Kun ei tuu uni taaskaan, kyllä vituttaa kun tuntuu, että on jatkuvasti sitten niin väsyny, ettei jaksa ajatella järkevästi. Ja asiat vaivaa mieltä - siis se tyhjä aukko, joka on ollu mun elämässä jo vähän turhan kauan, mut joka ei täytykään ainakaan näköjään omin avuin.
Tili tuli, sain maksut maksettuu, ja kätee jäi jopa 50e... saa taas kiristellä pari viikkoo kunnes taas tulee tili, joka menee laskuihi Ja muutenki sellanen kaikki menee päin vittuu päivä.
Ensin vaimoke antoi unissaan kyynerpäästä, jalasta ja polvesta koko yön sitten noin kuudelta aamulla heräsin vielä kun kissani käytti jalkaani raapimispuuna Koira tuli kaiken kukkuraksi herättämään kylmällä nenällään kahdeksan aikaan Oli pirun hyvät yö unet.
Rakkain on ollut kohta viikon taudissa ja alkaa pikkuhiljaa huolestuilee, että mikä sillä oikein on. Huomenna se kuitenkin jakselee meidän kanssa jo fiilailla toivottavasti. Haluun sen terveeks Ja kun sillä on huonosti asiat, niin mullakin on.
Yleensä pitäs olla ilonen ku tulee lomarahat mutta olin jotenkin laskenut väärin ja luulin et ne tulee vasta kuun lopulla palkan kanssa. Ne tuleekin perkele huomenna ja loma alkaa vasta 30. päivä! Ne rahat polttaa mielessä ihan vähäsen mutta jos tällä neidillä kerrankin olisi selkärankaa ja säästäisi ne jopa matkalle asti.
Mun yläselkä on tosi kipee, ja viimeksi kun näin oli niin se kipu siirtyi alaselkään päivän aikana, joten odotettavissa todella kovaa selkäkipua koko päivä Eikä edes venyttely auta, joten varmaan pitäis käydä näyttämässä tätä jollekin lääkärille tai jotain.