päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,557,214 views

anis

#18721 • • anis
Pitäs roudata entinen kone varastoon ja käydä hakee uus*hikoil* Ei jaksais. Sitten on vielä kivasti koulutehtäviäkin tekemättä.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Hyzenthlay

#18722 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Opintotukien palauttaminen pistää mielen matalaks *uuh*
a) oon ollut 2kk suurimman osan viikonlopuista töissä, eikä jää juuri mitään ylimääräistä käteen, kun kaikki menee nyt vuokraan
b) joudun kajoon lainaankin, kun toi on aika iso summa menetettäväks yheltä kuukaudelta
c) joudun lusmuamaan koulustakin, että edes pääsen käymään siellä perkeleen kelassa! *eiei*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

#18723 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
niin ja.. olisin voinu ansaita viel pari sataa lisää, ennen kun ois pitäny palauttaa 2kk tuet (palkanmaksajan kämmi). Että vihaan tätä systeemiä *dissaa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jammailija

#18724 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Pitkään sain sinniteltyä, ettei flunssa tule. Pitkään sain treenatakin juts sopivasti rajoilla niin etten oo kuitenkaan sairastunut. No joku ystävistäni oli napannut patterin pois päältä illanistujaisten aikana, ettei tulisi liian kuuma, mut mä sain sen selville vasta seuraavana aamuna, ku heräsin kylmissäni ja aivan hirvee nuha päällä*sars*. Oikeestaan aika hauska juttu, mut ehkä helpompi on nauraa myöhemmin, ku tää räkämäärä on merkittävästi vähentynyt*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Mellu-

#18725 • • Edited Mellu-
Viikonloppu meni 89.9 % perseelleen *dissaa* On se kiva meijä tyttöjen tehdä duunii niskalimassa ja sitten meijä "valmentaja" vaa pitää pelireissuja bilematkoina et on kuskit ja hotlat ja kaikki *dissaa* ihan jees että hävitään la ja tää lähtee sen voittajajoukkueen kanssa dokaamaan ja meil o viel seuraavana päivänä peli toista joukkuetta vastaan *dissaa*herra oli sitten nii krapuloissaan ja hais nii pahalle su ettei siitä ollu ku haittaa meijä joukkueelle *dissaa* erittäin ammattimaista *justjoo*

Helvetillisen kiva fiilis tälleen että *grr* vttu

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

utubia

#18726 • • utubia
Tän aamun luennot oli sit näemmä peruttu. Plussaa on se, etten joka tapauksessa olis jaksanut herätä ekalle luennolle, mut tälle tokalle tulin aivan turhaan kouluun asti, prkl. Jäi hyvät unet ihan kesken *igor*
Freja

#18727 • • Freja Sihteeri

mayah, 22.1.2007 10:12:
Oon aivan sairaan väsynyt, tuntuu että flunssa on iskemässä päälle ja työkuviot vituttavat tällä hetkellä aivan suunnattomasti.

Samis ihan kaikessa. Nieleminen ei satu, mutta tuntuu sillai, että ei se ny ihan normaaliakaan oo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larzizi

#18728 • • larzizi
Oksennustauti *sydän*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Birgie

#18729 • • Birgie Kikati
tää on taas niitä päiviä ku ahistaa ihan vitusti.

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

aurinko

#18730 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Äippä soitteli sairaalasta särkylääketokkurassa :( Se ei päässy kotia vielä tänään niinkuin piti eikä itsekään tiedä vielä miksi.. Ihanat aluesairaalan lääkärit :/ ehkä sitte huomenna selviää enempi.

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

sune

#18731 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mun pitäs tällä hetkellä olla tekemässä opinnäytetyötä, mutta mä makaan superkipeenä kotona *uuh* *nyyh*

--
ei kovin ihku eikä plur

Careen

#18732 • • Careen d a n c e m a c h i n e s
Tän päivän :( on mun osalta etten päässyt taaskaan tupakasta eroon.
Mutta sekin että en pääse eroon exästäni, heh mut ehkä molemmat asiat on musta kiinni. En halua edes päästä exästäni eroon tosissani. Ja tuskin siis olen kauheen tosissani tupakoinninkaan suhteen.
Pitää vaan luvata itselleen jokin lähi päivä että ottaa uuden suunnan molempien asioiden suhteen ja nauttii siitä mitä on.

-Careen-

--
K

Muikku

#18733 • • Muikku
Kävin taas mäkkärissä, lol
Fibula

#18734 • • Fibula Kallion katkokävelijät
Vituttaa oma tyhmyys ja sinisilmäisyys. Moni kakku päältä kaunis, sisällä pelkkää silkkoa, niinhän se menee.... *uuh*

--
Life s gonna suck when you grow up, and then you re gonna die

hemuz

#18735 • • Edited hemuz kätevä emäntä
Sattuu poskiin, ku hymyilly nii paljo. Vois itkee välil vaikka.

edit. ja nyt sattuu hampaisiinki *grr*
embie

#18736 • • embie Shwoopsie poo
Hollannin tanssiteatteri olis täällä tänää ja huomenna ja mä kuulin siitä vasta nyt... ja huomiseksi on tietenki jo sovittu muita menoja : /
Septique

#18737 • • Septique
Ääääää koulua äääää
Skenemursu

#18738 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
Air Asia laskutti kortiltani 3 lentoa, mutta yhtään lippua ei tullut... ja kun soitin heille sanoivat että "we can ensure u we have not charged your credit card" ja saman aikaisesti katselen bank statementtiani online missä näkyy aika ja rahasumma jotka häippäseet tililtä ja täsmäävät bahtilleen ja minuutilleen summaan ja aikaan kun ostin lippuja online :(
#18739 • • pia^^ Guest
Palelen, on iha liian kylmä, tää oliski sellanen aamu et oisin voinnu jäädä koko päiväks kainaloo peiton alle nukkuu *hymy* . Lisäksi tänää selvis et mull on poskiontelon tulehdus, jonka lääkkeisii menee loputki rahat *eiei*
sune

#18740 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Antibiottikuuri on saanu mun naaman tuntumaan hiekkapaperilta !!!! *grr*

--
ei kovin ihku eikä plur