No melkeen joo
yhtäkkiä haistoin palanneen sähkön käryä ja tajusin että keitinhän se oli
no mutta onhan se jo palvellu mua uskollisesti melkein 10 vuotta
ja ONNEKS on espresso-keitin
Tätä se mun eilinen loistava fiilis tiesi...12 tuntii eteenpäin ni kaikki palautuu jälleen normaaliakin normaalimmaks...kaikki on jälleen niin PASKAA!!!
Tuli otettua alkomahoolia pitkästä aikaa lauantaina, ja humalassahan sitä sitte oliki. Pitikin lähtee ihmisten ilmoille ja sitten tuli kauhee kiukkukänni kun oli vielä niin helvetin väsyny ja vihanen. Kauhee morkkis ja darra eilen, ja tänäänkin vielä tuntuu luissa ja ytimissä...
Pitäis lopettaa kokonaan tuo kännijuominen ku ei tuu ku paha mieli. 2 vkon päästä pitäis juhlia synttäreitä mutta nyt tuntuu ainakin että kun ei lauantainakaan ollut mikään voittajafiilis niin tuskin kyllä 2 vkon päästäkään. Perus syysmasennussettiä kun haluaa vaan nököttää kotona piilossa pahalta maailmalta.
Mä luulin et multa revittäis tänään viisurit pois mut ei, ei vieläkään.
Kävin siis talvella hammashygienistillä joka teki tarkastuksen/kartotuksen ja poisti hammaskivet. Sit puhuttiin että noi viisurit pitäis varmaan pikkuhiljaa poistella ja täti sanoi että postissa tulee sitten uusi aika n. puolen vuoden päästä. Kävin vielä röntgenissä ennen poistumista niin olisi kuvat valmiina. Alkukesästä sitten tuli lappu ja kun menin paikalle niin tehtiin uudelleen tarkastus ja hammaskiven poisto. Taas annettiin uus aika joka oli siis tänään. No tänään sitten porasivat kaksi reikää ja kertoivat että ens viikolla voin soitella uuden ajan sitten vihdoinki niiden viisureiden poistoon, prkl kun on vaikeeta.
No hyvä puoli sitten on kun tämänpäiväinen täti sanoi että viisureiden jälkeen voinkin pitää kolme vuotta taukoa hampilääkäristä.
•
•
wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Sain taas postia perintätoimistosta.
Mun vakaana aikomuksena on aina maksaa laskut ajallaan, mutta sitä mukaa kun ne hukkuu (eli nopeasti) niin ne myös unohtuu. Ja sitten maksukehotuksille käy samalla lailla ja sit lopulta kun otan asiakseni hoitaa ne pois niin ei olekaan enää rahaa. Huokaus.
Mun pitäis mennä varmaan johki taloudenpidon peruskurssille.
Mun vakaana aikomuksena on aina maksaa laskut ajallaan, mutta sitä mukaa kun ne hukkuu (eli nopeasti) niin ne myös unohtuu. Ja sitten maksukehotuksille käy samalla lailla ja sit lopulta kun otan asiakseni hoitaa ne pois niin ei olekaan enää rahaa. Huokaus.
Eiköhän tohon ainakin alkuun riittäs ihan se, et keräät ne laskut aina yhteen paikkaan, vaikka tietsikan näppiksen alle jos et muuta keksi.
---
Eiköhän tohon ainakin alkuun riittäs ihan se, et keräät ne laskut aina yhteen paikkaan, vaikka tietsikan näppiksen alle jos et muuta keksi.
Suoravelotus ja e-lasku vois olla kans ihan varteenotettavia vaihtoehtoja