päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,384,308 views

Avatar
#2041 • • candyraver Guest
prkl....*igor* melkein pysty näkemään jääpuikot jotka lenteli ihon läpi ku tos tuules käveli kaupoille... *nyyh* joutu sisälle päästyään tarkastamaan moneen kertaan,että jäikö korvat matkan varrelle...oli sen verta tunnottomat... *igor* Pakkanen+tuuli+jää=tää tytsi pysyttelee 4n seinän sisäl... *dissaa*
Avatar
#2042 • • Marianne Guest
tulipa äsken bodycompactissa reväytettyä sen verran kunnolla reisi ettei tartte vähään aikaan suunnitella mitään kävelyä kummempaa*hmph*
Optik

Posts: 1,691

#2043 • • Optik Piikkisika/Outopallo
yksin... jopa ryhmässä olen yksin.. *uuh**nyyh**eiei**poks*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#2044 • • Cera Guest
aerh. jos asuisin kotona oisin varmaan kiukutellu jollekkin.
näin ihaninta unta, ja herätyskello herätti mut siitä.

huoh.
ämsee

Posts: 722

#2045 • • ämsee
Pakkanen!!!

--
hyvä yritys

Emilii

Posts: 81

#2046 • • Emilii MaMMa!
Ylitin itseni. Olen jopa tyhmempi kuin uskoinkaan *kivatsulle* *taputapu*

--
Koko elämän ajatus on kuolla nuorena, niin myöhään kuin se suinkin on mahdollista!

fadeout

Posts: 171

#2047 • • fadeout NoStatus
Osaan satuttaa itseäni henkisesti kaikkein eniten *nyyh*

Mutta tästä ei päästä kuin kohti omaa uutta parempaa itseäni *joo*

--
tamppauskone - se olen minä

Dacey

Posts: 671

#2048 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
Yhden tärkeimmän ystäväni tyttöystävä on niin mustasukkanen kullastaan ettei päästä sitä edes kahville mun kanssa. Nyt oon sit aiheuttanu jonkun megakatastrofin nähtävästi*nyyh*
mulla on paha olla.. ku ei .. ei saa nähdä ystävää, ei halata eikä puhua *nyyh*
lostgone

Posts: 2,493

#2049 • • lostgone
Olen säännöllisesti raportoinnut pyöräni tapahtumia syksystä alkaen*justjoo* lyhyt kertaus tapahtuneista:
1. Venttiilit kadonneet
2. Sarvet jäi käteen
3. takapyörä vääntynyt
ja viimeisimpänä ja todennäköisesti viimeisenä asiana pyörästä: kertoilin päivällä kreikkalaisille vaihtareille vitsinä ettei suomessa vuokrata pyöriä, normaalisti otetaan vain lähin pyörä. Kuinkas sitten sattuikaan et illalla q sit kävin koulun pihalla huomasin et oma pyörä oli kadonnut.. No se pyörä olikin aina niin vapaa sielu..*hih*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#2050 • • Taika Guest
Opinnäytetyön ensimmäinen sivulla on tällä hetkellä yksi lause*uuh*
Tätä vauhtia jään yöksi koululle kun homma ei etene yhtään..*nyyh*
Olispa vapaapäivä..
äm

Posts: 2,376

#2051 • • äm
Siis voi *****, nyt multa menee hermo. Sain selville, kuka ****n lehmä oli sotkenut mun työpöydän ja -paperit mun ollessa koulussa. Nyt se sama ****n lehmä on sitä mieltä, että koska HÄN on täällä joka päivä, HÄNEN kuuluu saada mun työpöytä omakseen. HÄN haluaa varata sen itselleen ja viereisen KAVERILLEEN, jonka kanssa HÄN aloitti työt täällä toissapäivänä ja minä olen ollut talossa vasta 1,5 vuotta. Hyvä esimiehet! Palkatkaa lisää tollasia ****n lehmiä tänne!

Tätä kutsutaan työpaikan henkilökemiaongelmaksi.
Taidanpas pistää hakemuksia muualle.

Ja vielä siitä voisin avautua, että voisko toi ****n lehmä pitää turpansa kiinni? Se puhuu ääneen koko ajan ja kiroilee, kun ei osaa käyttää konetta.

Tänään ämmä on hyvin hyvin vihainen.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Epailija

Posts: 5,636

#2053 • • Epailija Physicist, 2nd class.

äm:
Tätä kutsutaan työpaikan henkilökemiaongelmaksi.
Taidanpas pistää hakemuksia muualle.



Pistä se muija mieluummin ruotuun. Sanot, että jos ei se pidä päätään kiinni ja ole kiltisti, niin sä kutsut paikalle kolme pirijyrää lusikan kanssa. Tai jotain. Pääasia että viesti menee perille.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

äm

Posts: 2,376

#2054 • • äm

Epailija:
Pistä se muija mieluummin ruotuun. Sanot, että jos ei se pidä päätään kiinni ja ole kiltisti, niin sä kutsut paikalle kolme pirijyrää lusikan kanssa. Tai jotain. Pääasia että viesti menee perille.



Kiitos. Nyt mua jopa hymyilyttää kaiken tämän vitutuksen keskellä *hymy*
Pitää varmaan sanoa tolle muijalle, että jos ei ole hiljaa, niin rupee läski tummumaan *nauru*

Edit: Nyt se soittaa asiakkaalle ja sanoi ”Saamiemme tietojen mukaan olette soittaneet...”

Onko pakko teititellä, jos ei osaa?? *dissaa*

[muokattu 22.1.2004 11:28]

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#2055 • • hyperventilaatio Guest
Pahoinpitele, uhkaile, kiduta, manipuloi ja vittuile. Eiköhän se siitä. *kivatsulle**släp*
Avatar
#2056 • • BTB Guest

äm:
Onko pakko teititellä, jos ei osaa?? *dissaa*



Riippuu asiakkaasta. Itse joudun välillä kun tulee joku ylimielinen asiakas mutta siirrän ne sitten jonkun muun hoidettavaksi ja otan vastaan mukavammat tapaukset vaikka olisivatkin hankalampia*hymy*
äm

Posts: 2,376

#2057 • • äm

BTB:
Riippuu asiakkaasta. Itse joudun välillä kun tulee joku ylimielinen asiakas mutta siirrän ne sitten jonkun muun hoidettavaksi ja otan vastaan mukavammat tapaukset vaikka olisivatkin hankalampia*hymy*



Muutkin, kuin ylimieliset asiakkaat arvostavat kyllä teitittelyä, mutta pointtini oli, että asiakaspalveluammatissa se pitää osata tehdä oikein
Ei siis vähän sinnepäin, kuten rakas työkaverini tossa vieressä.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#2058 • • BTB Guest

äm:
Muutkin, kuin ylimieliset asiakkaat arvostavat kyllä teitittelyä, mutta pointtini oli, että asiakaspalveluammatissa se pitää osata tehdä oikein
Ei siis vähän sinnepäin, kuten rakas työkaverini tossa vieressä.



Itse kun hoidan ihmisten lakiasioita, tunnen että tarvitsee olla enemmän kuin pinnallinen suhde vaan että syntyy yhteinen luottamus.
Voi olla ihan paikallaan antaa pientä palautetta työkaverillesi miten hän hoitaa hommansa. Se on sitten eri asia miten työkaverisi suhtautuu siihen mutta toivottavasti ihan fiksusti.
SilverJo

Posts: 1,893

#2059 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Suurensuuri v*tutus.. *poks* Mulla alkaa kuumeinen asuntoetsintä kämppikseni lähtiessä -> liian suuri vuokra, että yksin pystyisin asumaan.. *uuh* Näin työttömänä (ihmeen kiireisenä sellaisena) ei varmaan turhan korkeita odotuksia kannata olla seuraavaa kämppää (ja sen sijaintia) ajatellen.. *nyyh* Jos joku tarttee kämppää/kämppistä, niin otahan yhteyttä. *vink*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Avatar
#2060 • • Taika Guest
*släp*