päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,873,318 views

Freja

#14121 • • Freja Sihteeri
Mun hämähäkkikammo on niin kauhea et se haittaa jo olemista ja elämää ja ja ja kaikkee *uuh* saa nähä mitä tästäki tulee.

*eiei*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Wolverine

#14122 • • Wolverine
ei mitää tämmöst, kerranki tuntuu et jotai hyvää tapahtu elämässä *hymy*
emily_

#14123 • • emily_
Oon *nuha* ja pitäis mennä tonne sateeseen seisoskelemaan koko päiväks.
rose

#14125 • • rose vakaasti epävakainen
Kiva kun nukahtamisessa menee taas iltaisin se kaksi tuntia *igor* Ja sen kahden tunnin aikana miettii joka ilta koko maailman ongelmat. Että kauniita unia joo, ja aamukin on oikeen nätti *igor*

--
TwistedLife™ Amusement Park

#14126 • • Edited Enkeli Guest
Sain karhukirjeen laskusta minkä olin ihan kokonaan unohtanut maksaa*toktok*, reilusti yli kaksisataa euroo eikä sossu suostu maksamaan sitä. Piti soittaa ja sopii miten hoidetaan osamaksulla, vituttaa suoraan sanottuna*dissaa*. Mulla oli just sen verran säästössä rahaa että oisin pärjänny ainakin jonkin aikaa mut nyt piti pistää suurin osa rahoista tohon laskuun ettei mee kirjettä perintätoimistolle. Arg!!! Täytyy vissiin soittaa mummolle ja pummii rahaa, hävettää niin paljon... Ja kaiken lisäksi mun jalat on kipeet uusista lenkkikengistä*nyyh**grr*
martina

#14127 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
edessä ois työpäivä from hell. puol kahesta ysiin asti pitäis hoitaa kahen ihmisen työt ja ottaa vastuu asioista joita en ole ennen tehnyt.... saas nähdä kuinka suurilla mokauksilla selviin.. huoh.. *poks*
bubbelgum

#14128 • • bubbelgum ~sylikissa~
Vitun sossu. *dissaa* Koko päivä taas pilalla... *nyyh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Steven Hoaks

#14130 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

bubbelgum, 8.6.2006 13:18:

Mulla on taas "Vitun poliisiaseman vanhat kurpat jotka ei oo saanut seksiä 50vuoteen" päivä tänään *igor*

Menin sitten hakemaan uutta vartija korttia pasilan asemalta... noin 50-60 vuotias nainen alko ensimmäisestä sekunnista hymähtelee ja käyttäytyi erittäin loukkaavasti. Tyyliin:

Minä: No moikka! *hihu*-ilme

Nainen: Niin? *hmph*-ilme

Minä: Toin tossa äskettäin vartijahakemuksen tuolle toiselle tytölle ja kävin äsken vaan nostaa rahaa että voisin sen nyt maksaa. *joo*-ilme

Nainen: Jaa... No rahat tänne vaan *ojentaa käden*

Minä: Eikös tälläseen laitokseen vois hommata suht helposti eletroni lukijat niin olis tää maksaminenkin vähän helpomaa joskus *sanoin naurahtaen ja hymyille*

Nainen: Valita sisäasianministeriölle äläkä mulle, sieltä ne fyrkat tulee *igor*-ilme

Minä: Jaa... No minäpä ehkä ehdotan *hymy*-ilme

Nainen: Just *igor* No tuleeko sitä rahaa se olis 36e

Minä: Eikös se ollu vielä vähän aikaa sitten reilu 20e *ding*-ilme

Nainen: No eikä ollut... Minäpä luen: "Vartijakortin hakeminen 36EUROA" *luki kovaan ääneen jostain koneelta *grr*-ilme

Minä: Jaa... Minä muistin että se oli halvempi... Tässä näin *annan rahat* Muuten voisiko sen uuden kortin postittaa mulle kotiin.

Nainen: Jos otat siitä täyden vastuun? Me ei ruveta sitten seuraamaan sitä. Kirjota tohon kirjekuoreen sit vaikka sun osoitteet

Minä: *kirjoitin* Koskas tää mahtaa tulla?

Nainen: Tulee sitten kun tulee

Että tälläsiä ihania asiakaspelvelijoita *grr* Teki mieli hyppää tiskin yli ja kuristaa se ämmä *senkin*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Zeratul

#14132 • • Zeratul Captain miserable

Steven Hoaks, 8.6.2006 16:03:
---

*lohduttel*Lohdutan teitä molempia sillä että voitin sunnuntaina dalmutissa ilman että muut pääs lyömään kertakaan *nauru*

On se niin ihanaa olla ilkeä *pahis*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Steven Hoaks

#14133 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

PoisoN, 8.6.2006 16:27:
---
Vartijakortin hakeminen 36EUROA

---

Kävin eilen samassa paikassa samalla asialla ja makso 34. Ja palvelukin oli jees. *ding*

Joo niin se tais ollakkin *blush* No 2eurolla heitti mun muisti *hih*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

#14134 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Zeratul, 8.6.2006 16:30:
---
---

---
*lohduttel*Lohdutan teitä molempia sillä että voitin sunnuntaina dalmutissa ilman että muut pääs lyömään kertakaan *nauru*

Syö paskaa *igor*

--

pirpeli

#14136 • • pirpeli
rupes vituttaa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Steven Hoaks

#14137 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Zeratul, 8.6.2006 16:38:
---
Steven Hoaks, 8.6.2006 16:31:
---
Zeratul, 8.6.2006 16:30:
---
---

---

---

Syö paskaa *igor*

---
Nam nam *mutustel* maisuis varmaan sullekki *tarjoil**pepsodent**nauru*

*släp* *nauru*

--

Steven Hoaks

#14138 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

pirpeli, 8.6.2006 16:38:
rupes vituttaa.

No arvaa vituttaako mua kun ei helvetti päästä millään Alenan kanssa sinne pariisiin *grr* Just kun joku kiva reitti löytyy niin tulee joku muu este... Kuten että viikkarin perjantai lähdöt onkin K20 *senkin*

--

pirpeli

#14139 • • pirpeli

Steven Hoaks, 8.6.2006 16:42:
No arvaa vituttaako mua kun ei helvetti päästä millään Alenan kanssa sinne pariisiin *grr* Just kun joku kiva reitti löytyy niin tulee joku muu este... Kuten että viikkarin perjantai lähdöt onkin K20 *senkin*

No mut noihin on syynsä....kylläkin. Ymmärrrän tietty myös vitutuksen määrän, trust me.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Zeratul

#14140 • • Zeratul Captain miserable

Steven Hoaks, 8.6.2006 16:41:
*släp* *nauru*

Mut jos nyt oikeesti yrittäis lohduttaa nii mähän voisin käydä kommentoimassa tota yhtä vampyrellan kuvaa *pepsodent*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~