päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,383,724 views

Siren

Posts: 826

#22141 • • Siren Seinäruusu
Päähän koskee :(
Näin unta että oli perjantai ja herätessä tajusin et on maanantai :(
Ikävä :(

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

laite

Posts: 2,994

#22142 • • laite MastahWankah

happosepi, 30.7.2007 11:51:
-7 viikon loma ohi, eka päivä töissä
-6 päivän dokauksen jälkeinen elämäni pahin liskoyö, jatkuvaa heräilyä kylmä hiki naamalla
-Masentaa, mikään ei kiinnosta, kaikki vituttaa

Onneks meininki töissä on sentään melkein yhtä kuollut kuin meikäläinenkin, joutuu varmaan siis liukenemaan ajoissa.


Hehee, tuttua! Paitsi et lomaa oli 4 viikkoa mut muuten täsmää kyl fiilikset ja viime yön kuvaus.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#22143 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
muuten kaikki ihan jees, mutta taas tälläinen perinteinen
"liian vähän unta, ei ruokaa ja liikaa kahvia" -setti, joka
aiheuttaa snadia pahoinvointia ja vaikeaa työmotivaation
hiipumista :/

--
dasinoaisnvs

tigerrr

Posts: 6

#22144 • • tigerrr
viimeinen lomapäivä ja huomenna taas töihin...
Karski

Posts: 6,049

#22145 • • Karski Pomon kätyri
Aivan saatanallinen maanantaiangsti.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Bio

Posts: 4,429

#22146 • • Bio The Bullies / Pinky

laite, 30.7.2007 12:01:
---
happosepi, 30.7.2007 11:51:
-7 viikon loma ohi, eka päivä töissä
-6 päivän dokauksen jälkeinen elämäni pahin liskoyö, jatkuvaa heräilyä kylmä hiki naamalla
-Masentaa, mikään ei kiinnosta, kaikki vituttaa

Onneks meininki töissä on sentään melkein yhtä kuollut kuin meikäläinenkin, joutuu varmaan siis liukenemaan ajoissa.

---

Hehee, tuttua! Paitsi et lomaa oli 4 viikkoa mut muuten täsmää kyl fiilikset ja viime yön kuvaus.



Samaa täällä, mut mulla oli lomaa vain 2 viikkoa :(
Työt kasautunut ja järjetön sähläys heti kun menee töihin.. prkl!
vivesteri

Posts: 309

#22147 • • vivesteri karmea mörkö
Kohta taas hammaslääkäriin..... *uuh*
MiMoSa

Posts: 1,664

#22148 • • MiMoSa
Tätä meidän firman rakennusta laajennetaan ja täällä haisee ihan kamalalle.*pökr* Mitä lie tekevätkään tuolla ulkona just nyt. Ens viikolla aletaankin sit räjäyttelee kallioita tossa mun ikkunan alla.*igor*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

thomas

Posts: 5,618

#22149 • • thomas

MiMoSa, 30.7.2007 13:51:
Tätä meidän firman rakennusta laajennetaan ja täällä haisee ihan kamalalle.*pökr* Mitä lie tekevätkään tuolla ulkona just nyt. Ens viikolla aletaankin sit räjäyttelee kallioita tossa mun ikkunan alla.*igor*



mukava työpaikka sulla ;)
MiMoSa

Posts: 1,664

#22150 • • MiMoSa

thomas, 30.7.2007 13:52:
---
MiMoSa, 30.7.2007 13:51:
Tätä meidän firman rakennusta laajennetaan ja täällä haisee ihan kamalalle.*pökr* Mitä lie tekevätkään tuolla ulkona just nyt. Ens viikolla aletaankin sit räjäyttelee kallioita tossa mun ikkunan alla.*igor*

---


mukava työpaikka sulla ;)


On joo!*dissaa* Siis tää haju on ihan kuvottava, onneks kohta pääsee kotiin. Sit saa nähdä tuleeko työnteosta oikein mitään sillon, kun ne noita kallioita alkaa räjäyttelee.*hmph* Et ihan mielelläni jäisin kyl kotiin sillon, ylimääräinen loma ei olis ollenkaan pahitteeks.*pepsodent*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Mellu-

Posts: 4,006

#22152 • • Mellu-
Aamu ei ollu mikään kauheen mukava,aamupäivä virastoissa työkkäri jne) ja sit kaverin kämppää kattomaan ja nyt mua jo väsyttää nii paljo et vois mennä yö-unille :( PITÄS käydä puntilla,mut yksinää ei kiinnostas lähtee + tää väsymys ja nälkä *uuh* mitähän tästäki päivästä tulee :/

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Inferno@Tre

Posts: 678

#22153 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Väsymys *poks*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Freja

Posts: 8,775

#22154 • • Freja Sihteeri
Heräsin kipeämpänä, kuin eilen. Kaiken lisäks kaadoin kuumat teet sormilleni, ja sen jälkeen puurot. on vähä sellane olo et mikään ei onnistu.

Tänään on muutenki vähä hirveempi päivä. Huoh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MiMoSa

Posts: 1,664

#22155 • • MiMoSa
Voi vittu mikä keli TAAS! Voisko tuo vesisade niinkun pikkuhiljaa jo loppua!!!! Hyvin alko päivä taas kun tuolla vesisateessa pyöräili töihin ja kasteli vaatteensa.*igor* Onneks oli vaihtovaatteet mukana mutta eipä paljon lämmitä kun vituttaa niin paljon tuo ainainen vesisade!*grr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#22156 • • Taika Guest
*poks*
milloinkahan sitä taas muistaa käyvänsä töissä eikä olevansa lomalla?
eilen aamulla torkutin kelloa kaksi kertaa, tänään viisi kertaa kun sieltä sängystä ei vaan millään tunnu pääsevän ylös. kohta tunnin verran olen tuijottanut työkoneen ruutua saamatta aikaan mitään järkevää (paitsi juotua aamukahvin).

ehkä tää tästä helpottaa jo sitten syyskuussa*haukottel*
KiimanenKurre

Posts: 791

#22157 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
voisko päivä enään paremmin alkaa kun 3 poliisiautoa , 3 ambulasnsia ja 2 paloautoa vetelee pillit päällä talon ohi melkein vastapäiseen taloon jotain säätämään....*eiei*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

ezzy

Posts: 8,060

#22158 • • ezzy Droid-pappa

Taika, 31.7.2007 08:19:
*poks*
milloinkahan sitä taas muistaa käyvänsä töissä eikä olevansa lomalla?
eilen aamulla torkutin kelloa kaksi kertaa, tänään viisi kertaa kun sieltä sängystä ei vaan millään tunnu pääsevän ylös. kohta tunnin verran olen tuijottanut työkoneen ruutua saamatta aikaan mitään järkevää (paitsi juotua aamukahvin).

ehkä tää tästä helpottaa jo sitten syyskuussa*haukottel*



Kuvailit just mun jokaisen työpäivän x)
Marjo

Posts: 1,796

#22159 • • Marjo pupuTupuna
Yöllä ilmestynyt hyttysenpurema nilkassa, jonka olen jo raapinut verille. Ja, jos makselis laskuja... *igor* Mitähän postimies tuumaisi, jos laittaisi postiluukkuun lapun " EI LASKUJA, KIITOS!" *justjoo*
Charlotte

Posts: 303

#22160 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Ulkona sataa!*hmph*