sormen läpipäästävä reikä kummanki kengän kantapäässä,onhan se mukava kävellä ulkona sukat läpimärkinä..kyl sitä matkaa kestää musiikkia kuunnellen mut märät sukat alkaa ahdistaan
istun varmaan koko yön koneen ääressä yrittäen väsätä jonkulaista fiksua tekstiä. *nyyh*pitäis palauttaa jonkimoinen laajempi projekti opelle huomenna...*kivatsulle*
auto ovet o niin jäässä ettei niitä saa ku ulkopuolelta kii varmaan lähen tonne kaupungille huutelee hei voitsä lukita mut mun autoon ku muuten en voi ajaa
..en tiedä kuuluisko tää nyt juttuihin..mutta..
NoooH..kaikki varmaan alkoi kun mun pesin mun kissan tassut .
(..vai alkoiko siiä kun kisu kävi kakilla??)
noh,kuitenkin..otin sitten sen haisevan kaKan lapioon ja lähdin kuljettaan sitä vessan pönttöön.
Sattuipa sitten niin että kissa oli tirspotellut niitä tassuvesiään eteisen lattialle ja satuin liukastumaan...[ei kyllä naurattanut..] ..löin varpaat vessan kynnykseenki (onneks se stoppas etten kaatunu..-|->) ...ja paskat tietty lensi vessan lattialle..
Darianna^:
auto ovet o niin jäässä ettei niitä saa ku ulkopuolelta kii varmaan lähen tonne kaupungille huutelee ”hei voitsä lukita mut mun autoon ku muuten en voi ajaa”
Tänään törmäsin vastakkaiseen tapaukseen duunipaikan parkkiksella ku täti ei päässy autosta ulos. vaikka se yritti avata oven lukkoa,joka oli jäässä niin sähkölukko tulkitsi että lukkoa laitetaan kiinni*täh* Ja napsautti ovet aina uudelleen lukkoon.....*iihhih*
Osa kavereista on leffassa, osa jossain hevonketussa ja osa taas ties missä.. Yksin kotona ja muutenkin sellanen molo otassa ku voi olla.. Miksei ketään voi olla jossain LÄHELLÄ.. perse sentään..
Rahat loppu.