päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,509,757 views

Fresia

#21881 • • Fresia vähän outo
*hmph* ei sitten tippaakaan kiinnosta huomisen aamun työvuoro. Muutenkin fiilis täysin blaaaah *toktok* *uuh*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

ninscu

#21882 • • ninscu candydelic
Vielä paskempi työpäivä ku eilen ja kun vihdoin pääsen töistä ja meen kauppaan ostaan juomista vitutukseeni ni tyyppi ei suostu myymään mun papereilla ku "en mitenkään mee kasivitosesta" *toktok**släp*
Usko se sit lopulta ku näytin VR:n korttia *justjoo*

--
.. grooving with the eternal now ..

Inferno@Tre

#21883 • • Inferno@Tre Hervanta UG

nini, 13.7.2007 21:16:
tyyppi ei suostu myymään mun papereilla ku "en mitenkään mee kasivitosesta" *toktok**släp*
Usko se sit lopulta ku näytin VR:n korttia *justjoo*

Sun tarvii alkaa roudaa kaksia papereita

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Freja

#21884 • • Freja Sihteeri
Epätieto, ahdistus, pelko, oksetus, kylmyys, vainoharhasuus, itku, pettymys, masennus, tärinä, ajatukset, mieli, näyt, kuulot, luulot.... Ei vittu oikeesti, mä luulin et mun ei tarvis kokea enää ikinä tällästä. Miks vitus sä tulit ja pilasit kaiken, miten vitussa pari sanaa voi satuttaa niin paljon, miten joku voi ees satuttaa näin paljon?

Miten vitussa mun pitäis tässä yrittää elää normaalisti, hymyillä mun vanhemmilleni, vaikka mun sisimmässäni on ihan hirveä sota, sitä käy mun jokainen solu ja lihas, jokainen mieli, jokainen ajatus, jokainen osa mun kropassa, mä käyn fyysistä ja psyykkistä sotaa sisimmässäni ja se on jotain niin hirveetä, se on jotain sellasta mille mä toivon loppua mahdollisimman pian..

Miten sä voit tehdä tän mulle!? Miten vitussa sä voit tehdä tän mulle?! Mitä vittua mä oon tehny niin väärin tai pahasti, että mä oisin tän ansainnut? Miks sun pitää vaan kiduttaa ja kiduttaa mua, raastaa mua pieni pala kerrallaan, saada mut tuntemaan itteni täysin nollaks, täysin mitättömäks, täysin ei-miksikään..

Saat tuntemaan mut kuolleeks, vaikka kuinka mun sieluni huutakaan ja itkeekään, vaikka kuinka mä taistelen, mä tunnen itteni häviäjäks, mä tunnen itteni kuolleeks.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

#21885 • • Freja Sihteeri
Tulipas nukuttua ihan helvetin huonosti. Vähintään puolen tunnin välein herännyt, ellen jopa vartin. Nyt on väsy, hirvee olo ja kaiken lisäks oksetuskaan ei oo kadonnu mihkään.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

#21886 • • sapeli jokukukamikä?
Täällä kans nukkumavaikeuksia *hmph* Iso päivä edessä ni sitä vähän jännitti, mut sen lisäks varmaan haittas A) ku on vähän rytmit huonosti, B) ku nukku ihan pikkisen pienet päikkärit, C) ku tuntu olevan vuoroin liian kuuma, vuoroin liian kylmä, D) kissa pureskeli nenää (pitänee opettaa se pois tosta).

Mut, ehkä tästä päivästä kuitenkiin selvitään kunnialla *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

asdf

#21887 • • asdf
Vittuuuuu, olis tää työpäivä jo ohi. Ei oo aikoihin ollu yhtä suuria heräämisvaikeuksia ku tänä aamuna ja on muutenki veto ihan lopussa. :(
Maago

#21888 • • Maago

*, 15.7.2007 02:57:
Helvetin hauskaa havahtua siihen että vessan katosta valuu vettä, eteisen lampun kupu on täynnä vettä jne *eiei*

Päivystävästä huoltomiehestähän oli paljon apua
odotellaan sitten maanantaihin...
vessassa/eteisessä kiva kynttilävalaistus, lattialla muovipressuja *senkin*

leka kätee ja katto auki *hihu*
Maago

#21889 • • Maago
ei väsytä. (taaskaan jostain kumman syystä)... vitutus
Hyzenthlay

#21890 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
saatanan suomen kesä! ilma on ihan kuin kesäkuun alussa vaikka nyt on 15.7 *pökr* luulenpa, että löydän itseni koulun penkiltä elokuussa ilman, että ensimmäisiäkään kunnon helteitä on ollut. Tai ees yhtä päivää kun on hyvä ilma eikä oo töitä *eiei*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

#21891 • • Enkeli Guest
Paha olo kaikin puolin, tuntuu vaan ettei kestä tätä kaikkee....*dissaa*
#21892 • • Muussika Guest
Mä oon koittanu sulkee mielestäni sen, et kohta ois lähettävä hautausmaalle. Ei sillä, ettenkö haluis lähteä, mut aina sillon kun mä syvennyn hiljenemään ja miettimään, niin mä yleensä itken silmät päästäni.

Ei ehitty sit nähdä enää. Hirmuisen hieno ihminen se oli. Ei koskaan kattonu ihmisen kuorta, vaan sisintä, ja hirmuisen iso sydän sillä oli. Ihan liian nuorena tuli lähtö. Ois ollu koko elämä viel edessä.
devochka

#21893 • • devochka
todellakin.. paha olo ja paska fiilis.. :/

--
Silence

martina

#21894 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
taitaa olla kaunarit kesätauolla ku ei ihmisillä näemmä oo taas muuta tekemistä kuin juoruilla paskapuheita toisista... *igor*
nyyti

#21895 • • nyyti
Katto vuotaa. Menee sitten uusiksi sisä-ja ulkokatto. Varmaan mätänä puoli taloa... Kyllä ottaa pattiin. *hajoilee

--
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Siren

#21896 • • Siren Seinäruusu
Tuntuu pahalta. *uuh*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

lostgone

#21897 • • lostgone
väsynyt, pettynyt, vittuuntunut. *uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

RiD

#21898 • • RiD Nukemi
Kiukuttaa.

--
*super* *possu*

Kim123

#21899 • • Kim123 jokke123
Masentaa niin jumalattomasti toi jatkuva vtun sade..muutenkin on stressiä

--
pioneer

kinderi

#21900 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Piti sitten eilen ihanan päivän päättyä liian aikasin..
Vittumaista tän mahan kans olla liikkeellä,koskaan et tiiä millon rupee sattuun, heikottaan, etc epämukavaa ja sit jää kaikki siihen..
Ilta ulkona loppuu hyvin lyhyeen *uuh*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*