31,307 posts, 1,566 pages, 8,509,806 views
limE:
Voi jeesus Nacu oisko jo elämän hankkimisen aika?
Nacu:
---
limE:
Voi jeesus Nacu oisko jo elämän hankkimisen aika?
---
Ja oisko sun aika lakata puolustamasta exää? Tää aihe ei mielestäni liittynyt suhun mitenkään, joten en voi olla sua loukannut missään vaiheessa mitenkään. Tai ylipäätään loukannut ketään tän aiheen tiimoilta. (edelleen lukekaatte sts:n oiva kommentti nettiin kirjottelusta)
Dementation:
En tiedä tästä aiheesta mitään, mutta täällä tunnutaan nyt riitelevän kissan auttamisen sijaan vanhoja suhdejuttuja ja se on jo säälittävää... Kerätkää itsenne ja selvitelkää vanhoja ihmissuhteitanne ihan privana vaan...
Dementation:
En tiedä tästä aiheesta mitään, mutta täällä tunnutaan nyt riitelevän kissan auttamisen sijaan vanhoja suhdejuttuja ja se on jo säälittävää... Kerätkää itsenne ja selvitelkää vanhoja ihmissuhteitanne ihan privana vaan...
limE:
Ei tarvii toistamiseen tota sts:n hommaa blaa blaa, mua sattuu vaan kiinnostaa se et sul on kauheesti sanottavaaa täs aihees, vaikka aihe ei suakaan pahemmin liikuta ellen oo ihan vääräs.
KittysDead:
Tänään oksensin verta.
zenny:
sain kuukaudes nettilaskux sellaset vähä päälle 70e.. faija ei oikee tykänny hyvää.. ni pitää yrittää vähentää tääl käymist omal koneel.. *itku*
Tontsis:
Mulle tuli päivän naurut, kun avauduit noin tunteella ajattelematta, miten lapselliselta sait itses just näyttämään. Käyttäisit sinäkin sen energian sitten neidin auttamiseen, etkä vaan dissailis muita. Kun sun omakin elämä vaikuttais kusevan niin vitusti, mitä tässä on sun avautumisias tullut seurailtua :)
Mikko Grönroos:
---
zenny:
sain kuukaudes nettilaskux sellaset vähä päälle 70e.. faija ei oikee tykänny hyvää.. ni pitää yrittää vähentää tääl käymist omal koneel.. *itku*
---
Kannattaa ottaa kiinteä liittymä (ADSL tms). Ne on halvimmillaan siinä 30 EUR tuntumassa paikkakunnasta riippumatta.
KittysDead:
Tänään oksensin verta.
Liikaa stressiä. SYksyllä alkaa kierre, joka loppuu vasta keväällä. Kesät olen kunnossa. Sanoivat että liittyy aivojen seratoniinin tuotantoon se että "pimeänä" aikana masentelee ja stressaa. anyway. Nyt stressikausi alkaa. Huomaa kuinka keho alkaa hajota käsiin... pelottavaa.
Ja inhottavaa on että tietää tämän olevan vain lievää alkua. Kuukauden kuluttua se on jo hei hei biletykselle.
Ana-5000:
Ehdottaisin että perustettaisiin klubbarille uusi alue: Entiset ihmissuhteet, hampaankolot & typerä riitely.
tigger:
hmm. voi ei. olen itsekin oksennellut syystä tai toisesa todella paljon viime aikoina. se ei ole mukavaa. toivottavasti paranet pian. t. lasse