H3li, 10.7.2007 20:30:
asunto lähtee koht alta ja joka tuutista soi, ettei meille haluta kämppää antaa. mistään!
lisäksi oli hirvee riita ja nyt omituinen olo koko jutusta eikä tiedä mikä ois oikee ratkasu jne!!
31,307 posts, 1,566 pages, 8,557,389 views
H3li, 10.7.2007 20:30:
asunto lähtee koht alta ja joka tuutista soi, ettei meille haluta kämppää antaa. mistään!
lisäksi oli hirvee riita ja nyt omituinen olo koko jutusta eikä tiedä mikä ois oikee ratkasu jne!!
:DDD101pilkkua, 10.7.2007 16:37:
Sain bannia irc-galleriaan huonon käytöksen vuoksi 3 vuorokautta!
$, 10.7.2007 23:37:
Pienet rakkaat lokit
$, 11.7.2007 00:09:
avautuminen.oikeutettu.toisaalta.
Vittu rikkinäisellä siivellä ei etsitä ruokaa yhtään mistään. Se oli tän kesän poikanen ja yksin. Jos se ei sitä piirasta syö niin se ruoka huuhtoutuu mereen laskuveden aikaan eikä jää OIKEIDEN rottien syötäväksi.
Anteeksi.
Mä vähät välitän mistään säännöksistä tossa vaiheessa.
Siinä missä toiset pitää koiraa tai kissaa läheisenä niin mulle se on just nää linnut.
mia-ow, 11.7.2007 07:25:
---
Vittu rikkinäisellä siivellä ei etsitä ruokaa yhtään mistään. Se oli tän kesän poikanen ja yksin. Jos se ei sitä piirasta syö niin se ruoka huuhtoutuu mereen laskuveden aikaan eikä jää OIKEIDEN rottien syötäväksi.
Anteeksi.
Siinä missä toiset pitää koiraa tai kissaa läheisenä niin mulle se on just nää linnut.
---
Ymmärrän sua 100%:sesti. Mulla kans särkyy sydän noita nähdessä. Ja mikä pahinta, tuntuu et suurin osa ihmisistä vielä inhoo noita lokkeja, puluja ym. lintuja yli kaiken. Ei voi ymmärtää moista.
Piti yks siipirikko lokin poikanen viedä pieneläinklinikalle hoidettavaks (=lopetettavaks) viime kesänä. Pisti kyllä itkuks. Toivottavasti ei tartte tänä kesänä viedä yhtään. Harvapa vielä ymmärtää miksi kukaan jaksaa ees nähdä yhtään vaivaa noiden takia. Kiva huomata että toinen sukulaissielu on olemassa tässä lokkiasiassa. Tsemppiä sulle ja lokkikamuilles!
Super-Kerttu, 10.7.2007 13:09:
5. päivä lomaa menossa ja aurinkoa ei vieläkään missään..
Freja, 11.7.2007 07:35:
---
mia-ow, 11.7.2007 07:25:
---
Anteeksi.
---
Ymmärrän sua 100%:sesti. Mulla kans särkyy sydän noita nähdessä. Ja mikä pahinta, tuntuu et suurin osa ihmisistä vielä inhoo noita lokkeja, puluja ym. lintuja yli kaiken. Ei voi ymmärtää moista.
Piti yks siipirikko lokin poikanen viedä pieneläinklinikalle hoidettavaks (=lopetettavaks) viime kesänä. Pisti kyllä itkuks. Toivottavasti ei tartte tänä kesänä viedä yhtään. Harvapa vielä ymmärtää miksi kukaan jaksaa ees nähdä yhtään vaivaa noiden takia. Kiva huomata että toinen sukulaissielu on olemassa tässä lokkiasiassa. Tsemppiä sulle ja lokkikamuilles!
---
Puuttuukohan multa nyt joku sympatianappi aivoista, kun multa ei heru lokeille sellasta? Saastaiset, tauteja levittävät, ihmisten päälle paskovat, kauppatorin megaisot, kiljuvat, ruokaa varastavat lokit on hirveitä. Ne on lentäviä rottia. Se on sitä hemmetin luontoon kuuluvaa, et joltai katkee siipi.
Lintujen ruokkiminen on kiellettyä. Ne osaa kyllä itse sitä ruokaa hakea (lue:varastaa), ja jos eivät osaa, niiden ei kuulukaan selviytyä.
ärrh en jaksa avautua enempää, päätä särkee. Joka on mun päivän :(. Ja yön, koska mä en oo nukkunu ku pari hetkeä tän helvetin hedarin takia. Ja nyt oon si ihan hemmetin väsynyt ja kiukkunen.
Sentäs tulin ajois töihin et pääsen lähtemäänkin vähän yli kolme jo.
mia-ow, 11.7.2007 08:10:
No ei kyl ollu puhetta lokkien syöttämisestä. Itse en ainakaan sitä harrasta. Luonnonvaraiset eläimet hankkikoon itse ruokansa munkin puolestani.
Mut sitä en tajuu et noi "paskovat, likaset, töykeät ja kauheeta ääntä pitävät" lokit pitäis tyyliin tappaa. Jos samalle linjalle lähdetään, niin eliminoidaan sitten samalla ärsyttävät, likaset ja paskovat ihmisetkin pois näköpiiristä.
Freja, 11.7.2007 08:55:
Ei kukaan kertonu mulle, et jos arkivapaan jälkeen pitää palkattoman vapaan, niin se kumoo mun arkivapaan enkä saa siitä sitä liksaa.
mia-ow, 11.7.2007 08:10:
Mut sitä en tajuu et noi "paskovat, likaset, töykeät ja kauheeta ääntä pitävät" lokit pitäis tyyliin tappaa. Jos samalle linjalle lähdetään, niin eliminoidaan sitten samalla ärsyttävät, likaset ja paskovat ihmisetkin pois näköpiiristä.
Galadhan, 11.7.2007 09:04:
Oho, ihan hyvä tieto. Enpä ollu minäkään moisesta kuullut. Mihinkähän toikin perustuu?