31,307 posts, 1,566 pages, 8,553,976 views
Caro², 30.9.2008 20:42:
Sain vatsataudin.. oksennustaudin.. Ei saatana, miul ei o koskaan ollu oksennustautia - joskus lapsena ehkä.. mitä ihmettä on saanu sisään jota ei tää mylly o pystyny sulattamaan
crissy, 1.10.2008 20:09:
njääh.. jotenkin on olo kurja. Oon tänään siivonnut melkein 3h, kuurannu juuriharjan kanssa vessan, imuroinu, pessy lattian, pessy pyykkiä, viikannu kaappiin..
Olis vaan kiva kun toinen huomais ( ja siivoomisen on saletisti huomannu ) ja noteerais sen ja sanois et "ompa kiva kun oot siivonnu" tai " olipa mukava tulla puhtaaseen kotiin"
jotenki olis joskus kiva huomata et arvostetaan sitä mitä kotona teen vaikka vaan sanomalla sen.
Heli, 1.10.2008 20:13:
---
njääh.. jotenkin on olo kurja. Oon tänään siivonnut melkein 3h, kuurannu juuriharjan kanssa vessan, imuroinu, pessy lattian, pessy pyykkiä, viikannu kaappiin..
Olis vaan kiva kun toinen huomais ( ja siivoomisen on saletisti huomannu ) ja noteerais sen ja sanois et "ompa kiva kun oot siivonnu" tai " olipa mukava tulla puhtaaseen kotiin"
jotenki olis joskus kiva huomata et arvostetaan sitä mitä kotona teen vaikka vaan sanomalla sen.
---
mä arvostan sua sitten huomenna, jooko?
noh, minäkin tänään siivosin koko päivän, ja täytyi oikein itse siitä tuolle mainita - kun ei täälläkään osoitteessa näköjään huomattu mitään eroa eiliseen!!
crissy, 1.10.2008 20:22:
---
---
---
noh, minäkin tänään siivosin koko päivän, ja täytyi oikein itse siitä tuolle mainita - kun ei täälläkään osoitteessa näköjään huomattu mitään eroa eiliseen!!
---
joo sanoin kans et "huomaaks ku oon siivonnu" vastaus oli vaa et "joo-o"
Freja, 1.10.2008 20:46:
---
No mut, miehet on vaa tollasii. Vaikka ne ei kaikesta rupeekaan kehuun että "oi kun oot tehny sitä ja tätä", niin ei se silti tarkota etteikö ne arvostais.
Älkää olko möks noin pienistä asioista :) Niitä ei oo rakennettu kommentoimaan jokaista arjen asiaa. Kyl ne huomaa vaikkei ne mitään sanokaan. Ne on vaa miehiä.
Ja miehet on kivoja ^_^
MissKoo, 1.10.2008 19:45:
Noi kaikki lääkkeet saa eilisen nukutuksen kanssa yhteisvaikutuksena laattailee mukavasti. Tuntuu kuulkaa eri kivalle tällä kurkulla.
Jutu, 1.10.2008 22:02:
---
MissKoo, 1.10.2008 19:45:
Noi kaikki lääkkeet saa eilisen nukutuksen kanssa yhteisvaikutuksena laattailee mukavasti. Tuntuu kuulkaa eri kivalle tällä kurkulla.
---
Pyysitkö pahoinvointilääkettä siellä sairaalassa tai saitko sitä mukaan? Mulle tungettiin sellasta ärtsyä lääkettä kun ei pystynyt syömään kunnon ruokaa pariin päivään huononolon takia. Ei meinaan tosiaan tee hyvää leikatulle alueelle noi vahvat vatsahapot :/
---
crissy, 1.10.2008 20:09
jotenki olis joskus kiva huomata et arvostetaan
---