päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 10,107,870 views

super-enkuli

#1341 • • super-enkuli
Kohta hammaslääkäri..IIIIIK!!!!!

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Jone

#1342 • • Jone Archibald Haddock

super-enkuli:

Mulla oli toissapäivänä. Oli paljon iisimpi kokemus kuin mitä etukäteen otaksuin, joten (yllättävää kyllä) odotan innolla että hampaiden korjaus oikeasti aloitetaan 1.12.

-

Päivän :( :
Helvetinperkeleesti kouluhommia. Saisin painaa niitä tästä hetkestä lauantaihin saakka yötä päivää jos aikoisin saada kaikki valmiiksi kunnolla ja ajallaan.
Blues

#1343 • • Blues Koning van Afrika

super-enkuli:

Mitä kauheeta hammaslääkärillä käynnissä on? Ei ne ikinä tee mitään kauheaa tai tuskallista*nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Blues

#1344 • • Blues Koning van Afrika

Jone:
Päivän :( :
Helvetinperkeleesti kouluhommia. Saisin painaa niitä tästä hetkestä lauantaihin saakka yötä päivää jos aikoisin saada kaikki valmiiksi kunnolla ja ajallaan.

Onnea koitokseen..kun pääsee vauhtiin niin urakka on helppo hoitaa kokonaan ja loppuun

--
Pictures

super-enkuli

#1345 • • super-enkuli

Blues:
---
super-enkuli:

---

Mitä kauheeta hammaslääkärillä käynnissä on? Ei ne ikinä tee mitään kauheaa tai tuskallista*nauru*

Se onkin vast huomenna, sekoitin päivät.

Jäänyt traumat yhestä kauheesta hammaslääkäristä. *puistatus*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

MaSari

#1346 • • MaSari space jammer
Munkin pitäis varata hammaslääkäriaika.. *uuh* Ahdistaa jo valmiiks.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

#1347 • • GoA Guest
Pipinä olo jatkuu. *nyyh* Hirveä hinku ois jo urheilemaan niin siksi käy kyrsimään pikku hiljaa. onneksi on olemassa klubbari johon voi avautua ja hakea sääliä. Jota tosin en saa mutta hei, ainahan sitä voi yrittää. *nauru*
ella_

#1348 • • ella_

Energizer:
ajotunti meni päin vittuu...en ikinä saa korttii!!Tai kyllä saan mut ajaminen kusee...prrrrrrkele!
muutenki koko päivä on ollu vitun ankee.. nimppareitakaan ei oo muistanut kuin yksi ihminen...ei sen puoleen, että itsekään muistin, mutta anyway... vali vali vali...*nyyh**nyyh*

ensinnäkin hyvää nimpparia *sydän* mullakin on tänään

toiseksikin arvaa montako kertaa mä itkin ja potkin ja huusin kun ajotunnit ei onnistunu, ja kuitenkin kortti nyt taskussa.. kyllä sieltä ihan onnettomatkin kuskit sen kortin saa *vink*

--
Elementary, my dear.

anqqa

#1349 • • anqqa tirehtööri
nappa kateissa. (vuoden :( )

ella_:
toiseksikin arvaa montako kertaa mä itkin ja potkin ja huusin kun ajotunnit ei onnistunu, ja kuitenkin kortti nyt taskussa.. kyllä sieltä ihan onnettomatkin kuskit sen kortin saa *vink*

toiki voitaneen sijoittaa saman topikin alle ;)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

darz

#1350 • • darz
Mitään huonoa ei ole paitsi että multa meni tänää vasemmasta jalasta nivelsiteet tai siis nyrjähti aika pahasti *kuuma**ding*
fadeout

#1351 • • fadeout NoStatus
Väsyttää HIUKAN enemmän kuin hiukka huonosti nukutun yön (aamun oikeestaan *hmph*) jälkeen luulis...

*nukkuu* *poks* *nukkuu* *poks* *nukkuu* *poks* *nukkuu*

Mut huomen on perjantai = vapari + sulkkis + levyostos + biletys *plur*

Joten tästähän tuli melkee päivän :)

--
tamppauskone - se olen minä

Sinza

#1352 • • Sinza
Väsymys täälläkin (n. 4 h yöunta) + ahdistava fiilis *eiei**poks**uuh*. Kaikenlisäks työpäivä kuluu tosi hitaasti.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

kuu

#1353 • • kuu tyttttö
Eilinen meni hiukan humaltuessa. Nyt noin kolmen tunnin yöunien jälkeen olo on KAMALA. *kuuma* Meinaa nukahtaaa ja oksentaaa ja pyörtyyy.Huh.

--
köh köh

Blues

#1354 • • Blues Koning van Afrika
Pitkä aamulenkki 6.30 ei ole hyvä idea jos on valmiiksi väsynyt. Alkoi väsyttämään entistä enemmän. Toivottavasti se auttaa kuitenkin saamaan hyvät yöunet tänään.

--
Pictures

Susu

#1356 • • Susu The Nasu
Pää on kipeä....*nyyh*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

sleek

#1357 • • sleek
hiukan on viel heikko olo eilisten doksuilujen jäljiltä.. mut onneks koht on vkl, et pääsee taas bilettää (ja humaltumaan, hih!) *ding*

--
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.

ParodY

#1358 • • ParodY käsittämättömyyden huippu
pitää lukee huomisiin tentteihin(markkinoinnin juridiikka + elektronisen kaupankäynnin oikeudelliset kysymykset=yht 4kirjaa) ja saada liiketoimintasuunnitelma valmiiks... univelka sen ku painaa ja huomen illalla pitäis olla vielä suhteellisen pirteä elokuvaa varten*eiei**poks**soon-to-be-dead*
Kanifarmari

#1359 • • Kanifarmari

Unity(f):
Aamulla kun heräsin niin täällä Helv.. peräkylässä satoi lunta! prkl takatalvi..*dissaa*
Nyt olo on ihan :(

No voi höh!*täh* ei mun mielestä lumen tulo kuulu päivän :( -kategoriaan. Tulis paljon lunta, tois valoa tähän pimeyteen. Sitäpaitsi pääsis laskeen ja kaikkee hauskaa!:) Koita kestää, kohta on taas kesä!!! heheheh....*joo**hih*
-P

#1360 • • -P
Se helvetin pahaolo eilisestä kun on nukkunut vajaat 6h *igor*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell