äm:
Kommentoimatta sen kummemmin mulle suoraan esitettyjä kommentteja, totean asiasta vielä seuraavaa:
1. Jos kissa paskantaa ja kusee vääriin paikkohin, sillä ei selkeästikään ole hyvä olla. Vielä vähemmän kivaa on ihmisillä, jotka kärsivät niistä paskoista ja ylläreistä. Minun arvomaailmassani kissasta tulee silloin töppöset.
Ja sinun arvomaailmasi on se asia, mihin muiden tulee mukautua, perkele. Eikö totta?
äm:
2. Nexuksen kaikki -postaukset on sen verran selkeitä huomionhakuviestejä, että sääliksi käy. Mikä oli tämän alkuperäisen "nyyh, tekisin kaikkeni kissani takia" -viestin tarkoitus?
Ehkä ihmisellä on paha dilemma edessää, jossa hän joutuu tekemään isoja valintoja, ja kaipaa hieman myötätuntoa. Onko siinä jotain vikaa? Ainiin. Maailmassa on vaan VOITTAJIA ja HÄVIÄJIÄ ja VOITTAJAT jyrää muut alleen eikä osota inhimillisiä tunteita, saatikka sellasia lällyhomofiiliksiä kuin myötätunto. SÄÄLI ON SAIRAUS et cetera.
äm:
3. Ei, se ei varmaankaan ollut se, että me kaikki alkaisimme vittuilla aiheesta. Vaan mitäpä muutakaan voi odottaa avautuessaan jostain klubitukseen? Sympatiaa? Täällä? In your dreams.
Jos joku postaa "Päivän :("-topikkiin klubituksella, yleensä ihmisillä on tapana lohdutella tai taputtaa olalle, ei suunnata verbaalista paskalinkoaan surullista ihmistä kohti. Jos joku on tunneherkällä päällä vaikean tilanteen kanssa, siitä on ihan turha keräillä itselleen nihilistipisteitä syyttämällä kyseistä IHMISTÄ vaikeasta tilanteesta. Mutta tosiaan, sun arvomaailmassahan tääkin kissa ois rukkasina ja lihat padassa, koska oot selkesti kovin kaikista etkä vittuakaan piittaa.
äm:
4. Emme tosiaan ehkä tiedä taustoja kissan ja neksuksen elämässä, mutta naurattaahan se, kun ensin mamma tulee tänne itkemään ja sitten, kun tulee tyrmätyksi, saapuvat Eksä ja Nyksä puolustamaan.
Niin, onhan se hirveää että lähimmäiset puolustavat toisiaan. Ihan vitun käsittämätöntä. Pateettista, suorastaan. Sä oot varmaan tottunu siihen että sun eksät vihaa sua ja syn nykystä ei vähempää kiinnosta kuhan oot kiltisti polvillas käskystä. Voi jumalauta nainen...
äm:
5. Ja jos nyt vielä noihin henk.koht. kommentteihini kuitenkin jotain, niin vaikkapa näin: Ei, en anna armoa idiooteille vain sen takia, että he sattuvat olemaan juuri sinun eksiäsi.
Kuka helvetti sulta on armoa pyytänyt? Ootko sä joku tuomari, joka jakaa joko armoa tai tuomioita? Sua on pyydetty olemaan osallistumatta keskusteluun, josta et tiedä muutamaa lausetta enempää. Sä kyl tykkäät tuuletella tota sun VITUT MAAILMALLE!-nihilistiasennettas, ja mun mielestä se on usein ihan piristävää luettavaa, mut nyt kyllä vouhkaat väärässä paikassa, väärästä aiheesta ja väärille ihmisille.
Huoh. Tekipä hyvää.
p.s. Mä en lähe vääntämään tästä aiheesta enempää, koska en oikeastaan ole kovinkaan kiinnostunut.