Ostin purkillisen ihan ökykallista jäätelöä, ja se olikin sitten tosi ankea makuelämys. Miten joku VOI sössiä suklaajäätelön maun niin päin mäntyä?!? Ei ne siellä Ameriikassa tajua hyvän päälle...
Iski kamalan paha allergia päälle kesken treffien Ja pelottaa tää tunne: "vähän toi ois kiva kaverina" Onko mulla ongelmia ihastumisessa Poika oli tosi mukava, kivannäköinen ja kohtelias, en keksi siitä paljonkaan vikoja (ja ne viat ei ees haittaa)... mutta ei oo sellaista ihme tunnetta sisällä. No, ekat treffit vasta
Tajusin just, että tänään on SP:t ja mä olen töissä neljään asti. Ja hitto, minkä kelin pukkas vielä bileilijöiden iloksi! :( Mut pitäkääpä muut kivointa, kun siihen on mitä mahtavimmat puitteet luotu.
Helvata sentään et ihmine osaa syödä ittensä niin täyteen. Ei siin mitään muuta, tuli vaan huono olo ja saa nährä et tuleeks illan alkoholisoitumisesta mitään tuon takia...
Kurkku kipeä, tiskivuori tukkii koko keittiön, ikkunat niin likaset et vain puolet auringonsäteistä pääsee läpi ja koko kämppä ihan sekaisin Äh, ei jaksais siivota...