Koko aamu alkoi jo ihan vitun huonosti, kaikkine kommelluksineen..Mut tän päivän niin kruunas taas vastaus, jolla selvis, et mä EN KELPAA MIHINKÄÄN! Vittu, vituttaa niin paljon, ettei mitään rajaa..
En ehdikään combattiin tänään, kun unohdin salikamat kotiin ja sitä kautta en ehdi käymään Joudun vieläpä luopumaan koko combatista kohta, kun muuton jälkeen se kuntosali, mis oon käyny (ja sen toinen toimipiste) on sen verran hankalilla sijainneilla, ja uudessa osotteessa on toinen kuntosali ihan naapurissa, niin päätin vaihtaa siihen, vaik siel ei oo combattia, mun suosikkia. :/
Ehkä koitan ettii jostain jonkuu combat-DVD:n tms, et pääsisin vaik kotona vielä pieksämään ilmaa tarvittaessa
Never ending Nuha!
Kolmatta kertaa tän talven aikana kipeenä ja alkaa vähitellen riittelemään. Taitaa jäädä Danceteriat sun muut tanhut tältä viikonlopulta väliin. Nenä on ku tomaatti ja luultavasti niistän kohta aivoni pihalle Ja lisäks jo kerran kadonneet edellisen flunssan jälkeiset rintakivut palanneet. Ei kuulemma sydänlihasperäistä, mut kyllä tää pistää hieman miettimään, että missä vika...
Vähän niinkö ylennystä luvattiin ja esimiehen tehtäviä, mut nätisti veti yks tyyppi välistä. Vittu ja monta kuukautta piti persettä nuolla. No viinaa ja naisia, niin ne huolet häviää.
Mun iskällä oli 21.2. synttärit ja mä unohdin ne ekaa kertaa elämässäni. :( Voi perse. Moon paha ihminen (tai sit mulla on ollu pää ihan liian täynnä kaikenmaailman asioita = lue: duunijuttuja).
tämä helvetin työharjottelu ja ylipitkät päivät.. 3 viikkoo tätä paskaa jäljellä jee.. nooh jos näin tahti jatkuu ja tuntimäärä ylittyy näin roimasti, niin viimisestä viikosta tulee helvetin helppo .. sitä odotellessa
Joutui lähtemään TAAS kesken työpäivän pois töistä kun ei tuo selkä kestä! Inhottavaa kun ei voi kyykistyä, kumartuo, kurkottaa tai tehdä äkkinäisiä liikkeitä. Työpäivän edetessä alkoi kipu säteilemään alaselkään ja nyt sattuu jo lonkkaan!