päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,543,838 views

Freja

#16861 • • Freja Sihteeri
Miksi turhaa vaihtaa :( :):ksi.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pirpeli

#16863 • • pirpeli
Jostain tuntemattomasta syystä paskaakin paskempi ålå.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

jeesboks

#16866 • • jeesboks p u p u
turha käynti lääkärissä, venailua n.3h... lausuntoa ei ole toisaalta tehty joten ei voida tehdä päätöksiäkään... ja odottaminen jatkuu *dissaa*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

miss-madam

#16867 • • miss-madam
Valvottuani kohtalaisen myöhään olisin halunnunut aamulla nukkua pitkään, mutta eikös joku alkanut harrastaan jotain pientä remontointia aamulla ennen 8 *grr**senkin* En pitkään harkinnut ja tein nopean siirtoliikkeen - menin mutsille abt 200 metrin päähän nukkumaan.
#16868 • • cjet Guest
*nyyh**eikä**poks**dissaa**igor*

Maanantait on perseestä. Samoin varmaan mäki. Anteeks ihmiset että olen olemas.
egmondo

#16869 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
en saanut vaihtaa työpaikkaa kun pomo ei suostunut firman sisäiseen "siirtoon"*eiei**poks*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

larzizi

#16870 • • larzizi
Paha olo jatkuu edelleen. Nyt taas ruuan jälkeen tuntuu, että kohta tulee oksennus *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sapeli

#16871 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Viikko taas poissa kotoa raksun ja ystävien luota *uuh*

Eikä mulla näköjään oo yksiäkään vähääkään vedenkestäviä kenkiä *hmph*

Ja nyt on nälkä kun tääl koululla oli päivälliseks PUUROA *toktok* Sillä pitäis sit muka kestää koko ilta *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sale

#16872 • • sale
Oli kyllä sellainen työpäivä että voi jumalauta...Kaikki oli äkäisiä kuin mitkäkin hullut ja vittuillivat miltei "joka" asiasta koita tämmöisessä sirkuksessa vielä tehdä motivoituneesti töitä (: Onneksi tämä ei ole jokapäiväistä..
embie

#16873 • • embie Shwoopsie poo
Pomo soitti tänään ja kertoi siirtyvänsä yhtiössä haasteelliseempiin tehtäviin, toiseen yksikköön... tippahan siinä ratikassa istuessa meinas tulla silmään *nyyh*

Oon puolentoista vuoden sisällä (3 kertaa!!) menettäny kaksi ehdottomasti loistavinta pomoa jotka olen (lyhyen, mutta sitäkin monipuolisemman) työhistoriani aikana kohdannut *uuh*

Tottakai pitää olla iloinen myös hänen puolestaan ja tullaanhan me tulevaisuudessa näkemään, mutta silti se vaan surettaa... Toisaalta pitää ajatella myös niitä superkivoja läksiäisiä, mitkä on vielä edessäpäin *pahis*
Syder

#16874 • • Edited Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Lopetin World of Warcraftin pelaamisen *nyyh*

edit: vois varmaa päättää päivänsäki täs samal ku alko tähä lopetuskierteesee...

--
Divida et impera.

asdf

#16875 • • asdf
Buu, piti tänään kattoa ykköseltä mielenkiintonen dokkari ja yllättäen unohdin. *hmph* Harmi, olin venannu sitä aika kauan.
asdf

#16876 • • asdf

Morrowe, 23.10.2006 20:33:
-klips-

Mielenkiintosta siinä oliski ollut ne spekulaatiot ja teoriat että miks sitä on tai miks ei oo *joo* Ei oo vaan koskaan auennu mulle se homma nii joku valotus asiaan ois ollu paikallaan. :P
oooo

#16878 • • oooo
Mua alko niinku vit**taa ihan vit**ti
Epyx

#16879 • • Epyx
Joku sankari oli päättäny parkkeerata autonsa silleen et se blokkas poispääsyn töistä niin jouduin sitten lähtee jotain pikku lenkkiteitä ajelee ja nehän oli suht hyväs kunnos ton hiton monsuunin takia.
Freja

#16880 • • Freja Sihteeri

Syder, 23.10.2006 19:22:
Lopetin World of Warcraftin pelaamisen *nyyh*

Miks?

edit: vois varmaa päättää päivänsäki täs samal ku alko tähä lopetuskierteesee...

Mäki voisin. Kimppakiva?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been