LLU, 22.4.2005 10:23:
nukkuin pommiin..
syynä mieheni ihana ystävä joka oli meillä kylässä....
sammui illalla sohvalle ja aamulla oli salaa lainannu mun kännykkää ja siinä samalla sammuttanut mun herätyksen.
myöhästyin 2 tuntii...... *kivatsulle*
toi on viel siit hauska tilanne et ku selittää pomolle tota ni se uskoo "ihan varmasti"
Talvi tuli takas
Oon menossa tänään iltavuoroon, joten olisin toivonut voivani nukkua ainakin kymmeneen, mutta kun saatanan taloyhtiön remppasedät alotti jo kiviseinän poraamisen ja yleisen paukuttelun heti kaheksan jälkeen... Ja kyllä vituttaa mennä töihin silmät ristissä! Toivottavasti tarjoovat ees kahvia *kivatsulle*
Päivän ... Takana yöltä ja aamulta 9 tuntia töitä ja vielä pitäs jaksaa kolmen maissa töitä. Sit vasta viiden maissa pääsee näillä näkymin nukkumaa, jos sillonkaa.
Soitin äsken yhteen kauppaan jossa oon ollu pari viimestä kesää kesäduunissa ja olivat puhuneet tossa talvella et melko varmasti pääsis mut nyt kun soitin niin en sit päässytkään :( Nooh toivotaan et jonnekin pääsee.
Temaka, 22.4.2005 12:06:
Oon menossa tänään iltavuoroon, joten olisin toivonut voivani nukkua ainakin kymmeneen, mutta kun saatanan taloyhtiön remppasedät alotti jo kiviseinän poraamisen ja yleisen paukuttelun heti kaheksan jälkeen...
Been there...Itse satun asumaan Kotkan vanhimmassa ja suurimmassa kerrostalossa ja nyt kuten niin moneen muuhunkin vanhaan kerrostaloon alettiin meillä tekemään julkisivuremonttia ja kaikkea muuta mahdollista remonttia. Nyt on yks osa sisäpihasta kääritty muoveihin ja jos noista mun rapun eteen jalkakäytävälle kasatuista tellingeistä voi mitään päätellä, kohta myös samaa tilataideteosta aletaan pystyttämään tuohon mun ikkunan eteen. Vuosi on kuulemma 2007 ennenkuin tämä on ohi. Että näin. Mutta kuten sanoin, koska kyseessä on vanha talo täytyy nämä remontit tehdä pakosta ennemmin tai myöhemmin, joten täytyy vaan jaksaa.
Kummasti sitä kaikkea roinaa aina roudaa kämpille vaikka tietää että asuu siinä vaan pari kuukautta.. Tämäkin kämppä kerkes olee kokonaista kolme kuukautta ja nyt pitää varmaa suhata Porvoo-Kotka väliä pakulla useampaan otteeseen että saa kaikki tavarat vietyä :( ja neljän kuukauden päästä uusiks! nyt jo innolla odottelen sitä.
Individual: joo ei kateeks käy. Oon katellu tossa viereisellä kadulla tehtävää julkisivuremppaa ja kaveri kun asuu siinä niin se aina valittaa ku ne remppaajat metelöi...
No höh. Parin päivän aikana on tullut vastaan toinen toistaan kuvauksellisempia tilanteita, eikä oo ollu kameraa mukana Vai mitä sanotte: hylätty miehen hattu ratikkakiskojen välissä, vihreällä nurmikolla seisovia lumipeitteisiä kuusia, ratsupoliisipari oranssissa ilta-auringossa... Pitäis hankkia pienempi kamera, niin jaksais raahata mukana
katai, 22.4.2005 22:59:
Nousin aamulla ylös sängystä ja aloin ihmettelemään mitä kosteeta tippuu lattialle. Nenä siinä alko kunnolla vuotamaan verta ihan tosta noin vaan. Olinkohan lyönyt unissani itseäni kuonoon vai missä vika, jaa-a.
Mää kerran pienenä heräsin siihen ku mun koko naama oli ihan verinen. Luulin, et se ois vettä, mut sit katoin peilistä niin kyllä säikähdin! Toisaalta mul kyllä on ollu herkkä nenä aina, ja sit siinä nenän väliseinässäki on tosi iso reikä niin ei kai sellanen verenvuotaminenkaan oo mul sitte niin kauheen omituista.
A-vitamiinitipat saattaa auttaa tohon nenäverenvuotoon, jos se johtuu kuivasta nenästä.