Heti näin aamu tuimaan pitää riidellä yhden ihmisen kanssa, koska hän ei voi ottaa itsekritiikkiä, joka on suht ystävällisesti viestitetty, vastaan. Vaan hyökkää samantien päälle haukkumaan takasin... Hohhoijjaa...
henkilö, joka lupaa auttaa muutossa eikä sitten saatana vastaa edes puhelimeen -> *kivatsulle* <- minä. (kunhan nähdään...)
ihan niinkun ei ois muutenkin tarpeeks kiire kaikkien kouluduunien jne ansiosta
*piru**piru**piru**piru**piru**piru**piru**piru*
Jouduin kävelemään 2km koulusta kotiin kaatosateessa, ja sitä ennen jouduin seisomaan kunniakujassa siellä vesisateessa jotain 5 minuuttia kun yksi opettaja jäi eläkkeelle. Kun pääsin kotiin niin olin aivan likomärkä. Toivottavasti ei tule flunssaa.
mä oon jumissa mikkolassa kiitos bussilakon ja tyhmän myrsky sään. JOS olet ajamassa helsinkiin lahen motarii pitkin korso /sipoo liittymän ohi niin mut saa poimii kyytiin, maksan kyllä muutaman juuron bensoista. mulle saa soittaa: 040-7789479. kiitos.
Ei millään innosta lähtee kävelee myrskysäässä + pimeessä muutamaa kilsaa korson juna-asemalle täydet bilevarusteet päällä
Aamu on vain kylmä ja hiljainen. Kaikki nukkuu ja kultatyttö on Tampereella paossa. Pitää olla yksin keskenään ja keksiä kaikkea omaa kivaa. Tahtoisin hallmarkkiin, mutta ei ole rahaa. Bussimatkoihin menee yhdeltä päivää kevyesti 10e kun on viisas ja unohtaa matkakorttinsa himaan. JA siksi nyt en pääse, minnekkään. Onneksi on stockkan kortti, sillä saa lohdutuskahvia ja suklaakonvehtin.