31,307 posts, 1,566 pages, 10,091,868 views
*vihainensurullinenepätoivoinenhämmentynythymiö* *itkuraivari*
En jaksa enää. Liian yksinäistä ja liikaa epäselvyyksiä. Oon liian huono ihminen. Ei mulla oo syytä olla täällä. Tekee vaan mieli ottaa unilääkkeitä unilääkkeitten perään. On vaan liian paha olla ja koko hereilläolo on yhtä painajaista. Ei tää kyllä koske vaan tätä päivää, olo on vaan pahentunu ja pahentunu. Nyt tuntuu vaan, että pää hajoaa ellen pääse purkamaan itteäni jolleki. Mutta ketä kiinnostaa? Ei ketään. Eli kai täs pitää taas vaan nukahtaa - varmaan ois parempi nukahtaa lopullisesti, etten ois enää täällä kenenkään haittana. Ja nyt hajoo pää näistä omista sanoistaki - typerää itsesääliä.
Pitäs lopettaa kai puhuminenki ku en osaa ku jauhaa paskaa. Unilääkettä kai vaan seuraavaks ja sit nukkumaan. 2 tuntiaki hereillä on näköjään ihan liikaa.

*seiniä tuijottel*
katai:
Virpojien laiskuus

Ja sit sellanen kysymys et onx kaikki sairastunut sen Serenan jälkeen? Tai tietääks kukaan et onxtää jotain antibiooteilla lähtevää vai oonko mä poikkeus puolentoista viikon kuumeputkellani? Enpä ole ennen kokenut tätäkään.
UnityF:
Oon kuollu... Mun normaalilämpö on 36,2 ja tänään kuume on ollu koko päivän 39-40 asteen välillä
Flunssa / kuumetauti on nyt iskeny tähän peikkoon oikeen huolella. Ei yhtään kiva olo kun ei jaksa muuta mun maata sängyssä.. Ei ees kirjan lukeminen maistu
*seiniä tuijottel*

UnityF:
ja tää jatkuu edelleen.. tällä hetkellä 39,8 astetta
mietin missäköhän vaiheessa mun pitää lähtee sairaalaan kun mun normaalilämpö on kuitenkin noin alhainen..
UnityF:
---
UnityF:
Oon kuollu... Mun normaalilämpö on 36,2 ja tänään kuume on ollu koko päivän 39-40 asteen välillä
Flunssa / kuumetauti on nyt iskeny tähän peikkoon oikeen huolella. Ei yhtään kiva olo kun ei jaksa muuta mun maata sängyssä.. Ei ees kirjan lukeminen maistu
*seiniä tuijottel*
---
ja tää jatkuu edelleen.. tällä hetkellä 39,8 astetta
mietin missäköhän vaiheessa mun pitää lähtee sairaalaan kun mun normaalilämpö on kuitenkin noin alhainen..

Meikäläinenkin joutui lähtemään ekaa kertaa duunista pois 5 vuoteen!!! lauantaina kun kuume ja lentsu ja tiäs mikä tauti alko olee niin paha ettei pystyny olee.