31,307 posts, 1,566 pages, 8,509,813 views
boy-cut, 26.5.2006 23:17:
ihan liikaa kännisiä riehujia metrossa
India, 26.5.2006 20:31:
Sydän rakkautta tulvillaan
Syli tyhjää täynnä
Äiti suruaan kantaa
Huutaa hiljaa kipuaan
On pieni mennyt pois
Pieni jota sai odottaa
pöllittiiks sulta tuolla kortit vai*whaat*IInesAnkka, 28.5.2006 14:32:
Edessä kaksi lausunnonantoa poliisille ei ne poliisit vaan ne v%#*n s"#&/¤%n suomalaisten pankkikortteja varastavat ja käyttävät mutiaiset
Jago, 28.5.2006 18:44:
---
IInesAnkka, 28.5.2006 14:32:
Edessä kaksi lausunnonantoa poliisille ei ne poliisit vaan ne v%#*n s"#&/¤%n suomalaisten pankkikortteja varastavat ja käyttävät mutiaiset
---
pöllittiiks sulta tuolla kortit vai*whaat*
edit. ups väärä topicci.. eli miinus sana "tuolla"
no joo, mä haisen röökilel ja oon likanen ja väsynyt.. just nyt meen suihkuu joten se korjaantuu
ensviikolla kokeita ja pitää lukee, se ei valitettavasti korjaannu ihmeillä vana on vaan pakko lukee.. mutta toisaalta bilsa ja enkku on molemmat mielenkiintoisia aineita(äikkä on niin%/%&/ etten tiiä kestänkö lukee sitä nyt)
IInesAnkka, 28.5.2006 19:31:
---
Jago, 28.5.2006 18:44:
---
IInesAnkka, 28.5.2006 14:32:
---
pöllittiiks sulta tuolla kortit vai*whaat*
edit. ups väärä topicci.. eli miinus sana "tuolla"
no joo, mä haisen röökilel ja oon likanen ja väsynyt.. just nyt meen suihkuu joten se korjaantuu
ensviikolla kokeita ja pitää lukee, se ei valitettavasti korjaannu ihmeillä vana on vaan pakko lukee.. mutta toisaalta bilsa ja enkku on molemmat mielenkiintoisia aineita(äikkä on niin%/%&/ etten tiiä kestänkö lukee sitä nyt)
---
Ei mun kortteja pöllitty vaan mun baaritiskillä tarjottiin maksuvälineeksi pöllittyjä kortteja. Että voivat olla tyhmiä kun joku Özyr Hassan (selkeästi ei-suomalaisen näköinen ja kuuloinen) tulee maksamaan tyyliin Matti Peräniemen kortilla. Illan aikana kolme tapausta josita kaksi ah tietenkin mulla ja jäklimmäinen kävi vielä päälle ja sen jälkeen kaveri piti kiinni etten päässyt perään kun se luikki pakoon.
Nimim. Kokemuksen syvällä rintaäänella ennakkoluuloinen rasisti
vanhus, 27.5.2006 22:48:
huomenna olis työpäivä ei voi lähtee oikeen mihkään pitä olla jo klo 6 siel ja pääsis klo15 pois*joo*
Jago, 28.5.2006 19:34:
aah sä olitkin töissä.. no joo on typerää mennä ihan selkeesti eri-ihmisen kortilla. jos mä nyt menisin matti meikäläisen kortilla et säkään ois ssitä huomannut, mutta ei tulis mieleenkään olla niin tyhmä että menisin jonkun intialaisen naisen korttia vinguttaa..
typeriä ihmisiä maailma täynnä. en sitten tiiä onko tuosta tarpeeksi etua niille.. onhan siiitä varmaan jotain, mutta kuvittelisi riskien olevan suuremmat kuin ravintolalasku koskaan voisi