päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,243,712 views

ezzy

Posts: 8,060

#1981 • • ezzy Droid-pappa

Blues:
---
^petra:
adsl:n toimitus kolmatta viikkoa myöhässä, eikä minkäänlaista asennusajankohta-arviota saatavilla. en pääse taas pitkään aikaan intter netskuun *nyyh*

---

Onko mikä firma? Mulla tuli Elisa ADSL heti sinä aamuna kun se oli sovittu eikä se vaatinut mitään asennuksia kun olin laittanut kaiken valmiiksi.



Ei se sen adsl:n toimittajafirman vika yleensä ole, vaan se kuparin omistajan eli noiden isompien operaattorien :( Elisan kuparien asentajafirmalla Flextronicsilla on ainakin kaameet jonot.

petralle tiedoksi, että yleensä se annettu ajakohta on tosiaan vaan arvio asennuspäivästä...4-8 vkoa on se todellinen.'

Joulu *taputapu*

[muokattu 16.1.2004 08:41]
Epailija

Posts: 5,636

#1982 • • Epailija Physicist, 2nd class.

MaSari:
Heh, mikään ei oikeesti oo nihkeempää kun istuutua pöntön kannen päälle.. *lmao* Nimim. Been there, done that



*nauru* Ei hitto. Kyllä sitä nyt vähän pitäisi osata katsoa mihin istuu. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Tiikerriii

Posts: 1,113

#1983 • • Tiikerriii Tj
<-- tää idiootti joutuu tekemään kauheesti työtä tajutakseen saman asian minkä muut luokalla tietää jo entuudestaan,siinä tuntee ittensä tosi tyhmäksi. *igor**uuh*

--
RÄYH!!!!

Epailija

Posts: 5,636

#1984 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Tikru:
<-- tää idiootti joutuu tekemään kauheesti työtä tajutakseen saman asian minkä muut luokalla tietää jo entuudestaan,siinä tuntee ittensä tosi tyhmäksi. *igor**uuh*



Ihan turhaan, kun kuitenkin tajusit tuon asian - ja voihan olla, että luokkatoverisi ovat aikaisemmin nähneet vähintään saman verran vaivaa saman asian tajutakseen. Muutenkin jos sen tiedon eteen on nähnyt vaivaa, niin se todennäköisesti sitten myös pysyy päässä vähän pidempään kuin satunnaiset oivallukset. *hymy*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

kisumisu

Posts: 532

#1985 • • kisumisu

ezzy:
---
Blues:
---
^petra:
adsl:n toimitus kolmatta viikkoa myöhässä, eikä minkäänlaista asennusajankohta-arviota saatavilla. en pääse taas pitkään aikaan intter netskuun *nyyh*

---

Onko mikä firma? Mulla tuli Elisa ADSL heti sinä aamuna kun se oli sovittu eikä se vaatinut mitään asennuksia kun olin laittanut kaiken valmiiksi.

---


Ei se sen adsl:n toimittajafirman vika yleensä ole, vaan se kuparin omistajan eli noiden isompien operaattorien :( Elisan kuparien asentajafirmalla Flextronicsilla on ainakin kaameet jonot.

petralle tiedoksi, että yleensä se annettu ajakohta on tosiaan vaan arvio asennuspäivästä...4-8 vkoa on se todellinen.'

Joulu *taputapu*

[muokattu 16.1.2004 08:41]



Kandee kattoo sopimuksesta toimitusaika, jos se ylitetään ni voit vaatia hyvitystä. Se aika lasketaan sit siitä kun olet toimittanut allekirjoitetun ”sopimusvahvistuksen” *juonittel*

...flexi asentaa myös saunalahtea...
lisko

Posts: 25

#1986 • • lisko
Naapurihuoneessa lukkojen takana oleva herätyskello, joka meni päälle klo 07, ei sammu ja herätä ei tarvitsisi ennen yhtätoista *eiei*
Avatar
#1987 • • kelasin Guest
meidän luokal on yks poika joka haluis ilmeisesti olla boss:
”henkka sä voisit tehdä nää ja nää ja nää ja sä noi ja sit tuutte näyttää mulle, kun o valmista”
*dissaa*

edit: sillon paljo hyviä visioita, ainaki omast mielestään

[muokattu 16.1.2004 09:57]
norbanki

Posts: 84

#1988 • • norbanki nysvääjä
Järjetön väsymys. *poks*

--
Eipä tässä mitään, semmosta seiskaa.

Blues

Posts: 5,414

#1989 • • Blues Koning van Afrika

Howdy:
Selkä saatanan kipee ... *hmph* enkä ees oo tehny mitään ..



Tuon takia se mulla kipeytyi..selkälihakset oli pitkään ilman treeniä ja heikkenivät.
Jos se on alaselässä oleva kipu, venyta takareisiä ja pakaroita, tee pikkuinen kävelyreissu ja vähän selkäjumppaa. Uinti auttaa myös hyvin.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#1990 • • kelasin Guest

Blues:
---
Howdy:
Selkä saatanan kipee ... *hmph* enkä ees oo tehny mitään ..

---


Tuon takia se mulla kipeytyi..selkälihakset oli pitkään ilman treeniä ja heikkenivät.
Jos se on alaselässä oleva kipu, venyta takareisiä ja pakaroita, tee pikkuinen kävelyreissu ja vähän selkäjumppaa. Uinti auttaa myös hyvin.



myös tietokoneen edessä mahdollisimman huonossa tuolissa istuminen auttaa asiaan!
t. media-assistentti
Progress

Posts: 955

#1991 • • Progress

hallaaa:
---
Blues:
---
Howdy:
Selkä saatanan kipee ... *hmph* enkä ees oo tehny mitään ..

---


Tuon takia se mulla kipeytyi..selkälihakset oli pitkään ilman treeniä ja heikkenivät.
Jos se on alaselässä oleva kipu, venyta takareisiä ja pakaroita, tee pikkuinen kävelyreissu ja vähän selkäjumppaa. Uinti auttaa myös hyvin.

---


myös tietokoneen edessä mahdollisimman huonossa tuolissa istuminen auttaa asiaan!
t. media-assistentti



Mä voisim opettaa teille ergonomiaa...*hih* (opiskelen lähihoitsux, erikoistun vammaistyöhön/ kuntoutukseen) *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#1993 • • UnityF joo just se
mun jääkaappi on hajonnu se on ihan lämmin..*dissaa*
Jone

Posts: 8,258

#1994 • • Jone Archibald Haddock
Vapaapäivä ja naapurin runkku vetelee seinään iskuporakoneella.

*taputapu* ”Kiits, en oliskaan halunnut chillaa.” *taputapu*
Avatar
#1995 • • BTB Guest
Työmatka venyy *taputapu*
Pitää peruuttaa lomamatka sen takia..en olisi edes halunnut lähteä Capetowniin *hahjust*
Avatar
#1996 • • Taika Guest
Hylätty yhdestä ikävimmistä kursseista tässä koulussa*igor*Ja opettajan hitauden vuoks ei enää ehdi ilmoittautua uusintaan..
*kivatsulle*
Jna

Posts: 613

#1997 • • Jna

Jone:
Vapaapäivä ja naapurin runkku vetelee seinään iskuporakoneella.

*taputapu* ”Kiits, en oliskaan halunnut chillaa.” *taputapu*



Mäkin heräsin aamulla kymmeneltä poran takia..*taputapu*
<><

Posts: 227

#1998 • • <>< ¤blub¤
en vieläkään päässy läpi uusintatentin uusintatentistä!!!*piru* ÄRSYTTÄÄ!!!*hmph*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Kanelli

Posts: 191

#1999 • • Kanelli kesyttämätön

Avernian:
Kurkku kipee... *uuh*

Mut onneksi ei mikään muu paikka! *iloinen*



haa.. kohtalotoveri!!! samoin kurkku kipeä kuin mikä ja keikkakunnossa päitäis olla huomenna ja treenaamassa sunnuntaina kivat 6h.. ja jos ei laulu kulje niin...*eiei* *piru*

--
...she can be all four seasons in one day.

lostgone

Posts: 2,493

#2000 • • lostgone
Olisipa aikaa ja rahaa enemmän..*nyyh* se riittäis ettei koko ajan tuntis olevansa lirissä johonkin suuntaan.. q ei o varaa lähtä minneen, ni silloin ei voi lähtä, ja aikarajoja kaikkialla..*nyyh* Ja silti istun taas netissä q voisin tehäkin jotain.. viisasta*taputapu*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.