päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,546,363 views

Hitchhiker

#20081 • • Hitchhiker
Ihan 'tanan väsynyt koko päivän, johtunee varmaan siitä että olin muuttamassa kaveria Helsingin päässä eilen ja edellispäivän (joka ei sinäänsä ole päivän :(). Ja se ettei vieläkään voi nukkua makkarissa vaan olkkarin sohvalla, kun pitää rempata makkarin seinää ja kun yssikseen sitä tekee niin siinä menee aikaa.
kilobitti

#20082 • • kilobitti 1-2-3 techno
-Heräsin korva lukossa. Päivällä rupes sitten tuntumaan kipuilua myös poskionteloissa vaikka mulla ei ole mitään flunssaa, ei edes nuhaa.
-Niskaa särkee.
-Masentaa ja vituttaa, sellanen olo etten osaa mitään eikä mistään tule mitään.
-Ainoa ihminen jonka kanssa oikeasti haluaisin nyt jutella, ei...hmmm...ole nyt tavoitettavissa.

Päivän ainoa hyvä puoli lienee se että tuolla alkaa kohta Ansa viritetty, ihan kelpo viihdettä.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Freja

#20083 • • Freja Sihteeri
Mä en tunne mun (entistä) hyvää ystävää enää oikeestaan ollenkaan.. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kim123

#20085 • • Kim123 jokke123
nnoooooooooooo!!!!!!

--
pioneer

vivesteri

#20086 • • vivesteri karmea mörkö
Iski ilmeisesti poskiontelotulehduksen taas.
Kahdelta ois lääkäriaika..*uuh*
Nightmare

#20087 • • Nightmare
Joudun luopumaan kissoistani allergian takia. Ilmoitus on laitettu jo tuonne lemmikkipalsta apulaan:(:(:(
MiMoSa

#20088 • • MiMoSa
Ëräs mun perheenjäsen ei muistanu mua tänään niinkuin olis pitänyt. Toisaalta se ei kyllä enää edes mua hirveesti ihmetytä, harmittaa kyllä vähän silti.*hmph*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Freja

#20089 • • Freja Sihteeri
Reisi vinksahti *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Septique

#20090 • • Septique
Hieno ja mahtava vkonloppu takana ja nyt en ymmärrä miks pitää rupe vituttamaan sitte.
zenny

#20091 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Ihminen josta en tiiä täl hetkel mis se on.. ketä rakastan.. ketä ikävöin.. kelle oon myös vähän vihanen täl hetkel... ei vastaa puhelimee.. ei viesteihin.. kumpa ei ois sattun mitää.. *uuh* mut vois toi ihminenki vähän ajatella mitä tekee ja mitä ois ehkä kannattan jättää tekemättä.. kuhan sais nyt siihen jonkulaisen yhteyden ja pääsis juttelee ni tietäis vähä et noustaako täst enää vai ei..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Sallakat

#20092 • • Sallakat jungle, baby !
mauton ruoka *grr*
mutt silti tietty on nää ruoat varmasti paljon parempia kuin perus sodexho/amiga ravintoloiden lounaat.
Jocular

#20094 • • Jocular Janni
Iiiiihan sikana duunia. *toktok*

Nooh, kyl tää tästä *hihu*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

asdf

#20095 • • asdf
Jees, emmä kyllä tykkää jos mun kaverin on-again/off-again -poikaystävä tulee avautumaan ja haukkumaan mulle tätä kaveria ja kuinka petollinen se on, vaikka jannu itse on tekopyhyyden, petollisuuden ja selkäänpuukotuksen lipunkantaja. Ihan helvetin kuvottavaa tekstiä mitä se suoltaa, ja se vielä olettaa, että mä tosissaan haluan kuulla tollasta ja mä oon se oikea ihminen, kenelle kannattaa kertoa.
vesqhu

#20096 • • vesqhu
taas kipeenä...ja ulkona tollanen keli prkl...
Nee-Chee

#20097 • • Nee-Chee
Ompa tänään taas masentava päivä...tuntuu että kaikki kaatuu päälle.

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

slivovits

#20098 • • slivovits humppasonni
masistelua....ja ostin Röyksoppin cd:n joka ei toimi puuceessä kun siinä on copy protection *igor*
Tupe-san

#20099 • • Tupe-san
hukkasin työpaikan avaimet o/ lenkki oli katkennu avaimista *dissaa*

--
No Reality

Chrisdyan

#20100 • • Chrisdyan

Nexus__69, 8.4.2007 19:56:
---
Taika, 8.4.2007 17:52:
---
Kit^, 8.4.2007 12:09:
porukoilla on kolmas maailmansota meneillään..

---

täällä myös*uuh*
mun puolesta voisi kaikki juhlapyhät pyyhkiä pois kalenterista, koska meidän perheessä ne näyttävät tätä nykyä aina menevän riitelyksi tai jonkin sortin perseilyksi.

onneksi arki koittaa kohta, vapuksi toivottavasti muistan sulkea puhelimeni.

---

ja täällä.. faija löi mutsia just ja nyt pitäs päästä pois täältä äkkiä ennenku itelle pätkähtää turpaan..

*nyyh* *dissaa*

jep i know that feeling from 1983-1998, mut faijaa ei syntymän jälkee näkyny, eikä kukaa niistä muista sentää lasten hakkaaja ollu. Jaksamisia, etenki äiteelles... *lohduttel*

--
Hikitomori