31,307 posts, 1,566 pages, 8,549,499 views
Takyon, 17.9.2008 12:46:
Vittu mikä yö takana. Illalla tosiaan alkoi reippaalla vatsakivulla niin ettei pystynyt juuri paikallaan olemaan. Noin kolmen tunnin jälkeen sitten oksensin ensimmäisen kerran ja sen jälkeen yö olikin enemmän tai vähemmän oksentelua. Neljän-viiden tienoilla taisin ensimmäisen kerran saada unen päästä kiinni.
Nyt heikottaa ja on nälkä ja vaikka olo on jo parempi niin ei uskalla mennä syömään kun pelkää että tulee heti ylös.
Amarie, 11.9.2008 20:33:
Tää on ehkä enemmänkin päivän AAAAARRRRRGGGGGHHHH, mutta kävin tänään ostamassa itselleni syystakin ja otin äidin makutuomariksi. Menin sitten mainitsemaan, että "pitää ottaa tarpeeks iso, että jos nää uudet lääkkeet lihottaa mua", niin äiti sitten innostui ja sain kuulla pitkät selitykset siitä, että "ei minun tyttäreni voi lihota, oot nyt jo noin kuvottavan lihava, jos tosta vielä lihoat, niin mitä minusta aatellaan" ja että "sullahan menee kaikki kaverisuhteetkin, jos lihoat, eihän kukaan halua lihavaa kaveria ja entäs sun parisuhdekin, se mies ei varmaan siedä tota sun nykyistä olomuotoakaan, haluatko että tulet taas jätetyksi, kun vaan lihot muodottomaksi".
Vittu mikä yö takana. Illalla tosiaan alkoi reippaalla vatsakivulla niin ettei pystynyt juuri paikallaan olemaan. Noin kolmen tunnin jälkeen sitten oksensin ensimmäisen kerran ja sen jälkeen yö olikin enemmän tai vähemmän oksentelua. Neljän-viiden tienoilla taisin ensimmäisen kerran saada unen päästä kiinni.
Nyt heikottaa ja on nälkä ja vaikka olo on jo parempi niin ei uskalla mennä syömään kun pelkää että tulee heti ylös.
Annakins, 17.9.2008 14:55:
---
---
Osmosal-liuosta! Ei mitään herkkua, mutta pitää sut hengissä.
Freja, 17.9.2008 18:55:
Käppäilin kaupungilla ja kuuntelin soittimestani musiikkia, kun yhtäkkiä vaan iski jotenkin paha olo. Siis ei olo, vaan mieli. Jotenkin tuntui yhtäkkiä vaan siltä, että kaikki lyhistyi. En tie minkä takia, ensin mieli oli oikeen hyvä, kävelin hymyillen eteenpäin ja unelmoiden, kunnes vaan yhtäkkiä olikin sellanen olo, et teki mieli vaan itkee kun oli niin paha olla. Ihan sama mitä yritin ajatella, löysin asioista vain ne negatiiviset puolet.
Nyt on vaa jotenki tyhjä olo, tuntuu et alan itkeen ihan just, mut se olo ollu täs jo tunnin ajan, eikä itkua vaan tule.
Mä en tiedä, mistä tää johtuu, joka myös ärsyttää hyvin paljon - jos tietäsinki, niin mieli ois varmasti parempi.
Haikeus, suru, mieli allapäin.. En mä tiedä.
Aurinkoneiti, 17.9.2008 19:25:
Mulla auttaa ripeä kävely. Kummasti asiat selkenee, esim. Olin hyvin kiukkunen pitkän aikaan. Raivosin mm. naapurin äijälle, joitakin olisi tehnyt mieli vetää päin näköä. Lopulta selvisi, että olin raivona exälle fyysisestä väkivallasta. Se olisi ansainut sen raivon, eikä muut.
Freja, 17.9.2008 19:31:
---
Aurinkoneiti, 17.9.2008 19:25:
Mulla auttaa ripeä kävely. Kummasti asiat selkenee, esim. Olin hyvin kiukkunen pitkän aikaan. Raivosin mm. naapurin äijälle, joitakin olisi tehnyt mieli vetää päin näköä. Lopulta selvisi, että olin raivona exälle fyysisestä väkivallasta. Se olisi ansainut sen raivon, eikä muut.
---
Lenkille tai salille haluisin, mut en voi kun oon semisti viel kipee. Aattelin kokeilla kylpyä, josko se rauhottais mut jotenkin.