31,307 posts, 1,566 pages, 10,118,094 views
Nexus__69:
Vihaan itseeni lopun elämääni koska annan periksi kusipääkämppiksille siinä et kissani on lähdettävä koska se pissii kukkaan ja kakkaa vessaan laatikon viereen*kivatsulle*
Tuntuu et ennemmin tappaisin itteni ku tekisin tän.
![]()
![]()
Peppi:
Itsekeskeiset ihmiset
Kaksinaamaiset ihmiset
Epäreilut ihmiset

..ja vielä kerran*kivatsulle*
Nacu:
---
Nexus__69:
Vihaan itseeni lopun elämääni koska annan periksi kusipääkämppiksille siinä et kissani on lähdettävä koska se pissii kukkaan ja kakkaa vessaan laatikon viereen*kivatsulle*
![]()
![]()
---
Mut onhan se kämppis sentään tärkeempi... Kissoja nyt saa aina lisää jostain, mut kunnon kämppistä ei?
Ja tää kissa on mun elämäni tärkeimpiä olentoja. Tekisin mitä vaan et saisin pitää sen.
Nexus__69:
![]()
![]()
äm:
---
Nexus__69:
![]()
![]()
---
Kämppikset on kusipäitä, kun kissa on mielenvikainen/huonosti kasvatettu?!
Jos asuisit mun kanssa, tollasesta vinkumisesta lähtisitte kyllä molemmat pihalle. Voin kuvitella, minkälaisia keskusteluja asunnossanne on käyty ja sympatiat on kyllä täysin kämppisten puolella. Sano terkkuja!
mulle kissat on mun lapsia ja aion huolehtia heistä niin kauan kuin seuranani jaksavat taapertaa.Jazmine:
---
Mark:
kakki vtun javat, c++:t ja muut prkleen koodit viuhuu nyt niin yli et hajoo pää eikä rahaa oo penniikää *kivatsulle* vitun koulu, vitun kela ja vitun suomi
-M
---
Muakin alkaa nyppiin jo koodaamiset pikkuhiljaaEi helvetti... ja vasta eka ov menossa..
Saa tehdäkin oikeesti jotain, eikä vaan päntätä tylsää kirjaa...
ja edelleen ikävä!