31,307 posts, 1,566 pages, 8,570,168 views
Hyzenthlay:
eikö toi sade koskaan lopu, tässä alkaa tulla pikkuhiljaa väkisinkin syksy-fiilis
Lost-Soul:
Parina päivänä vähän sadellu, ni heti ollaan kesää lopettamassa...
Cassu:
Mä en kestä ...mun on pako saada Maptunin Stage 3....siihen Bilsteinin sprintit ja Eibachin madallus sarja....sit Foxin EVO 1 ja Nokian NRVi ja 7,5x17 / 215/40....sit intercooleri.....sit sit sit..... ÄÄÄÄÄÄÄÄ
Pygmi:
---
Cassu:
Mä en kestä ...mun on pako saada Maptunin Stage 3....siihen Bilsteinin sprintit ja Eibachin madallus sarja....sit Foxin EVO 1 ja Nokian NRVi ja 7,5x17 / 215/40....sit intercooleri.....sit sit sit..... ÄÄÄÄÄÄÄÄ
---
piristävää, kuulostat ihan mun kaverilta. mä ymmärrän yhtä paljon sen puheesta kun se hyperventiloi noin *ojentaa paperipussia*
Cassu:
Tieto lisää tuskaa....niin sanotaan....eli tollanen kuin saab-klubi pitäs kieltää lailla*nyyh*
Mul on vakio peli ja sitä pitäs saada tuunattua mutta se maksaa ja ei olis ehkä rahaakaan laittaa...mut toisaalta on älytön kuume parantaa ajo-ominaisuuksia ja lisätä tehoja.....
[muokattu 29.7.2004 12:22]