31,307 posts, 1,566 pages, 10,124,143 views
ja sit maikka on ite myöhässä
Päässä vippaa ja silmissä sumenee...
Lene:
Oon vaan niin pirun kiukkuisella tuulella. Pitää vissiin hommata nyrkkeilysäkki. *kivatsulle*
Lene:
Oon vaan niin pirun kiukkuisella tuulella. Pitää vissiin hommata nyrkkeilysäkki. *kivatsulle*
No okei, hyvin kevyt ja pehmeä säkki estäisi nuo seuraukset, mutta ei semmoisen retuuttaminen ole millään muotoa palkitsevaa...Lene:
No en mä sellaista aitoa nyrkkeilysäkkiä tarkoittanutkaan. Kädethän siinä menisi rikki ja sitten kiukuttaisi vain lisää.Psykologiasta lukenu sen verran, että tuollainen kiukun purkaminen ei poista sitä kiukkua vaan lisää sitä. Se kiukku pitäisi hyvissä ajoin ehtiä kyseenalaistamaan ennen kuin se pääsee valloilleen. Ja jos se pääsee valloilleen niin parempi vaihtoehto on vaikka luonnossa käveleminen. Ehkä mun pitäisi siis hypätä ministepperin päälle.

Mutta kyllä toi kiukku tällä kertaa laantui muuten. Thank you for caring.
Kurkku vittuillu jo koko viikon ja sit paukahti kunnon flunssa viime yönä.. En oo vieläkään käynnistynyt tänään vaikka olenkin herännyt jo kuus tuntia sitten
Ton taudin takia veto on ihan pois ja töiden tekeminen on ihan helvettiä.. Väsyttääkin.