31,307 posts, 1,566 pages, 8,555,055 views
IInesAnkka, 28.5.2006 19:48:
Mietin vain, että kuinka pitkä rikosrekisteri tarvii olla jotta ne lähetettäis takas sinne mistä on tulleetkin...
pirpeli, 28.5.2006 19:50:
---
Mietin vain, että kuinka pitkä rikosrekisteri tarvii olla jotta ne lähetettäis takas sinne mistä on tulleetkin...
---
Valitettavasti sen pitää olla LIIAN pitkä...Oon sun kanssa aika pitkälti samoin ajatteleva, kokemuksen syvällä rintaäänellä myös. Ei oo ollu ees mitää näin törkeetä näyttöä järjettömyydestä, mutta kun kaikkee pientä kasaantuu, voi leppoisasta tädistä tulla jotain ihan muuta....
---
Jago, 28.5.2006 19:34:
aah sä olitkin töissä.. no joo on typerää mennä ihan selkeesti eri-ihmisen kortilla. jos mä nyt menisin matti meikäläisen kortilla et säkään ois ssitä huomannut, mutta ei tulis mieleenkään olla niin tyhmä että menisin jonkun intialaisen naisen korttia vinguttaa..
typeriä ihmisiä maailma täynnä. en sitten tiiä onko tuosta tarpeeksi etua niille.. onhan siiitä varmaan jotain, mutta kuvittelisi riskien olevan suuremmat kuin ravintolalasku koskaan voisi
---
Todellakin. Typerintä kaikista on varastaa se toisen kortti. Se pistää jotenkin niin yli-sapettamaan, että joku yöntimo tulee Somaliasta tänne (tosin nää eiliset oli jotain marokkoakselia) ja opettelee kielen ja kaikkee ja sit tulee tilaamaan kallista viskiä maksuvälineenä SUOMALAISEN NAISHENKILÖN kortti. Sit maijanovelta huudellaan vielä mulle, että "sinä olla rasisti", no shit Sherlock. Eílisen saldona mun tiskillä hieman yli 50 e maksamattomia ostoksia näiden sankarien ansiosta.
pirpeli, 28.5.2006 19:50:
---
---
Valitettavasti sen pitää olla LIIAN pitkä...Oon sun kanssa aika pitkälti samoin ajatteleva, kokemuksen syvällä rintaäänellä myös. Ei oo ollu ees mitää näin törkeetä näyttöä järjettömyydestä, mutta kun kaikkee pientä kasaantuu, voi leppoisasta tädistä tulla jotain ihan muuta....
Jago, 28.5.2006 20:04:
eikö nykyään työturva ole jo niin hyvä että toi ei sentään enään mee teidän palkasta??
toi on todella huvittavaa kun ihmiset alkaa selittää muitten rasistisuudesta siinävaiheessa kun itte tekee väärin.. oon kuullu yhen frendini tekevän silleen kun se meni puristelee hetskun persettä joka suuttu sille..
vittu että hävetti sillähetkellä olla siinä vieressä ja viellä homona*toktok*
ymmärrän sen ettei ekasta rikoksesta käännytetä, mutta ei sen listan voi antaa kasvaa parimetriseksikään vaikka rikokset olisikin suht pieniä
IInesAnkka, 28.5.2006 20:13:
---
Jago, 28.5.2006 20:04:
eikö nykyään työturva ole jo niin hyvä että toi ei sentään enään mee teidän palkasta??
toi on todella huvittavaa kun ihmiset alkaa selittää muitten rasistisuudesta siinävaiheessa kun itte tekee väärin.. oon kuullu yhen frendini tekevän silleen kun se meni puristelee hetskun persettä joka suuttu sille..
vittu että hävetti sillähetkellä olla siinä vieressä ja viellä homona*toktok*
ymmärrän sen ettei ekasta rikoksesta käännytetä, mutta ei sen listan voi antaa kasvaa parimetriseksikään vaikka rikokset olisikin suht pieniä
---
Ei tarvitse maksaa omasta pussista. Ne millään tavalla aggressiiviset tapaukset saisi lähettää ekasta poikki-tyylillä takas. Muille yhteiskuntapalvelusta sen verran, että saatais niidenkin oleskelusta tänne edes jotain hyötyä.
Enkeli, 29.5.2006 11:23:
Joudun olee erossa paremmasta puoliskostani melkein viikon. Maalla ei edes oo kauheen mukavaa...pyh ja pah. Plus kaiken kruunaa suunnaton vitutus, i hate mondays!