*

Ite kans täs miettiny, et mikähän on kun aamulla aina vedän ison satsin aamupalaa hyvällä ruokahalulla, mut tänään meinas laatta lentää ja vedin väkisin ees jotain, et jaksasin vääntää lopputyötä koululla. *uuh* Ei oo tullu syötyy kunnon ruokaa tänään, kun ei vaan yhtään tee mieli, ajatuskin kuvottaa. Todella outoa, koska mähän normaalisti rakastan ruokaa ja syömistä. *ding*

Toivoen paranet pian Mällynen! *hali* Ja meiksi ihan mielellään skippais masutaudin, kun perjantaina ois tukholmanristeilylle lähtö.
Freja

Posts: 8,775

#24312 • • Freja Sihteeri
Ystävän uutiset, mutta toivoa ei ole menetetty, ehkä asiassa ei edes ole mitään pahaa tai huolestuttavaa.

Täytyy vain toivoa parasta. Vähän silti ehkä pelottaa. :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#24313 • • Jago un-trained monkee
ei vaan oikee jaksa kiinnostaa*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Mellu-

Posts: 4,006

#24314 • • Mellu-

Synchronicity, 21.11.2007 19:36:
---
Mellu-, 21.11.2007 18:42:
Mitähä mä oon sellasta syöny mikä tän ny aiheutti.

---


Et varmaan mitään erityistä, yleensä ku se ruokamyrkytys iskee tosi nopeesti syömisen jälkeen - ellet sit käyny jääkaapilla yön aikana ;) Luulen et toi on joku bugi kuitenkin. Parasta siinä on varmaan se, ettei yleensä kestä päivää tai kahta pitempään.

Otan osaa, toi on abt paskin tauti mitä on (ainaki sillä hetkellä kun sitä sairastaa). Koeta saada nesteet pysymään sisällä, limuu tai tuoremehuu tai teetä sokerilla tai hunajalla - mitä vaan missä olis ees vähän energiaa, ettei verensokeri putoa ihan nolliin.

Ja jossei noi pysy niin sit ees vettä, ettet kuivu ihan kasaan.



Joo, tää ku kyl nii aunarista..loppupeleis oon viel tosi tosi harvoin kipee.Tässä vedetää kuivattuu suolallihaa,mandariinei ja multivitamiinimehuu et energiat palais ja alkas roppa taistelee tautii vastaan kunnolla.

Nyt takas makuuasentoon.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

dncr

Posts: 249

#24315 • • dncr aika notkee
Paha mieli. Liikaa stressiä ja kiirettä (ihan oma vika), mut inhottavaa kun se purkautuu itkuna ja voimattomuuden tunteena. Ois ollu niin kiva lukee huomiseen tenttiin ajoissa, mutta kun ei ollut aikaa.

--
The love we give away is the only love we keep.

nomic

Posts: 4,120

#24316 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Ahdistaa ja masentaa. Olisi lääkettä, mutta en tahdo sitä pöhnää.
Freja

Posts: 8,775

#24317 • • Freja Sihteeri
Sormia kylmää, käsiä kylmää. Oon ihan kohmees :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#24318 • • Freja Sihteeri
Siitä lähtien kun opin kynällä viivoja vetämään, olin tehny äitille ja iskälle aina synttärikortit. Nyt unohdin äitin syntymäpäivän tyystin. Nyt harmittaa niin penteleesti.

*uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Zeratul

Posts: 1,170

#24319 • • Zeratul Captain miserable

nomic, 21.11.2007 22:31:
Ahdistaa ja masentaa. Olisi lääkettä, mutta en tahdo sitä pöhnää.


En nyt rupee jakaa mitää urpoja neuvoja, mut jos vaik tulisit rykäsee mua oikee olan takaa kakkosee, saattais huojentaa mieltä. *joo*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Freja

Posts: 8,775

#24320 • • Freja Sihteeri
Huoli ystävästä :'(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been