Ja saatanan Medivire.
31,307 posts, 1,566 pages, 10,115,375 views

), jääkaappi alkaa olla taas tyhjä eikä kukaan hae polttopuita sisälle mun puolesta. En tajua miten hoidan viikonlopun Lahdenreissun fiksusti, en tajua miten oon taas onnistunut keräämään seuraavat viis viikonloppua niin täyteen tekemistä etten ennätä pikkusiskon synttäreille kotiin. Enkä tajua että miks ei voi olla lunta, kun se kivoin asia talvessa olis päästä kolaamaan pihamaata 
Sssan*, 8.1.2007 09:40:
---
Miinapiina, 8.1.2007 09:13:
enpä muista koska oisin ollut yhtä aikaa ilonen ja surullinen, on jotenkin ihan häiriintynyt olo...
---
Sanos muuta..ihan samanlainen olo mulla ollu jo pari päivää...
Annakins, 9.1.2007 10:40:
http://www.middle-east-online.com/english/?id=19085
video, josta artikkeli kertoo:
Kidutus on Egyptissä asia, jota tapahtuu niin poliisi- kuin metroasemilla. Tämä taitaa olla sieltä lievemmästä päästä :(
pupuTupuna, 9.1.2007 16:28:
Neljä tuntia litterointia takana taas tänään....Hartiat ja oikee ranne huutaa siihen malliin hoosiannaa, et mitenköhän tuun selviämään tosta koko urakasta....Tuntuu, ettei se lopu koskaan...
Luettuani postauksesi, päähäni hiipi tuskainen muisto reilun vuoden takaisesta syksystä, kun litteroin 5 tuntia haastattelua paperille. Haastattelut olivat tulleet erittäin huonosti ja epäselvästi nauhalle, joten puolet vastauksista sai muistella tai arvata. Litterointi on TUSKAA!
Otan osaa! Toivottavasti loppu jo häämöttää..